Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Man TGX 440 E6
Post Wysłano: 18 lis 2020, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 415
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

Przymierzam się do zakupu ciągnika Man TGX 440 E6 14/15r z przebiegiem plus minus 450 - 600 tkm z Top Used. Na co uważać przy zakupie? Jakieś szczególne bolączki silnika, podzespołów?


Post Wysłano: 22 lis 2020, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2020, 20:59
Posty: 11
Lokalizacja: Mazowieckie

kolego bardziej skieruj bym uwagę na rocznik 15r wychodziły wersje EfficentLine2


Post Wysłano: 22 lis 2020, 21:25
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1724
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Wywrotke będziesz do tego zapinał?


Post Wysłano: 24 lis 2020, 14:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 415
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

EfficentLine 2 były też w 14r, w sumie czym one się różnią?

Tomek, niestety nie wywrotka, firanka mega. Głównie automotive, ale z nastawieniem też na pełen tonaż. Low decka z 480tką ciężko namierzyć :/


Post Wysłano: 24 lis 2020, 15:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2020, 20:59
Posty: 11
Lokalizacja: Mazowieckie

kolego nie będę profesorem z harvardu, przytaczam słowa serwisanta z aso każde auto w wieku niemowlęcym ma jakieś niedoskonałości które wychodzą i są usuwane.Na moje pytanie to jaki rocznik TGX E6 odpowiedział 2015r z wspomnianym pakietem EfficentLine2
Pierwsze E6 są to EfficentLine1,Od 15r są EL2
PS. w low deck cholernie sporo kosztuje zawieszenie przód tu poproszę o sprostowanie coś w przednim zawieszeniu które ponoć sporo kosztuje amory poduszki


Post Wysłano: 24 lis 2020, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2020, 23:49
Posty: 52
Samochód: MAN Tgx

Dokładnie, dużo było niedociągnięć w 2014 które poprawili w produkcji od 2015. Odebrałem we wrześniu TGXa 2015, 550tys. Kupiony od dealera, pełna historia serwisowania, po serwisie olejowym, z nowym sprzeglem, oponami i klockami. Niestety wersja trochę bida ale nie ma tragedii jak na latanie po Polsce. Mam też takiego samego tylko w lepszym wyposażeniu kupiony tez od dealera trzy lata temu jako dwulatek i prócz regularnego serwisowania tylko lejemy w baki a zwiedził już trochę Europy i nie tylko.


Post Wysłano: 24 lis 2020, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 415
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

Cytuj:
Dokładnie, dużo było niedociągnięć w 2014 które poprawili w produkcji od 2015. Odebrałem we wrześniu TGXa 2015, 550tys. Kupiony od dealera, pełna historia serwisowania, po serwisie olejowym, z nowym sprzeglem, oponami i klockami. Niestety wersja trochę bida ale nie ma tragedii jak na latanie po Polsce. Mam też takiego samego tylko w lepszym wyposażeniu kupiony tez od dealera trzy lata temu jako dwulatek i prócz regularnego serwisowania tylko lejemy w baki a zwiedził już trochę Europy i nie tylko.
Również mam na oku samochody z Top used, minus ten sam że 99% to biedaki, ciężko trafić XXLa. Ogólnie zadowolony jesteś z transakcji?


Post Wysłano: 24 lis 2020, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Ja ogólnie bym unikał E6, jeśli nie trzeba, a jak już to nie z początku produkcji. Te padliny często są tańsze niż E5 z końcówki produkcji. Dotyczy praktycznie każdej marki.


Post Wysłano: 25 lis 2020, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2020, 23:49
Posty: 52
Samochód: MAN Tgx

Ogólnie to jestem zadowolony, trochę drożej niż od handlarzy ale do przeżycia, tylko szukaj topused w oddziałach Man Truck & Bus Polska a nie od handlarzy - często opowiadają że importują od zagranicznych dealerów a okazuje się ze TopUsed to było trzy lata temu a teraz to już 3 lata bez serwisu. Oglądałem kilka egzemplarzy co na zdjęciach był wypas (oczywiście ciągnik opisany logiem TopUsed) a na żywo to bym chyba na bazę tym nie dojechał


Post Wysłano: 25 lis 2020, 8:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Ogólnie to jestem zadowolony, trochę drożej niż od handlarzy ale do przeżycia, tylko szukaj topused w oddziałach Man Truck & Bus Polska a nie od handlarzy - często opowiadają że importują od zagranicznych dealerów a okazuje się ze TopUsed to było trzy lata temu a teraz to już 3 lata bez serwisu. Oglądałem kilka egzemplarzy co na zdjęciach był wypas (oczywiście ciągnik opisany logiem TopUsed) a na żywo to bym chyba na bazę tym nie dojechał
A dealerzy kupują od turasa i po sprowadzeniu naklejeczka top used, cos tam mu zrobią i idzie jako nie wiadomo co ... Tak też jest.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 25 lis 2020, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2429
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

W dobie wszelakiej maści wynajmów i leasingów z gwarancją wykupu to jednak zdecydowana większość takich aut to wozy z polskiej sieci dealerskiej.

Co do TGX e6 kilku znajomych miało problemy ze sprężarkami powietrza. Z tego co kojarzę to padały sprzęgiełka, które nie były oferowane jako osobne części. Trzeba było wymieniać całość.

W low deckach uskarżali się też na to, że bardzo dużo paliwa zostawało w zbiornikach. Niby 960l, a realnie ciężko było to wyjeździć do końca. Przy tankowaniu wchodziło ok. 700l.


Post Wysłano: 25 lis 2020, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1066
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Na sprężarke jest metoda. Robi się Tak, że chodzi cały czas. U nas w każdym Manie takie cuda


Post Wysłano: 28 lis 2020, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2010, 21:42
Posty: 288
GG: 1843593
Samochód: MAN
Lokalizacja: EWI

Cytuj:
W dobie wszelakiej maści wynajmów i leasingów z gwarancją wykupu to jednak zdecydowana większość takich aut to wozy z polskiej sieci dealerskiej.

Co do TGX e6 kilku znajomych miało problemy ze sprężarkami powietrza. Z tego co kojarzę to padały sprzęgiełka, które nie były oferowane jako osobne części. Trzeba było wymieniać całość.

W low deckach uskarżali się też na to, że bardzo dużo paliwa zostawało w zbiornikach. Niby 960l, a realnie ciężko było to wyjeździć do końca. Przy tankowaniu wchodziło ok. 700l.
Z tymi z zbiornikami to prawda. Ja mam lowdecka eev i ta sama historia. Musze tankować zanim zaświeci się rezerwa bo inaczej to przy jakimś ostrzejszym zachamowaniu paliwo ucieka i potrafi złapać powietrza. Także nie ma mowy o jeździe na rezerwie.
Max co wlałem to jak pamiętam okolice 675 litrów. Sytuację poprawił trochę montaż separatora ale i tak nigdy nie dojeżdżam do rezerwy.


Post Wysłano: 29 lis 2020, 23:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Ja bym ta marke omijal dalekim lukiem przynajmniej w e6 , o ile jeszcze tolerowal bym e5 ale nie w lowdku . tak od tego czegos chyba wolał bym iveco


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: