Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 cze 2021, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 wrz 2020, 18:08
Posty: 42

Witam.
Mam pytanie o turbine, wtryski i pompe cr w scani xpi dc13 2010rok.
Coś tam słyszałem że jak padnie turbo to tylko nowe, wtryskiwaczy i pompy nie idzie zregenerować bo nie ma takich maszyn w pl itd... Jak to jest na prawdę? Czy w razie awarii nie ma się co bać regeneracji? Na allegro wtryski czy turbina jest dostępna po regeneracji w miarę normalnych cenach bo dla przykładu nowe turbo do tego silnika 11 tysięcy zł :?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 12 cze 2021, 15:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Nowa turbina kiedyś kupowałem 6.5 netto,w zeszłym miesiącu niestety 7.6 netto.owszem regenerują,pompy,wtryski itd.co do turbin oryginał jest najpewniejszy , a po regeneracji h...wie z czego zrobiony .wszyscy się chwalą jak to wyważają tylko że materiał z którego wykonany jest wirnik czy panewki to może być byle z czego zrobiony zależy co chińczyk miał pod ręką zdarza się że dalekie od tego co oryginał.spotykalem się że turbina po regeneracji to była krótka pilka wytrzymałość liczona w miesiącach a nie jak oryginał w latach.co do turbin do XPI spotkałem się z nowymi brazylijskimi zamiennikami ....ale podobno od razu nie chodziły...


Post Wysłano: 12 cze 2021, 20:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Jak na kraj to ja bym zrobił swapa na euro 3 pde z 124 i jezdził :mrgreen:


Post Wysłano: 17 cze 2021, 0:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Cytuj:
Jak na kraj to ja bym zrobił swapa na euro 3 pde z 124 i jezdził :mrgreen:
Nie da się....niestety


Post Wysłano: 17 cze 2021, 11:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jest coś takiego jak Holder Reman i Garrett Reman, turbosprężarki regenerowane fabrycznie, stare zostają tylko obudowy. Tanio nie jest, choć różnica w cenie zauważalna, ale przynajmniej masz pewność, że będzie wszystko ok i gwarancja też jest.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 20 cze 2021, 15:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 wrz 2020, 18:08
Posty: 42

Dzięki za info, a co do wtrysków to też dużo lepiej wziąć nowe? Ponoć w xpi wtryski są produkowane przez scanie i jest problem z ich naprawą, czy to prawda?
Pozdro.


Post Wysłano: 21 cze 2021, 8:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

A bierz jakie chcesz. Zresztą ile się ich wymienia 1 max 2. Raz chyba wymieniałem 3.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: