Strona 45 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 141 42 43 44 45
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Cytuj:
Z cyklu "jak NIE ładować rolki"
Obrazek
czyli ciężka rolka w mulde bez sztyc :shock:
Zauważ, że to jest Kogel i nie ma kieszeni na sztyce. Ja też tak woziłem bo nie było innego wyjścia.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Oj tam się czepiacie gościa.
Uczcie się jak się rolki wozi....

https://40ton.net/szesc-ukrainskich-vol ... ny-konwoj/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
Oj tam się czepiacie gościa.
Uczcie się jak się rolki wozi....

https://40ton.net/szesc-ukrainskich-vol ... ny-konwoj/
To jest coś w stylu co się nie da jak się da. Ale w końcu zabezpieczenie jednym pasem było :lol: to znaczy że do góry nie poleci.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Odgrzebię taki stary temat.
Wygląda, że będę woził dość nieprzyjemny towar. Są to skrzynie drewniane, lekkie, ale góra dół obite OSB. Pospinane w paczki, 2-3 paczki na wysokość, razem ok 2,5-3m wysoko. Co gorsza, przełożone "kantówkami" ze ścinek OSB. Może uda się namówić nadawcę na przekładki z drewna, ale wolę liczyć na siebie. Temat sposobu spinania mam już wstępnie przemyślany i przedyskutowany.
Natomiast zastanawiam się nad gumami pod i na te przekładki, żeby mi to nie wyjechało. Używam grubych, chyba 9 mm, pod ciężkie graty, typu maszyny itp. i mam to pocięte w krótkie kawałki. Do tego lekkiego towaru zastanawiam się czy nie kupić cienkich, takich 3mm i pociąć na długie kawałki. Pytania są następujące:
- czy taka cienka mata coś da?
- czy później je wykorzystam do innych ładunków?
Nie będę czarował, 10m 3mm kosztuje tyle co 5m 6/8mm. A potrzebować tego będę ze 60 mb.

Druga sprawa. Normalnie jeżdżę z burtami, więc się tym nie przejmuje. Ale to raczej będzie szło bez burt, więc potrzebuję jakiegoś szybkiego, wygodnego i pewnego sposobu wiązania końcówek pasów, co by nie dyndały. Czy ktoś to praktykował, ma jakiś fajny sposób i mógłby pokazać/nagrać filmik jak to zrobić? Mam jeden sposób z wkładaniem pod klamrę, tak zapinam jak zdarza mi się zapinać przez burtę, ale chętnie poznam inne sposoby.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Pod palety cienkie maty to nawet lepsze, grube są dobre żeby położyć na kantówki i na to drut, pręty, etc. Jak potrzebujesz cienkich to popytaj po kierowcach z międzynarodówki i Ci za góra czteropaka dadzą. Grubych to się raczej nikt nie pozbywa, ale cienkie to dają za darmo na załadunkach i ja to wręcz regularnie wyrzucam, bo miejsca nie ma.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Dobra, któremu z międzynarodówki zbywają takie maty? :mrgreen: Szerokość 10-15 cm, długość ~120 cm.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Jak jadę z podwoziem i mam coś pospinane pasami to zawijam go normalnie i związuje drutem :) Potem taki kawałek drutu zawlekam za ucho i zostaje na następny raz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 45 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 141 42 43 44 45


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: