TruckFocus.pl



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sty 2018, 13:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2018, 17:32 przez PNEUMASTER, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 07 sty 2018, 13:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Pneumaster, ośmieszasz się, weź wydoroślej. Robisz wrzutki personalne, jak ktoś się z tobą nie zgadza, co jest żenujące.
Nie raczyłeś napisać, że opona leżała ileś tam przed zrobieniem zdjęcia, a teraz pretensje do wszystkich wokół, że się nie domyślili. Gorzej niż baba.
Chlopie tu chodzi o cyfry na oponie a nie o zasrany wystrzał i czas fotografii. Co wy macie z mysleniem ?
Spróbuje podsumować :
Chodzi o 3 opasania za 700zł i napisane nośność 4900kg vs 5 opasań za 1100zł i 4500kg vs 5 opasań HL za 1300zł i 5000kg. Czyli po co płacić drugie tyle skoro 4900kg to prawie 5000kg ano po to, że dziura nie jest gratis ale kosztuje różnicę między cenami i tez mam w dupie czy to jest zardzewiałe czy nie. Czy ja już musze faktycznie tłumaczyć kiedy był ozdjęcie robione, pod jakim kątem, a błoto na oponie może świadczyć o nietrafionym użytkowaniu, a krater wystrzału sugeruje przepompowanie o 0,005 bara i tez o tym nie napisałem.....możecie dać se spokój czy jakiś gorszy dzień dzisiaj? Mi ręce opadły poniżej kolan.


Post Wysłano: 07 sty 2018, 14:17

Moderator

Offline

Offline

Moderator


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 4319

Zobacz na post wyżej. Typowy wjazd ad personam.

Pokazałeś zdjęcie. Jako przyczynę wystrzału sugerujesz, że to wina ilości opasań. MAN się z tobą nie zgodził. Co masz z myśleniem, czego nie rozumiesz? Że ktoś twoją dedukcję śmie podważać?
Opanuj ciśnienie trochę, bo nie dyskutujesz na argumenty, tylko krzyczysz jak typowy waldek i jak brakuje argumentów to jedziesz personalnie.


Post Wysłano: 07 sty 2018, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Zobacz na post wyżej. Typowy wjazd ad personam.

Pokazałeś zdjęcie. Jako przyczynę wystrzału sugerujesz, że to wina ilości opasań. MAN się z tobą nie zgodził. Co masz z myśleniem, czego nie rozumiesz? Że ktoś twoją dedukcję śmie podważać?
Opanuj ciśnienie trochę, bo nie dyskutujesz na argumenty, tylko krzyczysz jak typowy waldek i jak brakuje argumentów to jedziesz personalnie.
Jak usunę foto wystrzalu zarzut się zmieni? Sedno wtedy dotrze?


Post Wysłano: 07 sty 2018, 14:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2567
GG: 997
Samochód: R410
Lokalizacja: CG

Czasem sie zastanawiam czy nie byłeś przy poczęciu innego użytkownika forum...

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Post Wysłano: 07 sty 2018, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1409
GG: 1
Samochód: osobowy

Weź Ty po prostu rozmawiaj jak człowiek. Aż tyle. A te zardzewiałe druty rzucają się w oczy mocno, więc nie dziw się, że MAN zwrócił na nie uwagę.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 07 sty 2018, 17:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Ja się chyba faktycznie zamknę w sobie, bo idzie jak po gruzie pod górę. Wyciągnąłem temat Fullrun vs Kormoran vs opasania oraz vs opasania HL rzeczywiście z powodu tego, że zależało mi na internetowej analizie przyczyny rozerwania opony wraz z analizą kiedy druty zardzewiały :? tak jakbym sam mało rozerwań widział. Zdecydowanie potrzebowałem analizatora rozerwania. Największy błąd to pokazanie dziury. Bez pierwszego zdjęcia byłby zapewne inny pretekst do jazdy bez trzymanki a bo przodem, a bokiem a nie wiadomo czemu - normalnie dzień świra. Ja usuwam posty z opasaniami i kilogramami, po prostu bez sensu, chcecie to wyczyśćcie to, bez sensu jest się tu produkować. Nikt nie rozmawia o sednie tylko się doszukuje pretekstów (jak MAN kiedyś udowadniał, że mega ma jeździć na 7 barach i to wg tabel serwisowych MANa, zaprzeczyłem, pokazałem argument i była jazda, tu to samo analiza ilości opasań ma wpływ na ich rdze) raz przeszkadza foto, raz rdza, raz miarka nie taka do mierzenia, raz nacinanie w nie równe kostki.......na ch***j mi to ? :>


Post Wysłano: 07 sty 2018, 17:47

Moderator

Offline

Offline

Moderator


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 4319

Przechodzimy z fazy agresji do fazy obrazy?
Przecież wszyscy kulturalnie rozmawiamy, tylko ty się niepotrzebnie napompowałeś.


Post Wysłano: 07 sty 2018, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Przechodzimy z fazy agresji do fazy obrazy?
Przecież wszyscy kulturalnie rozmawiamy, tylko ty się niepotrzebnie napompowałeś.
Jak Cię mogę prosić to posprzataj, przenieś do działu problemy interpersonalne (tam jest więcej przyczyn pompowania). Będzie wyczyszczone i pozamiatane. Ja mam faze nie obrazy bo i powód błahy ale nadeszła faza, mam wy*****nia na to.


Post Wysłano: 08 lis 2019, 14:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 329
Samochód: 105.410

Witam, chciałbym się podzielić informacją na temat opon chińskich Long March. Kupione w pod koniec 2016 roku za chyba 1000 zł brutto jeśli mnie pamięć nie myli.

W dniu demontażu najechały 370 000 km.
Oczywiście już były po nacięciu. Swoją drogą nacinał też rzeźnik a nie fachowiec, ale to już inna para kaloszy.

Kierunki głównie Hiszpania, zwykle ciężkie ładunki, bardzo dużo retardera.

Niech każdy sobie sam oceni.

Foto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 08 lis 2019, 15:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 159
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: Wlkp.

Bardzo dobry interes zrobiłeś, komplet 4 tys a 370tys. km zrobione :mrgreen:


Post Wysłano: 08 lis 2019, 16:15

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 256
GG: 0

Jeździłem na tym pod patelnią, złego słowa nie powiem, przebiegi max 180 tyś. Jak były po 800 stówek netto to się opłacało, teraz nie bardzo. Zalety- błoto, śnieg szły jak przyklejone, i nigdy nie strzeliły, wady trochę mały przebieg.


Post Wysłano: 08 lis 2019, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 799
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Kolego mieciu29 powiedz jeszcze na czym jeździłeś wcześniej w tych samych warunkach żeby był punkt odniesienia. W innej robocie by ich niebyło pewno po 150 tysiącach...


Post Wysłano: 08 lis 2019, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Mieciu dzisiaj ściągnęliśmy 8 Continentali z naczepy (na różnych osiach, po rotacjach i pogłębieniach), wynik 500 000km. Spory prawda? Chętnie by każdy kupił aby takie przebiegi robiły, prawda? Nie dopowiem tylko z jakimi tonażami i popatrz jaka różnica. Nie dopowiem, że właściciele jeżdżą tymi zestawami i pilnują ciśnień oraz patrzą po czym jeżdżą. Albo dopowiem.....dzisiaj wymienialiśmy je podnosząc cały bok naczepy za ramę bo była załadowana ...... może 3 tonami :D
Niemniej gratuluję i uważam, że to co wykręciły LongMarche na Twoich trasach to był świetny interes. Przy 24tonach nie możemy Michelinów doprowadzić do takich przebiegów ani tych co Ty piszesz, ani tych co opisałem Ci wyżej.....
Po tym co napisałeś miałem taki przypadek, przypomniałem sobie : solówka MAN na LongMarchach, lekko woził 4 lata i 400tkm i zostało pół bieżnika, sprzedali to auto a my przecieraliśmy co pół roku oczy ze zdumienia. Niestety na innych autach takich wyników nie zrobiły - fakt, że w innych specyfikacjach ale też na 70-tkach.


Post Wysłano: 08 lis 2019, 23:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 799
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Chiński Aeolus HN 359 zrobił mi tylko 250 tysięcy, po nim założyłem Remix XDA2 i ma dziś 401 tysięcy dokładnie ciekawe ile jeszcze wytrzyma?
Także z Chinami to jest loteria Aeolus miał być kitajski premium a tu 250....wiec dla mnie lipa.


Post Wysłano: 09 lis 2019, 1:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 580
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Chiński Aeolus HN 359 zrobił mi tylko 250 tysięcy, po nim założyłem Remix XDA2 i ma dziś 401 tysięcy dokładnie ciekawe ile jeszcze wytrzyma?
Także z Chinami to jest loteria Aeolus miał być kitajski premium a tu 250....wiec dla mnie lipa.
z pierwszych produkcji robili w Aeolusie na prawdę niezłe opony pod kątem wytrzymałości, później się zepsuło. Obecnie to dalej niby lepszy sort opon ale najlepsze testy zawsze są na megach a tu nawet wielu markowych nie daje radę, zwłaszcza z przodami. W standardach już lepiej, można alternatywnie mieszać. Nie w totalnej taniości ale są już wyrobione marki. W mojej ocenie poziom walenia klienta w kakao przez tych wielkich osiągnął apogeum.
Co do powtarzalności jakościowej u chińczyka zawsze była problemem. Często schemat się powtarza: początki super, potem więcej mielonej cegły w mieszankę gumową, wyjmowanie opasań, zaliczenie wtopy (najlepiej zanim się klient zorientuje), zmiana nazwy i od nowa to samo :mrgreen:


Post Wysłano: 09 lis 2019, 9:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 513
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Jeździłem na tym pod patelnią, złego słowa nie powiem, przebiegi max 180 tyś. Jak były po 800 stówek netto to się opłacało, teraz nie bardzo. Zalety- błoto, śnieg szły jak przyklejone, i nigdy nie strzeliły, wady trochę mały przebieg.
To chyba mega wynik.Zasadniczo hasło patelnia oznacza budowę jak dla mnie.a może jeździłeś tylko asfalt np.z paszą.Bo mieliśmy raz michaliny i to co udało się uzyskać to było 120tkm.ale była to budowlanka na pełnej k-vrwie.A widziałem kiedyś auto które z portu rozwoziło po kraju materiały plandeka to na triangle robił 120-140tkm.


Post Wysłano: 09 lis 2019, 13:23

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 256
GG: 0

Przebiegi niewiele mniejsze robiły jak stara dębica sava 3,4. Trasy-kopalnia-budowa, kółka 100-200 km. teraz mam brige chyba 729, bieżnik taki sam, ale po deszczu i błocie nie idzie przyspieszyć. Trzeba przypomnieć sobie o łańcuchach w zimie. Na long marcha nie były potrzebne- a 10 lat ćwiczyłem go. Aczkolwiek ostatnie wypusty trochę szybciej leciały, może przez cieplejsze lata.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Rossi i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe