Strona 1 z 8 [ Posty: 147 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 20:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Jak tam Panowie powietrze po skokach temperatur zmierzone i wymienione na wiosenne ? Zaczepiali Was w serwisie o azocie ? :mrgreen: uargumentowali dlaczego tak a dlaczego nie ....nie warto dopłacać ?

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

W naczepie z 9 na 8.
I jedna na blizniaku z 9 na 8,5.
Robić na 9? Jednia mówią, ze tak, inni znów inaczej...

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Jak tam Panowie powietrze po skokach temperatur zmierzone i wymienione na wiosenne ? Zaczepiali Was w serwisie o azocie ? :mrgreen: uargumentowali dlaczego tak a dlaczego nie ....nie warto dopłacać ?
tam gdzie robię gumy zlikwidowali azot do ciężarówek mają tylko wytwornicę do osobówek, a chętnie bym skorzystał i dmuchnął świeży 'dymek".

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

ale po co za azot chcesz przepłacać skoro masz go 83% w powietrzu, trzymaj i kontroluj ciśnienie zwykłym powietrzem a będzie dobrze :wink:

[EDIT]
Cytuj:
W naczepie z 9 na 8.
I jedna na blizniaku z 9 na 8,5.
Robić na 9? Jednia mówią, ze tak, inni znów inaczej...
naczepa koniecznie do korekty na 9 :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Ostatnio zmieniony 28 mar 2014, 17:11 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Połączone posty.


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
ale po co za azot chcesz przepłacać skoro masz go 83% w powietrzu, trzymaj i kontroluj ciśnienie zwykłym powietrzem a będzie dobrze :wink:
jednak nie - kiedyś mierzyliśmy temperaturę ogumienia napompowanego azotem i powietrzem, z takim samym ładunkiem na tej samej trasie i okazało sie że opona z azotem była zdecydowanie chłodniejsza - ty wiesz dlaczego wiem również ja i dlatego chętnie pompuje kółka azotem.
ma to zaletę zimą, że śnieg się nie topi jak pojazd postoi i spokojnie można ruszyć bez mielenia kołami nawet na lodzie, a latem to wiadomo....

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Cytuj:
ale po co za azot chcesz przepłacać skoro masz go 83% w powietrzu, trzymaj i kontroluj ciśnienie zwykłym powietrzem a będzie dobrze :wink:
jednak nie - kiedyś mierzyliśmy temperaturę ogumienia napompowanego azotem i powietrzem, z takim samym ładunkiem na tej samej trasie i okazało sie że opona z azotem była zdecydowanie chłodniejsza - ty wiesz dlaczego wiem również ja i dlatego chętnie pompuje kółka azotem.
ma to zaletę zimą, że śnieg się nie topi jak pojazd postoi i spokojnie można ruszyć bez mielenia kołami nawet na lodzie, a latem to wiadomo....
hyhyhy :lol: dawaj dalej bo to dobre jest, rozumiem , że po jeździe opona w zimie ma ujemną temperaturę skoro śnieg się nie topi :lol: , owszem istnieje ale lekko przesadzasz z tą stabilnością cieplną :lol:
My kontrolujemy ciśnienia często i gratis a ile zdzieracie za pompowanie bredniami :mrgreen: ?

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 26 mar 2014, 23:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
ale po co za azot chcesz przepłacać skoro masz go 83% w powietrzu, trzymaj i kontroluj ciśnienie zwykłym powietrzem a będzie dobrze :wink:
jednak nie - kiedyś mierzyliśmy temperaturę ogumienia napompowanego azotem i powietrzem, z takim samym ładunkiem na tej samej trasie i okazało sie że opona z azotem była zdecydowanie chłodniejsza - ty wiesz dlaczego wiem również ja i dlatego chętnie pompuje kółka azotem.
ma to zaletę zimą, że śnieg się nie topi jak pojazd postoi i spokojnie można ruszyć bez mielenia kołami nawet na lodzie, a latem to wiadomo....
hyhyhy :lol: dawaj dalej bo to dobre jest, rozumiem , że po jeździe opona w zimie ma ujemną temperaturę skoro śnieg się nie topi :lol: , owszem istnieje ale lekko przesadzasz z tą stabilnością cieplną :lol:
My kontrolujemy ciśnienia często i gratis a ile zdzieracie za pompowanie bredniami :mrgreen: ?
myśl sobie co chcesz to co napisałem to czysta praktyka kierowcy nie gumiarza.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 27 mar 2014, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Ja mialem ostatnio jazde z moim wymieniaczem ( czyt. wulkanizatorem ). Przy okazji wymiany napedow kazalem sprawdzic cisnienie na zestawie.Po zjezdzie auta na firmie poszedlem dla swietego spokoju sprawdzic zaufanego sprzedawce :twisted: myslalem ze wyjde z siebie. Os prowadzaca byla nawet nie ruszona , nowe ktore zakladali byly ok , ale za to na naczepie eldorado. Rozbieznosc 1.5atm :evil: nie wiem jak oni to zrobili ale mialem od 8-9.5 gdzie w moim rozmiarze 385/55R19.5 ma byc 8,3atm.Rece mi opadly , oczywiscie tlumaczenie ze to tylko ludzie itp.


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 9:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

trzymaj na 55tce 9.0 będzie zdrowiej. Co do sytuacji....cóż klasyka gatunku, jedni udają , że płacą (właściciel wulkanizatora) a drudzy, że pracują. Czy na prawdę taniość jest tym co poszukujemy/poszukujecie ? :(

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 9:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2014, 11:28
Posty: 147

Kolego Pneumaster a w osobowce przy rozmiarze 205/55R16 jakie powinno być ciśnienie?


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 15:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Kolego Pneumaster a w osobowce przy rozmiarze 205/55R16 jakie powinno być ciśnienie?
co do osobówki to nie masz chyba bana na google ? :mrgreen: chyba, że pytasz o dostawczaka to ja mam w 16C stałe 4 bary ale i stale mam 3,5 tony na grzbiecie. Jak średnio wozisz to trzymaj 3bary.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Ostatnio zmieniony 28 mar 2014, 19:47 przez PNEUMASTER, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A w 245/45/18 i 225/55/17?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Sprawdzilem dzis wszystkie koła i o dziwo naczepa cala 9 bar, napedy wszystkie po 8 bar. Przodow nie sprawdzilem bo cos wentle za glebokie jutro innym zegarem zbadam, pierwszy raz nie musialem nic dobijac a ostatnio sprawdzane ze 3 miechy temu...


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Sprawdzilem dzis wszystkie koła i o dziwo naczepa cala 9 bar, napedy wszystkie po 8 bar. Przodow nie sprawdzilem bo cos wentle za glebokie jutro innym zegarem zbadam, pierwszy raz nie musialem nic dobijac a ostatnio sprawdzane ze 3 miechy temu...
jak już będziesz miał inny manometr sprawdź te same co sprawdzałeś....tak dla sprawdzenia :mrgreen: manometru też

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Co do ciśnienia opon to staram się je sprawdzać średnio co dwa miesiące, a częściej jak akurat wsiadam na pojazd po kimś. Wiadomo że jak się trafi pojazd z mocno po tuczonymi felgami lub dwoma wkrętami w oponie zamiast naprawy, to wtedy raz w tygodniu. Sprawa azotu, nie spotkałem się z lepszymi parametrami prowadzenia pojazdu po zastosowaniu. Czyli działa stara zasada po co przepłacać jeśli nie widać efektów :wink: . Przy zmianie temperatur często tak jak to jest w tym roku, spadek w oponie to średnio 0,2 do 0.5 bar co dwa miesiące.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 28 mar 2014, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

i takich użytkowników zdających sobie sprawę z własnych pieniędzy oby jak najwięcej :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 29 mar 2014, 23:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

A może orientuje się ktoś, jaki wpływ na spalanie ma nieprawidłowe ciśnienie w oponach, oraz czy jest różnica w spalaniu opony letnie/zimowe?

_________________
PL - Skandynawia


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 30 mar 2014, 9:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
A może orientuje się ktoś, jaki wpływ na spalanie ma nieprawidłowe ciśnienie w oponach, oraz czy jest różnica w spalaniu opony letnie/zimowe?
oczywiście, że jedno i drugie ma wpływ na paliwo, po to istnieją opony długo dystansowe, regionalne czy zimowe. Looknij tutaj http://www.pneumaster.pl/index.php/metodyka

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 12 wrz 2014, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2014, 11:03
Posty: 30

mam takie pytanie czym pompujecie do tych 9 barów bo chyba na stacji żaden kompresor na tyle nie pozwala
jestem swiezakiem wiec sorry za debilne pytanie


Tytuł: Re: Ciśnienia
Post Wysłano: 12 wrz 2014, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Kompresory przeznaczone dla aut ciężarowych do tylu pompują. Dziś pompowałem koło w naczepie.
Możesz podłączyć wąż do zbiornika powietrza w aucie i wtedy pompować.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 8 [ Posty: 147 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: