Tuleje osi DCA Weightmaster, na badaniu diagnosta stwierdził mi że dwie tuleje nie maja luzu lecz pływają już troche i można jeździć lecz jakbym sobie zmienił na nowe to byłoby git.
I teraz pytanie czy wymieniał ktoś te duże tuleje?
One są trochę podobne do tych w SAF'ie.
Lubię sam grzebać i zastanawiam się jak z wprasowaniem ich do osi, czy idzie do wcisnąć duża śruba z odpowiednimi podkładkami?
Bo jeśli jest ciężko to samemu nawet sie nie będę bawił w to...
Miałem kiedyś naczepę na osiach mercedesa i tam były te duże tuleje gumowe (jak w safie integral). Ale ja mam zrobiony z rury taki lej, śruba podkładki. Kluczem pneumatycznym wybijałem i tak samo montowałem. Liznąłem tylko gumę olejem, żeby lepiej się wyślizgnęło.
Dzięki no i teraz wiem o co kaman.
Gdzieś kiedyś widziałem przyrząd do tego za... 1800 euro
Czyli jak lejka nie zrobię to sie niema co brać za to bo pewno się guma zerwie.
Wybijesz bez tego leja, ale wprasować już musisz mieć cos takiego. Ja dałem rurę grubościenna do tokarza i zrobił. Wydaje mi się, że jak podjedziesz do jakiegos warsztatu to Ci pożycza na te godzinę. Kiedyś tak zrobiłem i stąd miałem wymiary co i jak.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę