Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 lut 2007, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2007, 1:19
Posty: 5

Czy ktoś z was słyszał o tej firmie?? Zajmuje sie ona głownie transportem cementu luzem. Co o niej myślicie??


Tytuł:
Post Wysłano: 07 lut 2007, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Codziennie po kilkanascie zestawow od nich leci przez moje miasto.
Kolega Sosna z PTF i z ZT powinien duzo wiedziec o tej firmie. Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Ta firma jest jakieś 10 kilometrów ode mnie. Mój tata pytał się jak tam u nich z pracą, ale dopiero od 1 marca przyjęcia. Tabor mają ładny. Podobno nawet zarobki nie są najgorsze.

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 16:29
Posty: 89
Lokalizacja: :::SZCZECIN:::

Jeżdżą z cementem. W taborze widziałdm same Scanie.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 lut 2007, 16:36

Cytuj:
Ta firma jest jakieś 10 kilometrów ode mnie. Mój tata pytał się jak tam u nich z pracą, ale dopiero od 1 marca przyjęcia. Tabor mają ładny. Podobno nawet zarobki nie są najgorsze.
W marcu Cie przyjmie, w wakacje jak najwiecej roboty zarobisz 2500zł, a potem w listopadzie, albow grudniu, gdy przyjda pierwsze mrozy Cie wypieprzy albo wysle na bezpłatny urlop. Wielu kierowców to jeździ u neigo jak jest sezon, a w zime na piaskarke.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
W marcu Cie przyjmie, w wakacje jak najwiecej roboty zarobisz 2500zł, a potem w listopadzie, albow grudniu, gdy przyjda pierwsze mrozy Cie wypieprzy albo wysle na bezpłatny urlop. Wielu kierowców to jeździ u neigo jak jest sezon, a w zime na piaskarke.
Po pierwsze praca na cementonaczepach jest pracą sezonową, ściśle uzależnioną od czynników atmosferycznych, m.in. temperatury i wilogotności powietrza, gdyż maja one duży wpływ na budownictwo. Zima 2006/2007 jest generalnie bardzo łagodna, można było swobodnie robić wylewki w listopadzie, grudniu i częściowo w styczniu. Zima 2005/2006 byłą jedną z najgorszych snieg od końca pażdziernika do kwietnia a poźniej sezon, zwany przez kierowców "zajebem"(z góry przepraszam za użycie tego słowa).
W dzisiejszych czasach mając na względzie jak łatwo jest doświadczonym kierowcom zmienić pracodawce wątpie aby firma tak chętnie zwalniała kierowców na zime. Przy załadunku i wyładunku takiej naczepy potrzeba trochę umiejętności i myślenia. A niewiele firm chce uczyć co roku nowych kierowców.
Co do zarobków to powiem, że 2500zł/miesiąc to jest średnie wynagrodzenie w ciągu ostatnich 12 miesięcy(dla woj. świętokrzyskiego), w sezonie dochodzi do 4000zł, poza sezonem(sporadyczne kursy) ok 1500zł.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Ostatnio zmieniony 25 lut 2007, 18:35 przez bosman, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 24 lut 2007, 23:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2006, 21:00
Posty: 206
Lokalizacja: Garwolin

Cytuj:
Po pierwsze praca na cementonaczepach jest pracą sezonową, ściśle uzależnioną od czynników atmosferycznych, m.in. temperatury i wilogotności powietrza, gdyż maja one duży wpływ na budownictwo. Zima 2006/2007 jest generalnie bardzo łagodna, można było swobodnie robić wylewki w listopadzie, grudniu i częściowo w styczniu. Zima 2005/2006 byłą jedną z najgorszych snieg od końca pażdziernika do kwietnia a poźniej sezon, zwany przez kierowców "zajebem"(z góry przepraszam za użycie tego słowa).
Są dodatki do cementu, które nie pozwalają na zamarzanie. Dlatego fundamenty pod centrum handlowe Arkadia w Warszawie były zalewane od listopada do marca. Stawali dopiero jak był mróz większy niż -5.
Cytuj:
W dzisiejszych czasach mając na względzie jak łatwo jest doświadczonym kierowcom pracodawce wątpie aby firma tak chętnie zwalniała kierowców na zime. Przy załadunku i wyładunku takiej naczepy potrzeba trochę umiejętności i myślenia. A niewiele firm chce uczyć co roku nowych kierowców.
Nauka rozładunku cementowozu trwa kilka dni. Praktycznie za 2-3 rozładunkiem już sie umie to robić. Firma zwalnia kierowców na zime. Zostawia tylko tych co mają samochód na stanie i wysyła ich na urlop, z którego w każdej chwili potrafi ściągnąć. Przy zwolnieniu kierowcy szef mówi, że na wiosne się odezwie i najczęsciej tak robi.

Zarobki: więcej niż 3tys. praktycznie niemożliwe, chybaże ktoś mocno liże... W tygodniu jesteś 3-4 razy w domu, weekendy wolne, ale w niedziele wyjazd o 22 (a jak nie ma zakazów to nawet po obiedzie). Średnia musi być trzymana, potrafi obciąć za to premie.
Ogólnie robota ciężka. Cement to specyficzny towar. Cementownie nie mogą czekać. Towar musi być na daną godzine, wiec jak cie muli zeby usnąć to i tak musisz jechać. Załadunek trwa od 15 do 30 minut. Rozładunek od 45 minut do 2h (zależy gdzie, jaki silos, jaki cement itp)
Tabor: ok. 20 Scani R380, ok. 20 Scani 4 360,380,400KM. Volvo FH12 340KM. Tabor nie starszy niż 7-8 lat, ale większość nie starsze niż 3 lata. Stan aut bardzo dobry, serwisowane na czas, jak coś się psuje, warsztat na bazie, nie ma problemu. Kursy po Polsce, okazyjnie Litwa lub Czechy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: