Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 cze 2019, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 487
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cześć,

Posiada ktoś może wiedzę jak się zabrać do zamontowania podłokietnika fotela w 106tce? Jest on ściągnięty ze strony pasażera, ale robił to kierowca przede mną, tematu nie dokończył, a kontaktu z nim nie mam żeby dopytać. Nie chcę czegoś zepsuć przy okazji.

Z góry dzięki za pomoc, pozdro! :wink:


Post Wysłano: 09 cze 2019, 6:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2539
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Podlokietnik jest w jednej części czy osobno uchwyt mocujący i podłokietnik?

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 09 cze 2019, 11:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2075
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Jak masz do przełożenia takie coś:
http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle :)

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 09 cze 2019, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3004
Samochód: R 450
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Jak masz do przełożenia takie coś:
http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle :)
W DAFie z tego co pamiętam są już nagwintowane. Trzeba przebić się tylko przez tapicerkę. W poprzedniej firmie kierowcy tak robili w 105-tych

_________________
niepraktykujący abstynent
Ubieraj się w "Dalnoboishik"™


Post Wysłano: 09 cze 2019, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 487
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Podlokietnik jest w jednej części czy osobno uchwyt mocujący i podłokietnik?
Osobno.
Cytuj:
Cytuj:
Jak masz do przełożenia takie coś:
http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle :)
W DAFie z tego co pamiętam są już nagwintowane. Trzeba przebić się tylko przez tapicerkę. W poprzedniej firmie kierowcy tak robili w 105-tych
No tak coś słyszałem ogólnie, ale nie byłem pewien ile w tym prawdy. Tam normalny wkręt trzeba mieć czy jakąś inną śrubę? Bo ja mam tylko uchwyt i sam podłokietnik, bez śrub.


Post Wysłano: 09 cze 2019, 12:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2075
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Tam normalny wkręt trzeba mieć czy jakąś inną śrubę? Bo ja mam tylko uchwyt i sam podłokietnik, bez śrub.
Śruby na pewno, bodajże M8,długość ok 40 mm wystarczy i były chyba na imbus cos takiego jak zdjeciu:
https://static3.redcart.pl/templates/im ... 8a47f3.jpg

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 09 cze 2019, 18:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2539
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Jak osobno to nie przebijaj nic w tapicerce zeby obadac jakie sruby tylko zdejmi siedzisko, nastepnie podwin tapicerke na fotelu i odsloni ci sie miejsce do montazu uchwytu. Zamontuj uchwyt i naciagni tapicerke wtedy zobaczysz dokladnie w ktorym miejscu zrobic otwor na podlokietnik. Otwor mozesz wyciac lecz my robilismy go nagrzana rurka o zblizonej srednicy wtedy od razu przypalalo krawedzie i nic sie nie strzepilo. Na koniec zostaje osadzic podlokietnik ma uchwycie

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 09 cze 2019, 20:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 831
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Podłokietnik do fotela przymocowany jest profilem.
Podnosisz podłokietnik do góry,zdejmujesz plastikową zaślepkę i odkręcasz śrube.
Zostaje sam "kikut" od podłokietnika. Następnie odczepiasz pokrowiec fotela tudzież tapicerkę i podwijasz do góry aż zobaczysz 2 sruby mocujące ten 'kikut' czyli podłokietnik.
Odkręcasz ten profil nastepnie w fotelu kierowcy zdejmuszesz tapicerkę szukasz 2 otworów przygotowanych do montażu tego profilu [możesz mieć wrażenie,że otwory są za male ale to wina zalania farbą wiec śruby musza dać sie wkręcic.
Nastepnie wkładasz profil przykręcasz potem zakładasz tapicerkę,nacinasz lekko w miejscu wystającego kikuta,przykręcasz podłokietnik,zakładasz zaślepkę i cieszysz sie wygodniejszą jazdą/

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: