Laboratorium COCH

Bezpłatna usługa Webfleet 2018 - TomTom Telematics PL

Naprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPOFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 10 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 09 lis 2014, 2:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 870
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...
Pachnie podlasiem :)

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2014, 13:13 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4087
Samochód: Volvo FH
Dwa tygodnie temu mój znajomy zbankrutował. 2 Wozy pod FMem, jeden pod Rabenem. Teraz wyjechał za granicę.

To tak a propos jazdy za 2,6zł/km.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2014, 18:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3450
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Dwa tygodnie temu mój znajomy zbankrutował. 2 Wozy pod FMem, jeden pod Rabenem. Teraz wyjechał za granicę.

To tak a propos jazdy za 2,6zł/km.
był za "duży" by spokojnie żyć i za "mały" by nie zbankrutować.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2014, 8:16 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Cytuj:
Dwa tygodnie temu mój znajomy zbankrutował. 2 Wozy pod FMem, jeden pod Rabenem. Teraz wyjechał za granicę.

To tak a propos jazdy za 2,6zł/km.
Do tych 2.60 dodaj jeszcze stawkę malejącą, czyli 6-7tys km msc.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2014, 10:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 664
Lokalizacja: Poznan
2.60 ja solo za trochę więcej wysyłam :]

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2014, 11:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2013, 20:00
Posty: 130
No i koszt kierowcy jeszcze :). Skoro kolega nie wie jak +- koszt drogi policzyć to chyba nigdy nie jeździł... Poza tym, poza pierwszym postem zero odzewu, więc myślę, że i tak nasze wypowiedzi ma w d*pie i wraz zrobi po swojemu. Faktycznie, wiedziałem że na rynku jest słabo, ale nie sądziłem, że jest tak popsuty, żeby jeszcze zestaw puszczać za 2,6 i nawet widząc taką kwotę brać się za liczenie...


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2014, 15:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Koszt przejechania kilometra na kraju, autem e3 to 2-2.15 (paliwo, viatol, kierowca ) przy przebiegu w okolicach 10tkm
A gdzie reszta kosztów

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2014, 15:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 18:18
Posty: 260
GG: 0
zawsze można dokładać z cebuli

_________________
Recykling 1 tony papieru pozwala oszczędzić 17 drzew, 26 500 litrów wody, od 2,3 m3 miejsca na składowisku śmieci, 320 litrów ropy, 24kg zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery, 4200 kWh energii- jest to wystarczająca ilość energii, aby zasilić nią przeciętny dom przez 6 miesięcy !


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 12:03 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2007, 23:29
Posty: 33
Po pierwsze było napisane, że będę jeździł sam więc nie wiem po co uwzględniacie koszt pracownika. Po drugie było napisane, że auto ma być e4/e5. Po trzecie jeżdżę, ale jak do tej pory liczenie ile wychodzi viatoll nie należy do moich obowiązków dlatego o to pytałem. Leasing miałem wziąć na cały zestaw, nie na samego konia. Stawka po wstępnych ustaleniach ma być 2.9 netto. Bez odbierania palet, załadunki i rozładunki całościowe. Km tak jak pisałem obstawiam jakieś 7000 miesięcznie. Paliwo u mnie w regionie- Sulejówek kosztuje 3,85 czyli 3,13 netto. Myślę, że taknkujac na jednej stacji można by dogadać jakiś dodatkowy rabat. Z tym, że może wzrosnąć cena się zgadzam i wezmę to pod uwagę.


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 12:16 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5708
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Te 3,85 to chyba litr opału a nie diesla :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 13:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2007, 23:29
Posty: 33
4,85 sorry za pomyłkę. Nie wiem co mi się u*ebano w głowie z tymi trzema złotymi.


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 13:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2008, 18:18
Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź
Skoro tyle tego żelastwa jeździ to musi być zajebisty biznes. W Polsce przyjęło się że jak czegoś jest dużo to musi być zajebisty interes. Kiedyś solaria, hot spoty, taxi, pizzerie, apteki teraz dyskonty spożywcze i firmy transportowe. Ja wielokrotnie kalkulowałem opłacalność posiadania własnego zestawu. Jeżdżąc na % znałem stawki i opłaty. Wychodziło mi że przy posiadaniu jednego zestawu i kierowaniu nim zostawałoby 2-3tyś zł/mc przy 13tkm na międzynarodówce, ponadto co zarabiałem jako kierowca. Dla mnie to za mało by wziąć na barki tak dużą odpowiedzialność. Gdzie nie brałem bod uwagę napraw, awarii, opon itp. Przy jednym zestawie to dla mnie bzdura, ale jeśli miałbym zapewnioną robotę na 4-5 aut to już inna sprawa, bo już kasa inna. Może jestem za mało odważny, a może za bardzo lubię jeździć by stać się szefem. A z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 18:08 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 111
Samochód: TGA 18:440 hakówka
Lokalizacja: ~WLKP~
ostatnio widziałem propozycje spedycji ze śląska 2,40/km podstawiasz sam ciągnik.
Przy stawce 2.40-2.60 możesz miec nawet 5 aut a i tak w pewnym momencie padniesz.
Zauwaźyłem że masa rolników zaczyna bawić się w transporty :mrgreen:
Nad swoim transportem radze się 3x zastanowic, bo czasami w miesiącu wyjdziesz gożej jak byś jeździł u kogoś :mrgreen: chcesz zacząć poważną działalność, popatrz za robotą min. 2.80 w górę i z terminami płatności 30dni może się coś trafi, na początku nie wytrzymasz napewno terminu 45 dni w góre.


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 20:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow
Cytuj:
Skoro tyle tego żelastwa jeździ to musi być zajebisty biznes. W Polsce przyjęło się że jak czegoś jest dużo to musi być zajebisty interes. Kiedyś solaria, hot spoty, taxi, pizzerie, apteki teraz dyskonty spożywcze i firmy transportowe.
Bardzo trafne spostrzeżenie!

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 21:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1919
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin
Po 2,80 to jeździł mój szef solówką 12 ton. 8)


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 21:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 337
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB
Dodam swoje 2 gr
Mam stawkę 2.80 netto towar 7-10ton (max 3pkt, ale w większości 1pkt rozł.). Stawka może mała (bez pośredników, zał na tel, odległość od bazy 5km, jazda nie na wariata) ale wyjazd to najbidniej 330km a zdarzały się po 900km, co by nie było średnio 450-470km wyjazd. Jazda tylko po PL, viatoll na E5 śr. 400zł/mc. Naprawy to własny zakres a spedytorem jest moja żona. I ogólnie jest ciężko :? kokosów nie ma, na kromkę chleba jest, wakacje max 7 dni bo... trzeba wiosłować aby mieć na kredyt. Temat dla mnie jest prosty jak nic się nie zmieni za ok 5 lat to idę szukać roboty do obcego
Więc potwierdzę co koledzy napisali: stawka minimalnie 2.80 netto i tzw "stała robota" (chociaż teraz mało kto zapewni stałą robotę na piśmie) no i min 7tys km na mc. Najlepiej nie mieć 2 lewych rąk, kawałek barażu z narzędziami, spedytor "za grosze" - a to wszystko to też nie jest wyznacznik "przetrwania"

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 21:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
Dodam swoje 2 gr
Mam stawkę 2.80 netto towar 7-10ton (max 3pkt, ale w większości 1pkt rozł.). Stawka może mała (bez pośredników, zał na tel, odległość od bazy 5km, jazda nie na wariata) ale wyjazd to najbidniej 330km a zdarzały się po 900km, co by nie było średnio 450-470km wyjazd. Jazda tylko po PL, viatoll na E5 śr. 400zł/mc. Naprawy to własny zakres a spedytorem jest moja żona. I ogólnie jest ciężko :? kokosów nie ma, na kromkę chleba jest, wakacje max 7 dni bo... trzeba wiosłować aby mieć na kredyt. Temat dla mnie jest prosty jak nic się nie zmieni za ok 5 lat to idę szukać roboty do obcego
Więc potwierdzę co koledzy napisali: stawka minimalnie 2.80 netto i tzw "stała robota" (chociaż teraz mało kto zapewni stałą robotę na piśmie) no i min 7tys km na mc. Najlepiej nie mieć 2 lewych rąk, kawałek barażu z narzędziami, spedytor "za grosze" - a to wszystko to też nie jest wyznacznik "przetrwania"
I dlatego oba moje auta jeżdżą w spedycji. Szukałem ładunków na własną rękę. Wrrrrr. Póki sezon potem dopiero jest jazda. Szkoda słów. Wiem jedno robota musi być stała czyli to co wszyscy piszą. Stałość zleceń i określenie stawki od samego początku to podstawa. Paliwo tanieje będzie lepiej Panowie przewoźnicy! :)


Na górę
PostWysłano: 13 lis 2014, 22:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 337
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB
jabson paliwo tanienie, ale pewne zaraz na okres zimowy poleci w górę :? , zaraz trzeba będzie zrobić zapasy w filtr paliwa, dodatki do paliwa + wybulić większą kasę za "arktyczne" ON aby strzęp odpalił :U (śmieje się w tamtą zimę mój parch zamarzł tylko raz kiedy miał w kotle przy -20 miał letnie paliwo a ponoć miało być zimowe :lol: , przeprosin nie było końca :D )

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Na górę
PostWysłano: 14 lis 2014, 0:24 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1056
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Cytuj:
Paliwo tanieje będzie lepiej Panowie przewoźnicy! :)
Pewnie, FR-80 PL96 stawka z Transa 900 EUR!


Na górę
PostWysłano: 14 lis 2014, 8:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Teraz to już pójdzie. E2 będzie nadal w modzie. Scania 4 380 pali tyle co nic więc aby tylko gnac


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 10 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe