Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 wrz 2018, 23:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Na poważnie ?

Obrobiona to może być m6tka o twardości 5.8.

A , pozatym wtedy to już się takich nakrętek nie zakręca .

Bardziej może luz być jak klucz 33 a nakrętka 32 .

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 07 wrz 2018, 5:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Cytuj:
Spryskaj wd 40 lub czymś podobnym w ostateczności olej. Popuść śruby t Na przyszłość posmaruj szpilki smarem miedziowym lub ceramicznym. Masz spokuj na przyszłość a w razie w. Nie musisz się szarpać.
Pewnie tylko nie zapomni co tydzień kola dokrecac chyba ze lubisz chodzic po polach



No nie wiem.jak zdarzy się koło zmieniać to zawsze liznę smarem najbardziej pod podkładkę nakrętki i o gwint też zachaczę.nie trafiło mi się żeby koła odkręcały się.


Post Wysłano: 15 wrz 2018, 13:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
Koledzy ile Nm musi mieć klucz żeby był w miarę dobry No i chodzi o budżet mogę wydać Max 500zł
Przecież masz odpowiedź we wcześniejszym swoim poście...
Cytuj:
kupię sobie pnełmata jakiegoś z 3000Nm za 300zł


Post Wysłano: 15 wrz 2018, 15:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Tam gdzie naprawiam auto
Majster ma taki :) i poleca go :)
https://narzedziaprof.istore.pl/pl/p/-B ... M/23096699


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: