Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lut 2019, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2010, 20:13
Posty: 81
GG: 0

Zwracam się z następującym problemem:
Scania 94d 220 1997 rok. Samochód gaśnie bez wyraźnej przyczyny. Po odczekaniu kilku-killkunastu minut odpala i jedzie bez problemu. Po jakimś czasie problem się powtarza. Problem pojawił się po wymianie zbiornika paliwa choć może to nie mieć związku. Smok nowy, auto się nie zapowietrza. Podczas wymiany zbiornika mechanik odwrotnie założył wężyki. Po przełożeniu wszystko działało jak należy przez cały dzień.

Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu usterki?


Post Wysłano: 21 lut 2019, 8:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ale gaśnie tak cyk i zgasł, czy tak przerywa jak by mu brakowało paliwa i potem gaśnie?

Odpala ładnie i od strzała po tym zgaśnieciù?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 lut 2019, 8:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Odpowietrznik zbiornika jest, a jak tak to czy drożny?

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 21 lut 2019, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2010, 20:13
Posty: 81
GG: 0

Kierowniku. Tak jakby tracił moc, schodził z obrotów. Po jakims czasie pali zwyczajnie.

Odpowietrznik drożny.


Post Wysłano: 21 lut 2019, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

To wychodzi, że nie dostaje paliwa.
Ja bym przedmuchał wszystkie przewody paliwowe, przeczyścił zaworki zwtotne, to będzie pierdoła.

A spróbuj go zasilić z bańki, może smok się przytkał.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 lut 2019, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2010, 20:13
Posty: 81
GG: 0

Dzięki kolego. Smok sprawdzony, przewody nowe, zaworki niby ok. Pompa?


Post Wysłano: 21 lut 2019, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A podczas jazdy z ładunkiem, pod dużym długotrwałym obciążeniem coś się dzieje? Przerywa, czy coś?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 lut 2019, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2010, 20:13
Posty: 81
GG: 0

Właśnie nie. Zagrzeje się, schodzi z obrotów i gaśnie.


Post Wysłano: 21 lut 2019, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A może coś go trzyma, nie wiem, może się coś zaciera.
Jak ciśnienie oleju?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 lut 2019, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak to jest na zwykłej pompie wtryskowej, to sprawdź elektrozawór na pompie wtryskowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 21 lut 2019, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sie 2010, 20:13
Posty: 81
GG: 0

Ciśnienie oleju git. Sprawdzę ten elektrozawór. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Czy podłączenie odwrotnie wężyków mogło mieć jakiś wpływ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: