Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 paź 2018, 15:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 22:30
Posty: 32

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim manem mianowicie ciężko chodzi gaz, na początku myślałem, że problem leży w lince i ową wymieniłem jednak problem pozostał co może być jescze nie tak? Gaz chodzi ciężko trzeba go mocno wciskać by uzyskać siłę, źle się z tym jeździ. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.


Post Wysłano: 13 paź 2018, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

popatrz do pedału jak odłączysz linkę - tam jest przyczyna

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 14 paź 2018, 13:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 22:30
Posty: 32

Przy pedale jest tylko sprężyna którą się wkreca na gwint linki gdzie tam jescze może być coś nie tak? Pedal chodził ładnie jak odlaczylem linkę. A czy sprężyna w pompie może być przyczyną?


Post Wysłano: 14 paź 2018, 14:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

takiego mana miałem więcej jak 11 lat temu więc nie bardzo pamiętam ale może być tak że po założeniu na pompę linka nie jest osiowo względem mocowania - tam zresztą było to słabo rozwiązane bo przy naciskaniu na pedał dźwignia pompy "szła" tak jakby była ciągnięta a nie w obrocie jak być powinna normalnie - taka uroda pomp rotacyjnych.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 paź 2018, 17:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 22:30
Posty: 32

Witam dzisiaj po całym dniu jazdy na nowej lince mogę stwierdzić że był to koszmar, auto nie schodziło z obrotów pedał ciężko chodził jednym słowem masakra. Moje pytanie odnośnie regulacji jak to dobrze zrobić? Co odpowiada za spadek obrotów kiedy puszczę pedał gazu? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź


Post Wysłano: 15 paź 2018, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 441
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Przerobiłem to kiedyś w renówce. Oryginalna linka ma powłokę teflonową na wewnętrznej części natomiast zamiennik jej nie ma i metal trze o metal.Stąd te opory.Porządnie naoliw linkę i poprowadź jak największymi łukami na zagięciach.


Post Wysłano: 16 paź 2018, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 cze 2013, 22:30
Posty: 32

Cytuj:
Przerobiłem to kiedyś w renówce. Oryginalna linka ma powłokę teflonową na wewnętrznej części natomiast zamiennik jej nie ma i metal trze o metal.Stąd te opory.Porządnie naoliw linkę i poprowadź jak największymi łukami na zagięciach.
Dzięki za radę, zrobiłem tak jak napisałeś z tym że zmieniłem spowrotem na starą linkę, wlałem wd40 oraz oleju, dałem nową gumę między kabina a silnikiem i jak narazie jest super. Zobaczę jutro po całym dniu jazdy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: