Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 wrz 2020, 10:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2020, 10:25
Posty: 4

Witam serdecznie
Jestem zielony w temacie dlatego chciałbym zapytać expertów. Potrzebuję auta z windą (od 1000kg) firanka lub kontener obojętnie. Ładunek towaru do 6-7 ton.
Trasy po województwie. Czasem do 100 km za naszą zachodnią granicę. Budżet 40-50 tys.PLN
Jakie auta polecacie i na co miałbym zwrócić uwagę przy wyborze ?
Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 28 wrz 2020, 11:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 4620
Samochód: orange i grafitowy

napisz jeszcze jakiego DMC oczekujesz.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 28 wrz 2020, 12:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2020, 10:25
Posty: 4

Najlepiej do 12 ton, ale 18 też rozważam.


Post Wysłano: 28 wrz 2020, 16:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1567
GG: 1
Samochód: osobowy

6-7t ładowności w solówce z windą to raczej niemożliwe w 12t DMC. Prędzej 18t, albo możesz poszukać aut z DMC 15-16t, one jeszcze też powinny być na kołach 19,5" i chyba tańsze w eksploatacji (ale tutaj to już lepiej niech się jakiś spec wypowie).

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 28 wrz 2020, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 4620
Samochód: orange i grafitowy

przy dmc do 12 ton 6-7 ton wyjdzie jak będzie krótka zabudowa tak do 5-6 metrów i w plandece.
przy dmc do 18 ton będziesz miał między 8-9 ton w zależności od długości zabudowy ( taka ładowność będzie miała 18 paletówka.

na coś porządnego by można bez strachu jechać za granice to masz chyba za mały budżet.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 29 wrz 2020, 14:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 kwie 2012, 15:14
Posty: 58

Cytuj:
6-7t ładowności w solówce z windą to raczej niemożliwe w 12t DMC. Prędzej 18t, albo możesz poszukać aut z DMC 15-16t, one jeszcze też powinny być na kołach 19,5" i chyba tańsze w eksploatacji (ale tutaj to już lepiej niech się jakiś spec wypowie).
6t jest realne ale to musi być niska, dzienna kabina. Miałem do czynienia z takim TGLem, z burto-firanką o długości 7m ważył równo 6t na wadze. Silnik 180KM, kabina dzienna.
Eurocargo z 6-cylindrowym silnikiem, skrzynia 8 i kurnikiem ważył 5700. Zabudowa długa na 6.5m. Z 200kg jeszcze by urwał na kurniku, silniku 4 i skrzyni 6. Zabudowa zwykła plandeka, firanka więcej waży.


Post Wysłano: 01 paź 2020, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2020, 10:25
Posty: 4

Jeździł ktoś was TGL.12.220 jak to się sprawuje ?


Post Wysłano: 01 paź 2020, 19:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 wrz 2009, 14:36
Posty: 414
GG: 2487564
Lokalizacja: Wilkowice k. Bielska-Białej

220 koni to 4 cylindry, chodzi jak traktor i nie chce jechać. Celuj w coś 6 cylindrowego 250 koni (1 turbina), 290 (2 turbiny).


Post Wysłano: 01 paź 2020, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 4620
Samochód: orange i grafitowy

kiedyś L-2000 miał 220 koni z 6 cylindrami.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: