Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2009, 18:13
Posty: 3
GG: 12797582
Samochód: Narazie tylko motory :)

Witam. Tak jak w temacie mam problem z zawieszeniem kabiny w mojej skakance.
Scania jest z 2003 i ma przednie zawieszenie pneumatyczne (mega Tandem). Chyba jakaś przejściówka do serii R to jest wgl.
Kabina jest nie elastyczna. Strasznie miękkie zawieszenie jest, i dzieje się coś takiego ze jak w pada się hmmm w taki uskok płynnym przejazdem to kabina do dołu amortyzuje ale do góry jej nie trzyma tylko poprostu ile może tyle wyskakuje w gore az do momentu gdy coś ja blokuje i takie szarpniecie czuć. Dodam ze wymieniłem cale zawieszenie kabiny Nowe poduszki i amorki przód i tył, nowy siłownik podnoszenia kabiny, nowe łożyska w drążku, tulejki i simerbloki, z tylu tez wszystko wymienione.

Problem jest tez to ze kabina jest bardziej pochylona na lewa stronę tzn poduszki po lewej stronie bardziej sie rozwijają i wyżej podnoszą, przednia jak i tylna. Trochę dziwne zjawisko bo przecież jest 1 zawór na dwie poduszki przednie i dwie tyle.

Mam tez pytanie czy jest różnica miedzy poduszkami i amortyzatorami Kabiny od niskiej budy a od Topline? Czy te do Topline są mocniejsze i wgl ?

_________________
Man jest Bogiem....Trasa podstawa .....a Tuning zabawa :)

Szerokosci Mobilki !!


Po pierwsze to ciężko zrozumieć o co chodzi - chaotycznie opisałeś. A poza tym jest odpowiedni dział MECHANIKA do tego.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 571
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

przecież jest w mechanice dziale

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2007, 23:22
Posty: 50
GG: 0
Lokalizacja: Wrocław

Pewnie ktoś go tu przeniósł.

Co do tematu. Chyba jednak nie wszystko wymieniłeś ;) Przechylona kabina to efekt wytłuczonych tulei na wywrocie kabiny. To, że tłucze to też może być tego efekt, lub założyłeś niewłaściwy (lub nie spuściłeś do końca) siłownik kabiny.

Wpisz w google "wywrot kabiny" i daj na grafika. Zobaczysz jak ten wywrot wygląda i poszukaj czegoś takiego pod maską (łączy dołem mocowania poduszek kabiny). Najprawdopodobniej po stronie, po której kabina jest wyżej są wytłuczone tuleje (mogą być wytłuczone po obu stronach, ale po jednej mocniej), co powinno być gołym okiem widać. Ewentualnie możesz ręką rozbujać budę, żeby zobaczyć luzy.

_________________
http://picasaweb.google.pl/bartosz.kurc ... yOSobieRiC


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

Do topline masz całkiem inne poduszki i amory .
A co do tego podbijania do góry to chyba będzie wina tego zaworu od regulacji poduszek .

Problem jest tez to ze kabina jest bardziej pochylona na lewa strone tzn poduszki po lewej stronie bardziej sie rozwijaja i wyzej podnosza, przednia jak i tylna. Troche dziwne zjawisko bo przeciez jest 1 zawor na dwie poduszki przednie i dwie tyle.
^
To zdanie nie ma sensu .
Piszesz że jest przechylona na lewo a po czytaniu dalej wychodzi na to ze jest przechylona na prawo skoro poduszka jest bardziej rozwinięta od prawej .

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: