Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2007, 14:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 20:39
Posty: 65
GG: 3931302
Lokalizacja: okolice kedz-kozla

Mam taki problem w actrosie 1840 z 1998 roku chodzi o to ze czasami nie chce zapalic rozrusznik sie kreci ale nie odpala i dzieje sie tak nawet po 45 minutowe przerwie wiec zapowietrzyc sie raczej nie moze a jak sie odlaczylo akmulatory to odpali prosze o jak najszybsza pomoc bo jutro ma wyjazd do niemiec z gory dziekuje


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 14:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Masz gdzieś błąd w elektronice,bo piszesz,że jak się odłączy akumulatory i podłączy to pali.Przy takim czymś komputer się resetuje,ale potem znowu łapie błąd,musisz go chyba w serwisie podłączyć do komputera i zbadać.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 20:39
Posty: 65
GG: 3931302
Lokalizacja: okolice kedz-kozla

no ale za drugim razem to juz nie pomoglo dopiero po chwili zapalil


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 14:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Miałem okazje jeździdz actrosem z 99r, problem ten sam-od właściciela auta usłyszałem że ten typ tak ma, za kabiną jest pompka do paliwa, dopiero po napompowaniu paliwa odpala za pierwszym razem.


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 15:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

czyli to tak jakby zawór spustowy nie trzymał i puszczał całe paliwo z układu do zbiornika. Oczywiscie moze to byc błąd elektroniczny. Aczkolwiek w mojej scanii to jeszcze elektroniki w tym nie ma.

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Albo świece żarowe przepalone i nie grzeją :wink: bo bez świec to ciężko odpalić, rozrusznik będzie kręcić długo i dopiero odpali. Ale najprawdopodobniej to paliwo ci się cofa do zbiornika, sprawdź czy jak podpompujesz pompką to zapali :wink:

_________________
MAN


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 20:39
Posty: 65
GG: 3931302
Lokalizacja: okolice kedz-kozla

Cytuj:
czyli to tak jakby zawór spustowy nie trzymał i puszczał całe paliwo z układu do zbiornika. Oczywiscie moze to byc błąd elektroniczny. Aczkolwiek w mojej scanii to jeszcze elektroniki w tym nie ma.
tylko ze jak stoji cala noc to pali a tak tez powienie nie zapalic gdyby puscal paliwo


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2006, 11:06
Posty: 380
GG: 0
Samochód: Opel Zafira 2.0 DTi
Lokalizacja: Kraków

wiesz, to może byc poprostu głupota elektroniki i komputera.
przykład: moja zafira. Jak świeci słońce to działa klima, jak leje to nie działa. natomiast jak leje to działa prędkościomierz a jak świeci słońce to nie działa. ogólnie: o elektronike trzeba dbac. - tylko jak ?!

_________________
ze mnie to tiroweic żaden :(!


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2006, 12:47
Posty: 32
Lokalizacja: Katowice

Czy zawsze odłączenie akumulatorów pomaga ? Czy jak nie chce zapalić to pojawia się jakiś błąd MR lub FR lub napis CODE ? W aucie z tego roku warto wymienić oringi króćców wtrysków i oringi wtrysków. To jest często powód zapowietrzania układu paliwowego. Czy nie poci się pompa zasilająca (zespolona z pompą wspomagania) lub pompy pod kolektorem dolotowym?


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 10:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 20:39
Posty: 65
GG: 3931302
Lokalizacja: okolice kedz-kozla

Z tego co wiem to nie pocim sie no a co do zapowietrzenia to tez raczzej nie bo po nocy to odpala a jak robi 45 minut pauzy to nie zapali a co do akmulatorow to nie pomaga


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

To będzie coś związanego z temperaturą silnika.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Ja bym zaczął od serwisu, sprawdzenia czy nie ma błędów w komputerze i tam ci od razu je wykasują lub stwierdzą czy nie ma uszkodzonego jakiegoś czujnika.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: