Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 wrz 2019, 20:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 814
GG: 0

Pacjent volvo fh 2011r
otóż przy wciskaniu hamulca coraz cześciej słychać jakby stuknięcie/puknięcie z okolic prawego przedniego koła dzieje się to na postoju jak i w czasie jazdy przy wciśnięciu hamulca, jednak niezawsze a co jakiś czas, ktoś może ma jakąś sugestię bo nie mogę tego zlokalizować dokładniej "na sucho"

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 09 wrz 2019, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Sprawdz polaczenie tarczy z piasta , wieloklin.


Post Wysłano: 09 wrz 2019, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3267
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Pacjent volvo fh 2011r
otóż przy wciskaniu hamulca coraz cześciej słychać jakby stuknięcie/puknięcie z okolic prawego przedniego koła dzieje się to na postoju jak i w czasie jazdy przy wciśnięciu hamulca, jednak niezawsze a co jakiś czas, ktoś może ma jakąś sugestię bo nie mogę tego zlokalizować dokładniej "na sucho"
Mi tak w MP3 puknęło w prawym przednim kole raz czy dwa i auto stanęło dęba, bo się tarcza rozdzieliła na dwie części (po obwodzie), trzeba było szlifierką wycinać :)


Post Wysłano: 10 wrz 2019, 9:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 814
GG: 0

najlepsze jest to że w sobotę przekładałem stronami koła no i oczywiście rozebrałem, obejrzałem tarcze zacisk no i nic niepokojącego nie widać z zewnątrz, oczywiście jak to przy usterce i wielokrotnych próbach nawet razu nie oddało tego niepokojącego dźwięku... a właśnie cykam się trochę co by mi dęba nie zrobił albo jakiego rowu :/

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 10 wrz 2019, 10:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja też miałem takie jaja z tarczą że mi pękła na wentylacji. Wcześniej było wyczuwalne takie pulsowanie, poprostu hamowała jakby nierownomiernie. Nagle na prostej drodze zero dziur itp. i kierownica wibruje lewo prawo.
Zaczęło stukać jak już wewnętrzny wieniec tarczy walił o zacisk. Niebezpieczne to jak diabli bo auto zaczyna myszkować po drodze - to koło samo przyhamowuje jak się tarcza w klockach niemoze zmieścić...
Pęknięta tarcza na wentylacji jest mało widoczna, ale jak ja się stuknie delikatnie ma głuchy dźwięk, można porównać stronami jest duża różnica.

Druga sprawa ze stukaniem może klocki mają troszkę luzu i je przesuwa w zacisku? Wystarczy 2 mm i przy depnięciu dobiją o drugą krawędź zacisku...
Zakładam że na tulejach zacisk niema luzu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: