TruckFocus.pl



Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 wrz 2018, 9:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2542
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jak myślisz o jakichś barankach na bazie bitumicznej to nie bardzo, ale są nowoczesne powłoki poliuretanowe (line-x, raptor), które z powodzeniem są stosowane na ramach w samochodach terenowych. Tyle, że to nie są tanie rzeczy. Ewentualnie okrętowa farba poliuretanowa. Ogólnie jak chcesz zaczerpnąć wiedzy to czytaj dora 4x4, bo ludzie tam mają największe doświadczenie w temacie walki z korozją na ramach.

_________________
Alkoholikiem nie jestem, gdyż wódki, niestety, codziennie nie piję.


Post Wysłano: 07 wrz 2018, 11:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 331
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Jak masz goła ramę to wzmocnij lub wymień tylna poprzeczkę bo one lubią pękać.


Chodzi o ten element
https://allegro.pl/scania-poprzeczka-ra ... 16446.html


Post Wysłano: 07 wrz 2018, 16:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 331
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Albo kup z R-ki albo wytnij ten i wstaw tam Ceownik hutniczy :mrgreen:


Post Wysłano: 07 wrz 2018, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2009, 18:03
Posty: 242
Samochód: Iveco Daily II 98'
Lokalizacja: KOL/KR

Na gołą stal epoksyd-ok. Na to położyłbym lakier poliuretanowy i na tym zakończył. Bitumy wg mnie bez sensu na ramę, ich sie nie lakieruje. Natomiast baranek nie jest na bazie bitumów i jego należy pokryć lakierem. Niedawno malowałem ramę w Iveco Daily i zastosowałem epoksyd w wersji mokro na mokro (Novol 360), który można w ciągu 12h od położenia bez matowania pokrywać lakierami, duże ułatwienie i skrócenie czasu pracy.


Post Wysłano: 09 wrz 2018, 12:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 331
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Malowalem tym granitem przyczepe i zadna rewelacja to nie jest.
Ja pojechał bym jeszcze na goło stal
forch korroplex lub czym podobnym.. mialem to rok na felgach po piaskowaniu i ruda nie wyszla rok byl tylko ten forch bez podkladu..


Post Wysłano: 09 wrz 2018, 15:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2121
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Mnie jakoś ten epoxyd nie przekonuje. Osobiście stosuję inną metodę wg mnie dużo lepszą Podkład Reaktywny na to podkład akrylowy i na koniec poliuretan. 4 lata temu zrobiłem tak felgi w naczepie stoi do dziś tylko w okolicach nakretek zrobiły się małe purchle po za tym rewelacja :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe