Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sie 2021, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2021, 19:36
Posty: 6
Samochód: TGA430

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy choć Maniusiem jeżdżę od 5 lat.
Szukam pomocy ponieważ mam zagadkę następującej treści:
Wyrzuca olej pod pokrywą zaworów w dużej ilości po krótkiej ale intensywnej jeździe. Na wolnych obrotach nic się nie dzieje.( pokrywa i uszczelka nowa wymieniona, odma sprawdzona czysta i nic nią nie dmucha). Ostatnio wymieniłem turbinę na nową KKK. Razem ze znajomym nie mamy pojęcia czego szukać.


Post Wysłano: 03 sie 2021, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Z jaką siłą i czy w odpowiedniej kolejności dokręcona pokrywa zaworów

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 03 sie 2021, 22:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 393
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Zaczęło się przed czy po wymianie uszczelki i pokrywy. Odma na pewno drożna, musi nią coś iść.

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 04 sie 2021, 9:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sie 2021, 19:36
Posty: 6
Samochód: TGA430

Cytuj:
Z jaką siłą i czy w odpowiedniej kolejności dokręcona pokrywa zaworów
Cytuj:
Z jaką siłą i czy w odpowiedniej kolejności dokręcona pokrywa zaworów
co do siły nie wiem, kolejność raczej tak. choć nie byłem przy montażu. Silnik ładnie pracuje ładnie odpala czy ciepły czy zimny. Czacha dymi.


Post Wysłano: 04 sie 2021, 14:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287