Strona 7 z 16 [ Posty: 309 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 916 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 wrz 2020, 0:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Ja tam z pewnych względów nic nie napisze :mrgreen: luce może uzupełnię to lokowanie produktu że giti to były GT radial :U a dalej niech se chłop sam ogarnie temat. :mrgreen:
https://youtu.be/AO5eUFmDbDs

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 1:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Mi to lotto czy to dawny GT Radial, czy po prostu zamiast Gt Radial jest nazwa Giti ( GT Radial jest w każdym bądź razie marką grupy GITI ) Z opon jestem zadowolony, bieżnik taki miało GT Radial, teraz ma go Giti, po próbach z ON-Offem grup Orium, Riken i coś tam jeszcze co jest identyczne, Giti jest zdecydowanie klasę wyższe.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 8:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Cytuj:
Ja tam z pewnych względów nic nie napisze :mrgreen: luce może uzupełnię to lokowanie produktu że giti to były GT radial :U a dalej niech se chłop sam ogarnie temat. :mrgreen:
https://youtu.be/AO5eUFmDbDs
No to nic nie napiszesz, czy jednak coś napiszesz? Wybierz jedno.

Nie znam ani Giti ani GT radial. Riken to Michelin, teraz pchają zamiast kormorana, nawet chyba bieżnik podobny do jakiegoś starego Michała, tylko zaoszczędzone na opasaniach i pewnie na mieszance, że przebiegi słabsze.
Dunlop SP382 wygląda spoko, na pewno lepiej niż SP346. Ale co tu dużo mówić, kosztuje 1,5 rikena. Nie ma problemu, dałbym, tylko pytanie, czy wytrzyma więcej niż riken, czy tak samo się natnie na jakimś dziadostwie i pójdzie na śmietnik?
Po etykietach Giti jest podobne do SP382, tylko głośniejsze, a identyczne jak riken. A jak jest w rzeczywistości?


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 9:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Cytuj:
Ja tam z pewnych względów nic nie napisze :mrgreen: luce może uzupełnię to lokowanie produktu że giti to były GT radial :U a dalej niech se chłop sam ogarnie temat. :mrgreen:
https://youtu.be/AO5eUFmDbDs
No to nic nie napiszesz, czy jednak coś napiszesz? Wybierz jedno.

Nie znam ani Giti ani GT radial. Riken to Michelin, teraz pchają zamiast kormorana, nawet chyba bieżnik podobny do jakiegoś starego Michała, tylko zaoszczędzone na opasaniach i pewnie na mieszance, że przebiegi słabsze.
Dunlop SP382 wygląda spoko, na pewno lepiej niż SP346. Ale co tu dużo mówić, kosztuje 1,5 rikena. Nie ma problemu, dałbym, tylko pytanie, czy wytrzyma więcej niż riken, czy tak samo się natnie na jakimś dziadostwie i pójdzie na śmietnik?
Po etykietach Giti jest podobne do SP382, tylko głośniejsze, a identyczne jak riken. A jak jest w rzeczywistości?
Oczywiście, że pójdzie na śmietnik, tak samo jak Michał X-works itd ... Dlatego trzeba kompromisu - cena/jakość w nie których robotach i własnego doświadczenia. Od rikena, oriuma itd wszystko raczej wytrzyma dłużej.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 9:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Niezatrybiłem ze to auto nie autostradowe. To sie nie wypowiadam :)


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 10:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

80-90% to jazda po asfalcie, ale na budowę wjechać trzeba, a tam już po różnych rzeczach się jeździ.


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 10:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja z kolei z SP346 jestem mega niezadowolony, jazda-przyczepność tu wszystko jest super, ale jakie one są głośne to głowa aż boli po trasie. Niewiem czy trafiłem na jakieś wadliwe ale po prostu huczą, im gładszy asfalt tym bardziej na gładkim i mokrym to radia nie posłucham.
Wcześniej miałem R249, SP344, KMAX-S i tam tego nie było :/


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Nie wymyślaj. Ja mam te Dunlopy na autach z szerokimi przodami, może nie jest to najcichsza opona, ale jakiejś tragedii nie ma.
Ze dwa lata temu miałem auto kupione od handlarza na nowych kierowanych Matadorach, po zmianie na Dunlopa owszem głośniej, ale zmieniłem te Matadory, bo były mega śliskie.
Z dwojga złego wolę 100 razy Dunlopa.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 11:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Mi się te Dunlopy od nowości zachowują jak kończące się napędy po 400 tysiącach, huczą jakby były jajowate, dwa razy były wyważane, sprawdzone równo się kręcą na feldze, a mimo to huk typu... WUWUWUWUWUWUWU.
To jest jakaś masakra, kiedyś miałem nawet na przodzie Kormoran T i 100 razy ciszej to szło, fakt że reszta już słabo bo to naczepa :lol:


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 16:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Moze i jest glosna ale moze i gruz wyciszony jak stary trabant ? :mrgreen: ja w królowej jakoś nie słyszę tych opon za bardzo.


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 17:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cytuj:
Moze i jest glosna ale moze i gruz wyciszony jak stary trabant ? :mrgreen: ja w królowej jakoś nie słyszę tych opon za bardzo.
Wiadomo że nie jest to jakieś auto premium, ale skoro KMAX-S nie było słychać wcale a tu huczy to coś jest nie teges, możliwe że mam jakieś wadliwe, wystarczy że jedna będzie nawet...
To jest nienormalne żeby na autostradzie opony były głośniejsze od silnika... Bez jaj.


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 363
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Mamy w 3 autach Dunlopy na przodzie i 315-stek nie słychać ale 385 już daje po uszach, myślałem że to z moimi jest coś nie halo ale widać że to popularny problem. Poza tym dobra guma i wytrzymała a też ćwiczymy różne tereny , przeładunek dziury i krawężniki na porządku dziennym.


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 23:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Inna budowa bieznika i sa efekty.


Post Wysłano: 07 wrz 2020, 16:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Cytuj:
Cytuj:
Moze i jest glosna ale moze i gruz wyciszony jak stary trabant ? :mrgreen: ja w królowej jakoś nie słyszę tych opon za bardzo.
Wiadomo że nie jest to jakieś auto premium, ale skoro KMAX-S nie było słychać wcale a tu huczy to coś jest nie teges, możliwe że mam jakieś wadliwe, wystarczy że jedna będzie nawet...
To jest nienormalne żeby na autostradzie opony były głośniejsze od silnika... Bez jaj.
Cos musisz miec sperd ......sam jezdze na 346 385 i wcale nie sa glosne. a GY k-max to przeciez ta sama opona to dunlop . rozni sie tylko brandem .... Poszukac czegos w zawieszeniu -(moze zbieznosc?)----ale skoro nie leci szybko bieznik --to moze lozyska hucza?

WUWUWUWU -to bym powiedzial lozyska. Choc-kiedys mialem te cholerne avant 4 -savy i one bily wzdluznie . A w sumie Sava/GY/Dunlop/Fulda duzo od siebie nie odbiegaja ...... wiec moze i te wady w innych markach sie ponawiaja.


Post Wysłano: 07 wrz 2020, 16:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

W aucie niechce mi się szukać bo na KMAX-S było dobrze, nagle zakładam Dunlop i huczy. Niemożliwe żeby się łożysko w godzinę rozleciało jak były opony zmieniane, jeśli tak by się stało to muszę iść puścić totka, 6ka murowana.
A co do KMAX-S i SP346 to one są podobne ale jednak inne, gęstość tych kwadratów i lamelek są zupełnie inne.


Post Wysłano: 07 wrz 2020, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

I nie szukaj.
Dziś trochę padało, i jak się wsłuchać, to faktycznie jest trochę wuwuwuwu.
Chyba że i w Kani się rozwaliły łożyska przy montażu :).

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 07 wrz 2020, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lis 2011, 17:15
Posty: 143
GG: 0
Samochód: man

Witam.W jednym aucie mam na przodzie SP 346 rozmiar 315/70/22.5 jeździ 3 lata koło komina w tym czasie zrobione około 80 tys.km i nic się nie dzieje.Głośność w normie.Zostało około 40%.Na drugie auto dla odmiany założyłem Hankooki AH 31.Zbieżna cena z Dunlopem a czas pokaże ile wytrzyma.Pozdrawiam.


Post Wysłano: 08 wrz 2020, 12:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Cytuj:
W aucie niechce mi się szukać bo na KMAX-S było dobrze, nagle zakładam Dunlop i huczy. Niemożliwe żeby się łożysko w godzinę rozleciało jak były opony zmieniane, jeśli tak by się stało to muszę iść puścić totka, 6ka murowana.
A co do KMAX-S i SP346 to one są podobne ale jednak inne, gęstość tych kwadratów i lamelek są zupełnie inne.
TY Rzeczywiscie !!! te opony minimalnie sie roznia ---po zuzyciu 2 mm bieznika przypuszczam ze sa nie do odroznienia. !!! I parametry jak GY i D podaja inne. GY faktycznie cichszy wg producentow 71 vs 73 a dB a to duzo. Co dziwne D podaje ze jest w wyzszej klasie efektywnosci paliwowowej i ma wyzszy indeks nosnosci.


Post Wysłano: 08 wrz 2020, 13:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Na początku też myślałem że się różnią tylko napisem, im dłużej się porównuję tym są inne. Jeśli chodzi o jazdę to moim zdaniem są porównywalne gdyby nie ten hałas. Narazie obserwuję i notuje ale D minimalnie chyba szybciej leci...


Post Wysłano: 11 wrz 2020, 9:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 641
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Chiński Belshina :shock:
Czemu tak wybrane ? Rozumiem że to g**** ale ze aż tak :lol:
Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 7 z 16 [ Posty: 309 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 916 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: