Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Opis powstał na przykładzie Renault Premium DXi z systemem denox pierwszej generacji.

Na początek mały schemacik:

Obrazek

Dostęp do modułu od dołu jest czasem tak utrudniony, w moim przypadku nie było najgorzej, znajdował się przed siodłem.
Na początku trzeba powycinać trochę opasek, które trzymają przewody skutecznie utrudniając dostęp
Następnie wypada odkręcić korek (nr.5 na schemacie), aby spuścić nawóz z obudowy filtra


Obrazek

Następnie, odpinamy przewód od obudowy filtra i wyciągamy grzałkę (nr.6)

Obrazek


Następnie kluczem 32 odkręcamy filtr, polecam głęboką nasadkę. Ja to robiłem po godzinach to kręciłem tym co pod ręką. Filtr będzie stawiał lekki opór

Obrazek

Obrazek

Po założeniu nowego filtra, trzeba dobrać się do filtra wstępnego znajdującego się w niebieski wyjściu z modułu (nr.7) Trzeba go wydłubać małym śrubokrętem, lub wkrecic w niego dlugiego wkreta


Tutaj go widać
Obrazek

Czyścimy we ciepłej wodzie i można montować
Obrazek

Priorytet to czystość, nie może mieć kontaktu z tłuszczem, żaden element układu. Po skończonej robocie trzeba włączyć i wyłączyć zapłon, pompa powinna byś słyszalna dokładnie 1.30min.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: