Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 sty 2007, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 20:00
Posty: 4

Przebieg 440000 wymienione wtryski na nowe,cisnienie w cylindrach 32 bar na kazdym.Na zimnym silniku wystepuje silne dymienie na bialo i nie rowno chodzi nie pali na wszystkie cylindry,po nagrzaniu silnika wszystko jest ok prosze o pomoc co to moze byc dzieki z ngory za informacje


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 23:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Czy system podgrzewania świecą płomieniową masz sprawny? :?:

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 20:00
Posty: 4

pali bez zadnych problemow ,nic nie pokazujuje na tablicy.A jesli chodzi o swiece to nigdy nie sprawdzalem a jak wogole moge to sprawdzic jesli wiesz napisz mi dzieki z gory


Tytuł:
Post Wysłano: 23 sty 2007, 0:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Mam 10-224,r 99 to działa tak:po przekręceniu kluczyka powinna zaświecić się kontrolka pomarańczowa w kształcie spiralki,ona po ok.10 sek. powinna zacząć przerywać w ten sposób że słychać dość głośno ten główny sterownik.W tym momencie odpalasz i powinien przerywać aż do momentu gdy płyn osiągnie odpowiednią temperaturę.Jeżeli system masz w porządku to może być tak że za wcześnie odpalasz i on się wtedy rozłącza,tzn. jeżeli nie zaczekasz aż zacznie przerywać :roll:

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sty 2007, 17:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 21:54
Posty: 9
Lokalizacja: andrychów

kolego kudlaty ja w swoim 8-163 z 98 roku mam podobne objawy. Jak zapalam rano to troche kopci i szarpie silnikiem tak jakby tylko 3 cylindry dobrze spalały trwa to około minuty może troche dłużej, podniesienie obrotów do około 850 obr/min pomaga.
Ale to nie tędy droga,coś bedzie trzeba z tym zrobić.
Jeśli bede wiedział coś więcej to ci tutaj napiszę.
Swieca chyba grzeje bo zapala za pierwszym razem, może to wtryski chociaż u Ciebie nie pomogło.
może ktoś wie coś więcej i jeszcze tutaj podrzuci.

pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sty 2007, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7204
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak jeżdziłem manem 8-163 z 99 roku miałem podobne objawy i powyrzej podajże 1500 obrotów przy danych obrotach teraz już nie pamietam jakich też było wyczuwalne przerywanie jak by nie palił na wszytkie cylindry nie wiem czy to jest winna pompy wtryskowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lut 2007, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2006, 0:42
Posty: 5

Sprawdz czy swieca płomieniowa napewno jest dobra. Wyciagnij swiece i podłącz na krutko. Jak niezajezdzony silnik to auto moze dobrze palic nawet z uszkodzona swieca. Z klei zdaza sie ze uszkodzona swieca pali moduł sterowania swieca zarowa, ktory jest takze odpowiedzialny za dymienie na biało.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: