Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 19 maja 2018, 21:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2009, 18:03
Posty: 232
Samochód: Iveco Daily II
Lokalizacja: KOL/KR
Z 2 miesiące temu wymieniłem olej w moście na 85W-140 GL-5. Taki jest zalecany dla klimatu umiarkowanego, dla zimnego jest 80W-90. Ostatnimi czasy dość mocno grzeją się piasty, ale stawiałbym na niewracające zaciski. Dziś jednak dotknąłem mostu po trasie 180km i również był gorący. Kolejne primo, zaczęły lać uszczelniacze piast z obu stron. Na początku delikatnie puszczał tylko jeden. Trzecie primo, po odkręceniu korka wlewu do mostu usłyszałem schodzące ciśnienie powietrza, oleju ubyło może z 50ml. Gdy odkręcałem korek przy wymianie 2 miesiące temu, nie było syczenia powietrza. Auto na bliźniaku, z tyłu tarcze. Ktoś ma jakieś pomysły? Jakiś zatkany odpowietrznik? W instrukcji nie widze czegoś takiego, występuje ale w wersji dmc 5.9t.

_________________
Usługi transportowe 3.5t/8epal/Olkusz/Kontakt PW


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe