Strona 8 z 13 [ Posty: 253 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1013 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 maja 2021, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4061
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
WINA UŻYTKOWNIKA!!!
Nie wykluczam, ale na oponę flotową(patrząc na realia rynku pracy) się nie nadaje.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 27 maja 2021, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
słuchaj jak firma robi dobre opony to one sa po prostu dobre
generalnie bzdura i mit bo ŻADNA firma nie robi teraz dobrych opon na wszystkie pozycje we wszystkich rozmiarach ale jak tam uważasz...

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 28 maja 2021, 5:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

widzisz kryteria jakie były podane to " głównie ruch autostradowy i górka przy wyjeździe z firmy" przyznasz że ciężko jest pogodzić oba założenia.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 21 cze 2021, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Dobra, to teraz schodzimy o klasę niżej.
Ktoś coś na temat Fuldy? W naczepach trochę tego mamy i się sprawdziło i dużo gorsze od Dunlopa nie jest to i może do ciągników by im może warto było dać szansę?

Tak swoją drogą to patrzę, że ciekawe Hankooki teraz wypuscili, model AL20W, bardzo nietypowo to wygląda.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 09 lis 2021, 9:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 16:12
Posty: 118
Samochód: taczka i dwa gumofilce

Co na dzień dzisiejszy jest sensownym wyborem jeśli chodzi o napędy 315/70? 90% po autostradzie, reszta po drogach regionalnych.


Post Wysłano: 09 lis 2021, 18:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Na dzień dzisiejszy, to coś co jest dostępne :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 16 lis 2021, 0:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Panowie, mam do Was ważne pytanie odnośnie opon Napędowych Continental Conti Hybrid HD3 315/70 22.5

Nacinał ktoś z Was takie opony i orientuje się ile mm można je bezpiecznie Naciąć/Pogłębić?

Zima się zbliża, opony na osi napędowej zjeździły się bardzo ładnie i równo ale wczoraj mierzyłem wysokość bieżnika i zostało około 4.5-5mm

Barki były kilka miesięcy temu lekko otwarte ponieważ nie było ich już praktycznie widać no i trakcja na mokrym była bardzo słaba.

Bardzo proszę doradźcie ile mm można je BEZPIECZNIE pogłębić, nie chcę też szaleć bo to opony z 2018r produkcji i przejechały już ok 350tys.

Jeżdżą na ciągniku Iveco z retarderem pod chłodnią, wozimy raz 24T a raz 10T kierunki Polska,Niemcy,Holandia,Belgia,Francja, Hiszpania, Portugalia, głownie takie kółka.

No i nie wiem w ogóle czy je nacinać czy kupić już w grudniu Nowe 4 sztuki i mieć spokojną głowę o oś napędową.

Z góry dzięki za pomoc


Ostatnio zmieniony 16 lis 2021, 1:08 przez Nuevo, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 16 lis 2021, 1:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Post Wysłano: 24 lis 2021, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Dziękuję bardzo za radę. Byłem z tymi Conti na wulkanizacji w Hiszpanii gdzie obecnie mieszkam, w Pl będę dopiero na święta.

Hiszpański wulkanizator powiedział mi, że nie podejmie się nacinania tych opon ponieważ jest na nich jeszcze 5-6mm bieżnika, żebym wrócił jak będzie ok 3mm

Tu pytanie znów do Was bardziej zorientowanych czy ten hiszpański wulkanizator dobrze mówi? Przecież te 5-6mm na śnieg, błoto pośniegowe, deszcz i jazdę po hiszpańskich czy niemieckich górach to moim zdaniem za mało... Już rok temu w styczniu jak wyjeżdżałem z Pl i były opady śniegu a ładowaliśmy na Podkarpaciu był problem pod górki się wdrapać (wtedy było ok 8mm bieżnika)

Opony produkcyjnie z listopada 2018r


Post Wysłano: 24 lis 2021, 17:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cytuj:
Dziękuję bardzo za radę. Byłem z tymi Conti na wulkanizacji w Hiszpanii gdzie obecnie mieszkam, w Pl będę dopiero na święta.

Hiszpański wulkanizator powiedział mi, że nie podejmie się nacinania tych opon ponieważ jest na nich jeszcze 5-6mm bieżnika, żebym wrócił jak będzie ok 3mm

Tu pytanie znów do Was bardziej zorientowanych czy ten hiszpański wulkanizator dobrze mówi? Przecież te 5-6mm na śnieg, błoto pośniegowe, deszcz i jazdę po hiszpańskich czy niemieckich górach to moim zdaniem za mało... Już rok temu w styczniu jak wyjeżdżałem z Pl i były opady śniegu a ładowaliśmy na Podkarpaciu był problem pod górki się wdrapać (wtedy było ok 8mm bieżnika)

Opony produkcyjnie z listopada 2018r
Wulkanizator zabardzo przeżywa, niby większość tak robi ale ja zrobiłem po swojemu i nic się nie działo.
Dokładnie to Remixy nawet, jak miały 5mm to liznąłem je troszkę bo na kokoty musisz mieć 6 zimą, w lecie jeździłem lekko i jeszcze na następną zimę je nacinałem już na maxa.
Jeździły jeszcze że hoho, później ktoś inny siadł na auto i teraz już ich niema, ale ponad 400Tkm zrobiły napewno bez żadnych wyrwań...
Podstawa to nożyk OKRĄGŁY...


Post Wysłano: 24 lis 2021, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Normalne , mój wulkanizator też się miga od takiej roboty. Opony z takim bieznikiem ( 4-5mm )po prostu się ciężej nacina.


Post Wysłano: 24 lis 2021, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Dzięki Panowie za odp

W ogóle skąd on wytrzasnął, że np 5mm to za dużo? Przeglądałem ten folder Continentala który kolega mi tu podał i nie ma nic napisane niestety przy jakim bieżniku powinno się te Continentala już nacinać...

Do połowy grudnia zrobimy na nich jeszcze ok 20tys km więc trochę powinny się zużyć, ale cholera jasna teraz w Hiszpanii w wielu miejscach śnieg/deszcz/gołoledź i wolałbym naciąć je jak najszybciej...


Post Wysłano: 26 lis 2021, 17:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pany i panewki co powiecie o oponach 315/70 goodyear kmax d pierwszej generacji.
Jak to się sprawuje w warunkach zimowych

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 26 lis 2021, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Pod "blandeko" i zawsze na full załadowanym się szło bez obawień.
Gorzej jak się zaczęły kończyć.
Najlepiej to mi się jechało na naszym orajku 4.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 27 lis 2021, 10:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Cytuj:
Dzięki Panowie za odp

W ogóle skąd on wytrzasnął, że np 5mm to za dużo? Przeglądałem ten folder Continentala który kolega mi tu podał i nie ma nic napisane niestety przy jakim bieżniku powinno się te Continentala już nacinać...

Do połowy grudnia zrobimy na nich jeszcze ok 20tys km więc trochę powinny się zużyć, ale cholera jasna teraz w Hiszpanii w wielu miejscach śnieg/deszcz/gołoledź i wolałbym naciąć je jak najszybciej...
Jeszcze jakby ktoś mógł dodać swoją opinię/podzielić się wiedzą to byłbym wdzięczny.

Lada dzień wrzucę tu fotki tych opon to może łatwiej będzie ocenic bardziej obeznanym co z tym zrobić


Post Wysłano: 02 gru 2021, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Ok panowie załączam fotki tych moich napędów Continental Conti Hybryd HD3 które mają ok 5mm Rok produkcji 2018r

Doradźcie proszę czy je nacinać czy już wymienić na nowe.

Trasy głównie Hiszpania, Portugalia, Francja, Belgia, Holandia, Niemcy Polska.

Ciągnik Iveco z Retarderem naczepa chłodnia.

Wożone czasem 22T czasami 10T

Opona PRAWA:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Opona LEWA:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 02 gru 2021, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Nacinaj... Za takie używane to by się u nas w kraju Janusze pobili na śmierć... :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 02 gru 2021, 16:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Kurcze :shock: ja bym na nich jeszcze ze trzy lata jeździł... 8)
Takiego mięsa to ja nawet na patelni nie mam teraz, a kopie się na wysypie że aż się błoto wlewa do felg... :lol:


Post Wysłano: 02 gru 2021, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Kurde panowie to mnie zaskoczyliście trochę haha/

Ja początkowym jestem przewoźnikiem/kierowcą i jak zmierzyłem, że mają już tylko ok 5mm bieżnika to chciałem je wymienić.

Myślałem nad Dunlopem SP 446 lub Sava ORJAK 5

No albo nad nacięciem tych Continentali które mam, tylko nie wiem czy to dobry pomysł biorąc pod uwagę, że ciężarówka robi miesięcznie ok 20tys kilometrów i jazda po różnych krajach od ciepłych (hiszpania, portugalia) po dość zaśnieżone jak Polska, Holandia, Niemcy.


Post Wysłano: 02 gru 2021, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Natnij te co masz, zjeździj do wskaźnika TWI, I kup nowe.

Te Dunlopy, na autostradę niech będą, ale 16mm bieżnika, szału nie robi, żeby nie powiedzieć że to nieporozumienie.
Sava to budżetowa, bez szału, bez tragedii. 19mm mięska, cicha, czoło węższe całe 25mm niż np ten Dunlop. Sądzę że zrobi te same kilometry lub więcej niż ten nieszczęsny Dunlop.

Jeśli chcesz mega trwałą oponę pod względem ścierania, to kup takie same Continentale. Cenowo jest ch UJ owo, ale jest trwała, śliska, ale trwała.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 13 [ Posty: 253 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1013 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: