Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

TruckFocus.pl



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 24 sie 2019, 16:25 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 397
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS
Witam Panowie

Mam takie pytanie jakie powino być prawidłowe ciśnienie paliwa ?
w moim przypadku jest około 2 bary na wolnych i do 3,8bara na 1500 obr.
Mieżone dynamicznie w trakcie jazdy podczas przyspieszania z ładunkiem spadam
do 2 barów a bez obciążenia 1300obr. około 3bary
oczywiście były czyszczone smoki w baku zaworek zwrotny i filtr paliwa
generalnie samochód pod dużym obciążeniem pod górę zaczyna przerywać i pojawia
się błąd ciśnienie paliwa usterka mechaniczna.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Na górę
PostWysłano: 24 sie 2019, 16:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4577
Samochód: Volvo FH
Podobno ma być 5bar przy 1000obr.

Może pompka się kończy. Bo resztę chyba wyeliminowałeś.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 24 sie 2019, 18:27 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 759
W dxi13 na nowej pompce na wolnych obrotach 3.5bara 1500rpm 5 bar.Kierowniku jeszcze zawór bezpieczeństwa w głowicy może nie trzymać

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



Na górę
PostWysłano: 25 sie 2019, 9:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 188
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale
Miałem zimą podobny problem z tym że volviacz był troszkę starszy, po jakimś czasie doszło już do tego że się potężnie zapowietrzał aż stanął. Po wymianie wszystkiego co się dało winna okazała się obudowa filtrów paliwa, była niedrożność pomiędzy filtrami.


Na górę
PostWysłano: 11 wrz 2019, 23:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 397
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS
powrót do tematu wymieniłem pompkę paliwa ale problem pojawia się
dopiero jak paliwo w bakach zejdzie poniżej połowy przy pełnych bakach
nic się nie dzieję ... możliwe by było uszkodzenie smoka w baku ???

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Na górę
PostWysłano: 12 wrz 2019, 6:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 6141
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Smok lub przewód paliwowy gdzieś przetarty i łapie lewe powietrze

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe