Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

TruckFocus.pl



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 30 lip 2019, 21:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 60
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Witam

Daily 50c15 , motor 3.0 , 2010 rok ,przebieg 330 tys. ,w południe kierowca zgasił silnik , potem chciał zapalić, silnik kręci ale już nie odpala , wcześniej względnie ok , trochę puścił czarnego dyma jak się przegazowało, takie nie przepalone,ale palił od szczała, błędów nie było

Teraz wyskakują n/w błędy ,kontrolka edc i chyba żółta od trakcji z wykrzyknikiem, odczyt autocom

Błąd :

161 ,162 ,163, 164 - wyłączenie przez silnik wtryskiwacza 1,2,3,4 , sygnał nie prawidłowy, obecny

171 - blok 1 ,zwarcie obwodu , sygnał nie prawidłowy , obecny

172- blok 2, zwarcie obwodu , sygnał nie prawidlowy , obecny

16 E - nie została osiągnięta min. liczba wtrysków, zatrzymaj silnik , poniżej maksymalnej wartości progowej , nieciągły

Sprawdziłem , pokazało, pompa z baku daje niby 6,5 bara , na listwie cr pokazuje 399 barów podczas kręcenia, czujnik wału i wałków daję odczyty m/w poprawne , wyciągałem zawór mprop z pompy ,podmieniłem nic nie dało.

Nie rozumie z tym zwarciem ,czego to dotyczy dokładnie ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe