muszę powiedzieć, że ten odgłos ruskiej V8 jest taki trochę niemiecki. V8 montowane w obecnych Kamazach ma pojemność prawie identyczną jak V8 w poprzednich modelach Mercedesa.
jeżeli popatrzymy co taki Kamaz ma poza motorem pod maską(
http://www.kamaz.pl/5460.htm);
"Sprzęgło:
Model: ZF SACHS MFZ-430
Typ: przeponowe, jednotarczowe, z wyciągiem
Napęd: hydrauliczny ze wspomaganiem pneumatycznym
Skrzynia biegów:
Model ZF 16S151
Typ mechaniczna, 16-stopniowa
Sterowanie mechaniczne, zdalne.
Układ hamulcowy:
Układ roboczy pneumatyczny, dwuobwodowy z ABS
Mechanizmy hamulcowe bębnowe, wyposażone w dźwignie z automatyczną regulacją szczeliny (HALDEX)
Układ przeciwblokujący (ABS) KNORR BREMSE
Osuszacz powietrza adsorbcyjny (WABCO)
Kabina:
Typ przednia, umieszczona nad silnikiem, 3-osob
Wykonanie zmodernizowana wewnątrz i na zewnątrz wg.projektu DAF, nocna z dwoma miejscami do spania projektu DAF, nocna z dwoma miejscami do spania."
bardzo to znajomo zaczyna wyglądać.