Strona 1 z 11 [ Posty: 210 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 paź 2010, 11:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Szukam w miarę tanich opon na oś prowadzącą do ciągnika siodłowego (385/65/R22,5) i zastanawiam się między Continentalem i Pirelli (obie w tej samej cenie).
Które z nich lepiej wybrać i dlaczego :?:


Post Wysłano: 10 paź 2010, 12:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2008, 21:33
Posty: 66
GG: 6285495

witam kolego mam opony continental na osce prowadzacej i sa one strasznie kiepskie nidosć ze sliskie to jeszcze opona pracuje na feldze gdyż sa zbyt miekkie i sie uginaja chociaż maja odpowiednie cisnienie


Post Wysłano: 10 paź 2010, 14:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Mam Continentale na naczepie i generalnie potwierdzam to co poprzednik napisal z jednym wyjatkiem-u mnie sa bardzo przyczepne zarowno na suchym i mokrym asfalcie jak i sniegu(model HTR), jednak dra sie mocno...


Post Wysłano: 10 paź 2010, 15:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

A na PIRELLI ktoś jeździł?


Post Wysłano: 10 paź 2010, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2048
GG: 1
Samochód: EuroCargo i FH16
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
A na PIRELLI ktoś jeździł?
Aktualnie mam Pirelli FH 85, tyle że 315/70. Powiem krótko do du%y z takimi oponami, przez nieco ponad rok eksploatacji wyważane coś koło 7 razy (po zabiegu max 2-3 tygodnie spokoju i znowu biją).

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 10 paź 2010, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A te Continentale które macie na tej oście prowadzącej to jest to opona przeznaczona na tą oś ? Czy po prostu zwykła naczepówka założona na przodzie ?
Ja jeżdżę na Bridgestonie w sumie od dość nie dawna bo dopiero mam na nich zrobione 75 tys ale opona dobrze zrobiona elegancko się prowadzi , czy to mokra czy sucha droga jedzie się tak samo.


Post Wysłano: 11 paź 2010, 16:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

W takim razie doradźcie jakiej firmy opony kupić na oś prowadzącą żeby była w miarę dobra i nie za droga?


Post Wysłano: 11 paź 2010, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Pomyśl nad Kormoranem.


Post Wysłano: 11 paź 2010, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Ponoć jeżdżą na Firestonach naczepowych na osi prowadzącej. Bo z tego co wiem to Firestone nie robi na prowadzące osie opon.
Też tak się zastawiamy w co tu zainwestować :P
Założyłem na przód nowe Bridgestony (mowa o 385) i po pół roku wystrzeliła na autostradzie, a samochód w ogóle nie woził ciężkich ładunków, max 10 ton. 3 razy mieliśmy wystrzał Bridgestone (ogólnie) i to nie starej już więc mam do nich uprzedzenie.
Continentale mam i po 300 tys nie są najlepsze.
Może tak pomyśl nad Michelin'ami? :P

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 12 paź 2010, 1:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Popytaj o Firestone,to są opony w dość przyzwoitych pieniądzach,a nie ma problemu z przebiegmi i przedewszystkim dobrze się wyważają 8)

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 12 paź 2010, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Na Continentalach przejechałeś 300tys. km? :shock:


Post Wysłano: 12 paź 2010, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Nie wiem czy to ironia czy co ale w porównaniu do innych firm po 300 tys są w lepszym stanie.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 12 paź 2010, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ja mam teraz na przodzie Matadora tego szerokiego, przejechałem na nim 170tys. km i może jeszcze z miesiąc pochodzą i po oponach.


Post Wysłano: 14 paź 2010, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2007, 21:41
Posty: 154
GG: 0
Samochód: Volvo S80 2.5D
Lokalizacja: Piła

Matador Silent na prowadzącej, dedykowane na przód, zrobione aktualnie 110 tyś. myślę że z 250 tys. powinny zrobić :wink:
Ogólnie we firmie jest dużo tych Matadorów, i szczerze powiem że nie ma powodów do narzekania. :]

_________________
B, B+E, C, C+E: W 11 miesięcy i starczy ;)
VOLVO FH440 E5 Globetrotter + Kogel maxx


Post Wysłano: 15 paź 2010, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

nie ma to jak MICHELIN i na przód pomimo że są o ok 200zł droższe zakładam zawsze

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 15 paź 2010, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Matador mógłby być tylko na razie ciężko dostać te opony bo podobno produkcja była na jakiś czas wstrzymana no i nikt ich jeszcze nie sprowadza do Polski.


Post Wysłano: 20 paź 2010, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 maja 2006, 15:22
Posty: 63
GG: 5888848

Jaa polecam goodyear-y. Opony przyczepne, i dużo km na nich zrobi. Na michelinach się zawiodłem, po 120 tys nie nadawały się do niczego, a na goodyear-ah ponad 200 :?

_________________
"Z przodu droga z tylu dym, daje w piz*** bo mam czym."

Słowa śp. Dziadka kierowcy


Post Wysłano: 11 gru 2010, 19:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Założyłem na przód nowe Bridgestony (mowa o 385) i po pół roku wystrzeliła na autostradzie, a samochód w ogóle nie woził ciężkich ładunków, max 10 ton. 3 razy mieliśmy wystrzał Bridgestone (ogólnie) i to nie starej już więc mam do nich uprzedzenie.

W czwartek załapałem kapcia w naczepie na środkowej osi. Opona Bridgestone, nie zajechana (13mm bieżnik). Koło wymieniłem i wczoraj na wulkanizacji się trochę zdziwiłem. Na nic nie najechałem, nic w oponie nie "siedziało" i po dokładnych oględzinach z zewnątrz nigdzie nie przytarta. Za to w środku miejscowe zmarszczenie i dziura (na boku), jakby rozwarstwienie. Miał ktoś podobny przypadek?


Post Wysłano: 11 gru 2010, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5410
Samochód: Volvo FH

Ja mialem jazde z Continentalami HTR na naczepie. Z sześciu, 2 byly jakies felerne. 2 miesieczne opony rozcinaly sie na byle kamyczku. Naprawa takiego rozciecia kosztuje 250 - 350zl. Gwarancji nie uznali, dalem sobie spokoj z naprawami i zakupilem 2 Savy.
Na reszcie Continetalow jezdze do tej pory. Te opona w koncowym stadium wyglada jak powygryzana przez szczury, pozatym sa śliskie.

Generalnie jestem zrażony do tej marki.


Jak juz mowa o opoach na prowadzacą. 315/80 Sava, 200 000 przejechane pod wywrotką, ze 30 000 jeszcze przejedzie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Post Wysłano: 12 gru 2010, 11:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2007, 13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Pomorze GWE

Firestone 315/80 na przodzie 300tyś km i zero problemów (po krajówce) zjeżdżone do końca zero kłopocików.
Bridgestone R249 315/70 łysawe na innym autku ale prowadzi się ładnie (przebieg nieznany).
W drugim autku właśnie szykuje się wymiana i chciałem przechodzić na balony, lecz większość odradza z powodu kiepskiego stanu naszych dróg:) i szybszego zużycia.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 11 [ Posty: 210 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: