Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 mar 2016, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2016, 11:05
Posty: 6
Samochód: Iveco Eurocargo

Posiadam Iveco Euro Cargo 150E28 w którym jest Webasto Air Top 2000S ta litera na końcu to nie wiem do końca czy to litera S czy liczba 5 , gdyż na obudowie napis a szczególnie końcówka napisu jest nie wyraźna wytarta,ale nie w tym rzecz chodzi oto ze Webasto chodzi śmiga i wszystko jest ok tylko jak jest włączony zapłon, kiedy nie ma przekręconego zapłonu nic nie działa po naciśnięciu przycisku płomienia na chwilę zapala się ikonka płomienia po czym gaśnie i pojawia sie liczba 200 i zaczyna się odliczanie w dół i nic się nie dzieje, przekręcę ino zapłon i webasto bez żadnego problemu zapala i wszystko jest OK, może ktoś mi podpowiedzieć co to za czary???


Post Wysłano: 11 mar 2016, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

to nie czary to wykonanie w wersji ADR I TAK MA DZIAŁAĆ.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 11 mar 2016, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Nie musi być zaplon (kontrolki) wystarczy,że kluczyk będzie lekko przekręcony na 1 pozycje. Tak miałem w atego.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 11 mar 2016, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Nie musi być zaplon (kontrolki) wystarczy,że kluczyk będzie lekko przekręcony na 1 pozycje. Tak miałem w atego.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Chyba w każdym MB tak było. Inaczej pykało godzinke i nara barbara.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 12 mar 2016, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Coś kojarzę, że mostkowało się, któreś piny i webasto chodziło cały czas, bez kluczyka.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 13 mar 2016, 12:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2016, 11:05
Posty: 6
Samochód: Iveco Eurocargo

Może ktoś coś podpowiedzieć jak to przerobić żeby było bez kluczyka albo ile coś takiego kosztuje jakbym to komuś oddał żeby w warsztacie zrobili?


Post Wysłano: 13 mar 2016, 13:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

W Renault któryś pin z małej kostki się wyciągało z tego co pamiętam.


Post Wysłano: 14 mar 2016, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 441
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Najpierw spróbuj odłączyć i podłączyć zegar (to nie jest żart w manie to rozwiązuje problem), jeśli nie pomoże musisz znaleźć w kostce od zegara przewód na którym jest zawsze napięcie a następnie ten na którym jest po włączeniu zapłonu odłączasz go i izolujesz a w jego miejsce dajesz napięcie z z pierwszego.Jest to opisane z numerami przewodów na elektrodzie Elektryk zrobi to za dwie dychy w pięć minut.


Post Wysłano: 14 mar 2016, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2016, 11:05
Posty: 6
Samochód: Iveco Eurocargo

użytkownik Chodko--->> dzięki za konkretna podpowiedz będę próbował i o wyniku dam znać tutaj właśnie o taka konkretna odp mi chodziło


Post Wysłano: 15 mar 2016, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2016, 11:05
Posty: 6
Samochód: Iveco Eurocargo

Cytuj:
Najpierw spróbuj odłączyć i podłączyć zegar (to nie jest żart w manie to rozwiązuje problem), jeśli nie pomoże musisz znaleźć w kostce od zegara przewód na którym jest zawsze napięcie a następnie ten na którym jest po włączeniu zapłonu odłączasz go i izolujesz a w jego miejsce dajesz napięcie z z pierwszego.Jest to opisane z numerami przewodów na elektrodzie Elektryk zrobi to za dwie dychy w pięć minut.
No i teraz pojawił się kolejny problem zrobiłem tak odpiołem sam zegar i podłączyłem spowrotem,ale nic to nie dało, zlokalizowałem jeden z pinów na którym bez zapłonu jest zawsze napiecię, kolega podpowiedział ze po przekręceniu zapłonu będzie kolejny pin z napięciem i znalazłem ale aż dwa takie piny plus ten jeden w którym zawsze jest napięcie i nie wiem teraz który to bedzię czy próbować raz jeden raz drugi nic się nie spali??


Post Wysłano: 15 mar 2016, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Żal Ci "flaszki" dla elektryka to działaj...

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 16 mar 2016, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 441
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Jeden z dwóch po zapłonie daje najprawdopodobniej napięcie na podświetlenie zegara drugi uruchamia ogrzewanie.Jeśli podświetlenie gaśnie po jakimś czasie po włączeniu zapłonu daj stałe napięcie na obydwa.Nic się nie stanie jak podłączysz napięcie pod warunkiem , że odłączysz te przewody które dają napięcie po zapłonie. Jak tylko je zmostkujesz dasz napięcie na wszystko co działa po zapłonie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: