Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 mar 2019, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2014, 16:47
Posty: 79

Silnik po remoncie kapitalnym dymi na szaro. Płynu i oleju nie ubywa. Odpala bez najmniejszego zająknięcia na zimno i na ciepło. Mocy też mu nie brakuje, tylko ten szary dym jest irytujący. Chodzi mi jeszcze po głowie uszkodzenie czujnika temperatury plynu chlodzącego, choć nie wyświetla błędu to ma tendencje do wahania wskazówka temperatury na desce rozdzielczej, tylko pytanie czy ew. Uszkodzenie aż tak wpłynęłoby na dawkę paliwa.

Proszę o jakieś pomoce dydaktyczne lub inne sugestie.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 13 mar 2019, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Pojeździj nim trochę, wtedy popatrz na poziom płynów, i będzie wiadomo.

Tak w ogóle to na zimnym to nawet proste eur3 wali na biało. Tak poprostu jest.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 13 mar 2019, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2014, 16:47
Posty: 79

zrobione ok.1500 km i ciągle dymi i na zimnym, i na cieplym. Plynów nie ubyło po tym przebiegu. Dymienie nasila się po np. 2 minutowym postoju.


Post Wysłano: 13 mar 2019, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Nie ma co szukać dziury w całym. Jeździć obserwować.
Może coś wyjdzie, lub jeździć aż coś się wywali i będzie wiadomo co.

Zgadywanie drogo wychodzi.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: