Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sty 2019, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 19:22
Posty: 60
GG: 620372
Samochód: MAN 18.440 TGX XLX
Lokalizacja: Mazowieckie

ale opór jest na wszystkich prawidłowy. Po odłączaniu każdego wtrysku też się nic nie zmienia w pracy silnika. Magik z ManCat'em się dziś nie wyrobił i dalej kaplica...


Post Wysłano: 14 sty 2019, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 438
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Mój znajomy miał podobne objawy tylko słabsze na zimnym silniku i okazało się ze uszczerbiony u góry jest tłok .Ciśnienie na tym cylindrze było niskie.


Post Wysłano: 15 sty 2019, 14:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To jak już będzie to niech Ci zrobi test kompresji w silniku

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 16 sty 2019, 2:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Witam, jeśli test kompresji to proponowałbym zmierzyć mechanicznie zegarem w Mani-e pomiar Man Catem czy innym testerem kuleje ponieważ mierzy tylko obroty na danym tłoku i jeśli nie ma naprawdę bardzo dużej usterki to potrafi nie wykryć wady. Jak 2 razy mnie oszukało to od tego momentu tylko mierze na zegar. Jeżeli ten pomiar nie wykazałby błędu to już najbardziej abstrakcyjną opcją jest pęknięcie wału korbowego ponieważ Man-y z 2009 roku miały wadę fabryczną, serwis się oficjalnie nie przyznał ale dosyć z dużą liczbą przypadków się spotkałem. Wszystko kwestia jaka będzie kompresja i ewentualnie jaki rodzaj uszkodzenia będzie występował tuleja-tłok czy wypalenie zaworu. Pozdrawiam


Post Wysłano: 29 sty 2019, 10:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 19:22
Posty: 60
GG: 620372
Samochód: MAN 18.440 TGX XLX
Lokalizacja: Mazowieckie

Nareszcie problem rozwiązany, długo to trwało. Pierwsza diagnoza wykazała kasetę EDC (dało się to wyeliminować pożyczoną z immo i kluczykiem od innego auta), potem padło na wiązkę i wtryski. To one były przyczyną, 4 sztuki były tak sklejone, że cewka nie miała siły ich otworzyć. Rozebrane wyczyszczone i auto pali od reki i aż miło posłuchać jego pracy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: