Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sty 2012, 0:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Musze wymienić podkówkę i klin, jak się do tego zabać, przyznam że wcześniej się w to nie bawiłem, może ma ktoś jakiś schemat jak i co? jedyne co słyszałem że niejst to skomplikowana operacja.
Dwa pytałem o ceny zamienników i powiem że jestem w lekkim szoku, ogólnie sumując jest 400% różnicy, co warte są te zamienniki?


Post Wysłano: 03 sty 2012, 10:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

A myslales o tym jakie beda konsekwencje jak naczepa sie wypnie albo nie bedzie wpinac prawidlowo??


Post Wysłano: 03 sty 2012, 11:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2009, 18:38
Posty: 162
GG: 0
Samochód: MB CL600 :)
Lokalizacja: EPA

Cytuj:
Dwa pytałem o ceny zamienników i powiem że jestem w lekkim szoku, ogólnie sumując jest 400% różnicy, co warte są te zamienniki?
Nic :wink:

_________________
Poszerzanie felg PRV!
http://www.motocentrum-lodz.pl
Nasza "mała" Perełka Krazik 255B:
viewtopic.php?f=5&t=29984&st=0&sk=t&sd=a


Post Wysłano: 03 sty 2012, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Możliwe że poszukam innego siodła, mam koła na oponach 80, siodło jest też wysokie, więc może niższe siodło dostanę za cenę zestawu, zobaczymy.


Post Wysłano: 03 sty 2012, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Z zamiennikami różnie bywa, ale ja i wszyscy moi znajomi kupują je, i jakoś naczep po rowach nie szukamy.

Operacji wymiany środka nigdy sam nie robiłem (głównie ze strachu, że co to będzie jak źle złożę), ale ostatnio widziałem jak jeden Miecio z drugim Zdzichem w moim siodłe to wymieniali. Stwierdziłem, że sam to 1000 razy lepiej zrobię, Mechanizm prosty, wyjmujesz stare wkładasz nowe.

Za jakiś tydzień będę wymieniał w jednym autku, jak nie zapomne to się pochwalę czy naczepa spadła czy nie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 03 sty 2012, 19:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

To tylko tak skomplikowanie wygląda jak jest wszystko brudne smarem i nic niemożna zobaczyć. Gdy zwalisz siodło na ziemię i je umyjesz powinieneś niemieć problemu.

Podkowa, zasuwa i jeszcze coś tam było.

Robiło się to kilka razy, ale nigdy z tego nie miałem okazji zrobić zdjęć.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 05 sty 2012, 12:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tylko po regeneracji siodła nie zapomnijcie ustawić prawidłowego luzu na zamku :wink: aby wam za szybko nie wytłukło zamka lub nie daj boże żeby zamek nie zamknął się do końca :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 19 sty 2012, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Sruba jest wykręcona około 8cm, ile można ją jeszcze wykręcić? jest tam jakieś zabezpiecznie aby jej nie wykręcić całkowicie?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: