Strona 1 z 7 [ Posty: 126 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Witam nie jestem kierowcą tylko mechanikiem mam duże doswiadczenie Actrosa mp1 mp2 znam na pamięc obsłguje samochody pewnej firmy która ma ich 17 więc jak by była potrzebna pomoc zapraszam :D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 17:09 przez Mca, łącznie zmieniany 2 razy.
Zmieniłem nazwę tematu.


Post Wysłano: 07 lut 2011, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Kolego bardzo chętnie skorzystam :)
MB Actros 1844 MP3 10r.

mam 4 zapalniczki po 24V 15A (kogo pytam na radiu to każdy ma chociaż jedną 12V) ale mniejsza o to, raczej nie biorę pod uwagę tego, że składając robura pomieszali zaślepki od zapalniczek?.

Do sedna podpiąłem pod jedną z zapalniczek ładowarkę do lapka też na 24V wybiło mi bezpiecznik = brak prądu w wszystkich 4 zapalniczkach. Ok! Wymieniłem bezpiecznik F32, rzeczywiście spalony prąd na nowo był we wszystkich 4 zapalniczkach. Zrobiłem jednak drugie podejście :roll: wybiło bezpiecznik, znów F32 (wg ksiązki "zapalniczka") wymieniłem, ale po wymianie nadal w 2 zapalniczkach nie mam prądu. Przeszukałem inne możliwe bezpieczniki, ok, kable od zapalniczek nie upalone nie przytopione, wtf, w czym szukać przyczyny?
w ogóle czarna magia, bo wg rozmieszczenia bezpieczników z książki tam gdzie one winny być ja w wielu miejscach mam luki albo inne ułożenie, a nikt inny autem wcześniej nie jeździł bo mam jej od nowości. Pomożesz coś w temacie?

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 07 lut 2011, 18:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Mp1 - Brak świateł stop - żarówki i bezpieczniki OK, gdzie szukać czujnika uruchamiającego te światła, lub co może dawać takie objawy?


Post Wysłano: 08 lut 2011, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Myśmy w actrosie mp1 mieli brak świateł stop i przyczyna była w module EbS pod siodłem ( po lewej stronie), do którego przychodzą czujniki z kół, sprawdz to tak że odepnij wtyczkę z tyłu tego modułu i stopy się pojawią, ale u nas moduł wymienialiśmy bo jak się odepnie moduł to brak abs'u. Bo actrosy czujników Stop jak w manie np. nie mają :|


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

właśnie ten stop dziśaj robiłem wymienialem na poczatku zawór hamulca ten pod maską potem kasete i na końcu okazało sie własnie ten zawór koło siodła co kolega mówi nazywa sie to Modulator siły hamowania dałem za używke 650zł po wymianie powinno być ok

Z tymi zapalniczkami to cuda masz żeczywiście nie mam pojęcia dlaczego niema w nich prądu.
jak zjedzie z trasy mp2 to zobacze jak tam jest z tymi zapalniczkami w nim i postaram sie dać odpowiedz

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2011, 17:19
Posty: 1
GG: 0

Witam posiadam actrosa mp1 wywrotkę mam brak świateł cofania. Żarówki sprawne. Nie wiem który bezpiecznik jest odpowiedzialny za te światła nie mam rozpiski ewentualnie gdzie jest czujnik na skrzyni może tam problem jest ? z góry dzięki za pomoc


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

K7 światła cofania pierwszy rząd bezpieczników na środku 7 licząc od lewej:D.Nie chce mi sie pisać bym wam napisał ten schemat bezpieczników by sie wrzuciło do mercedesa

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

U mnie problem świateł rozwiązał się sam.... :)

Schemat bezpieczników do MP1 był podany tutaj:
viewtopic.php?f=13&t=67&st=0&sk=t&sd=a& ... &start=280

Kolejny Błąd - Mp1, po odłączeniu wału do holowania , tachograf zaczął wyrzucać tarczki. Teraz wszystko jest poskładane, samochód jeździ ale tacho nadal nie działa. Tarczka zostaje połknięta, słychać dziwne terkotanie a potem wyjeżdża spowrotem... kilometry na licznik naliczane są normalnie. Tachograf kienzla, połykający tarczki.
Przypadek, czy coś zostało pominięte przy składaniu?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ja tacho nie robie tylko do gości co to robią odstawiam a komputer nic nie świeci o tachografie mi kiedyś pokazywał coś zerwane połączenie z tachografem czy coś już nie pamiętam

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Z tym tachografem to dziwne, jedz do jakiegoś tacho serwis :roll: , a jeśli mowa o bezpiecznikach to my w każdym mamy rozpiskę pod plastikiem -osłona od bezpieczników, ale najszybciej coś sprawdzić to miernik z przejśćiem i ogień 5 minut i masz wszystko sprawdzone, przynajmniej ja tak robię bo mam pewność że wszystko działa


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tam jest taki tester do bezpieczników:D. Ale nie wiem czy komuś by sie chciało wyjmować każdy z kolei :D. Na dniach zeskanuje proces programowania skrzyni w actrosie to wrzucę tutaj dla potomnych :D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


serwisantMB pytanie mam następujące. Po nowym roku wyświetlił mi się komunikat: Zużycie klocków oś 3. Wiadomo, pasuje wymienić. Ale wkrótce po tym komunikacie pojawił się błąd ABSu na ciągniku. Błąd wyświetla się tylko po podpięciu naczepy i jest on aktywny z każą jedną naczepą. Bez naczepy błąd się nie wyświetla. Z kolei dziś w nocy zauważyłem, że blokuje mi koła na osi napędowej, a na osi kierującej ABS działa pięknie.
Czy ta sytuacja może być spowodowana niewielką ilością klocków hamulcowych - w/w komunikat?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

masz tego na dwóch wyświetlaczach czy na jednym ? Masz skąd przełożyć kasete od hamulców. Jak kaseta ok to na 80% modulator ta duża puszka koło siodła

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


To jest na dwóch wyświetlaczach, deska po "liftingu".
Z kasetą modulatora może być problem - brak zamiennika. A najśmieszniejsze jest to, że po zaciągnięciu hamulca postojowego na włączonym zapłonie/silniku od czasu do czasu centralka na naczepie "kicha" i to też właśnie dzieje się na obu naczepach. W pierwszej chwili myślałem, że "krecią robotę" mógł robić przewód od ABSu ale nie. Wymieniłem kabel i nadal to samo.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ja bym stawiał na modulator bo to on odpowiada za sterowanie hamulcami i on lubi padać ( takie duże kwadratowe koło siodła ) ja go ostatnio wymieniałem to 650zł za używany. Poszukaj może tych co częściami do actrosów handlują może by ci dali do sprawdzenia kasetę przełożyć bo jak kaseta będzie ok to tylko modulator

Kaseta jest w środku tam gdzie bezpieczniki podam numer w poniedziałek

Obrazek

o to mi chodzi

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2011, 21:16
Posty: 6
GG: 13742433
Samochód: VOLVO FH540

witam.mam problem ze skrzypiacymi hamulcami w actrosie 1844 2006r.jak ma ciezkop to wszystko jest ok.a gdy jade z gorki zaczyna sie pisk.jest to pelny automat.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Może lipnej jakości klocki są

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2011, 21:16
Posty: 6
GG: 13742433
Samochód: VOLVO FH540

wszystko orginal MERCEDES


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5379
Samochód: Volvo FH

No to przecież mówi Ci że lipne...


Ps. Nie ma klocków marki Mercedes. Są tylko takie pakowane w pudełko z gwiazdą marki dowolnej np. Textar.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Cytuj:
No to przecież mówi Ci że lipne...


Ps. Nie ma klocków marki Mercedes. Są tylko takie pakowane w pudełko z gwiazdą marki dowolnej np. Textar.
Błysnąłeś...
Do Actrosa firmowo montowane są KNORR-y (może też być bity napis na blasze do ktorej jest klejona okładzina JURID - takie też wyjąłem z pudełka KNORRa). A co do ich jakości nie mam zastrzeżeń. Nie piszczą, bardzo dobrze hamują - wymieniałem tydzień temu, 2,5 tyś. już przejechane.
A co do problemów kolegi to czy przed wymianą klocków wszystko było ok? A poza tym może przegrzane tarcze/klocki?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 7 [ Posty: 126 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: