Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 gru 2020, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Przy nie skalibrowanym tacho będzie brakować kilometrów i przez to oszukiwać chwilowe spalanie
Lepiej zobacz przy prędkości 90 km/h na GPSie jakie masz faktyczne obroty silnika

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2020, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Na 315/60 mam 1340 obrotów przy 90.
Da to radę normalnie jechać na 315/70? Czy będę się męczył mocno z przyczepą?


Post Wysłano: 29 gru 2020, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

da :lol:


Post Wysłano: 30 gru 2020, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

I po Skach będzie trochę mniej chapać.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 11 lut 2021, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Da się przerobić manual na opticruise ? jaki to może być koszt ?


Post Wysłano: 11 lut 2021, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2016, 14:36
Posty: 151
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM

Dać się da, ale jaki koszt nie jestem w stanie powiedzieć... Z 6-7 lat temu za odwrotny zabieg serwis chciał bodajże 3-4 tys, ale nie jestem już pewien. Mi to chyba by było szkoda i czasu i kasy na te wszystkie przeróbki :wink:


Post Wysłano: 11 lut 2021, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Opłacalność pomijamy bo auto z 2006 roku na ta chwile bez zabudowy już wyszło ponad 75 tyś.
Za Tarczkę warto dopłacić.


Post Wysłano: 11 lut 2021, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2016, 14:36
Posty: 151
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM

To ja bym uderzył do najbliższego serwisu o wycenę zrobienia takiej zamiany. A części z jakiegoś szrotu. Najlepsze doświadczenia przy jakimś rzeźbieniu w scanii mam z chłopakami spod konina. Mają i szrot i warsztat. I jak coś nie wiedziałem zawsze podpowiedzieli :wink:


Post Wysłano: 11 lut 2021, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Cytuj:
To ja bym uderzył do najbliższego serwisu o wycenę zrobienia takiej zamiany. A części z jakiegoś szrotu. Najlepsze doświadczenia przy jakimś rzeźbieniu w scanii mam z chłopakami spod konina. Mają i szrot i warsztat. I jak coś nie wiedziałem zawsze podpowiedzieli :wink:
Golina? dokładny adres ? lub numer tel ?


Post Wysłano: 11 lut 2021, 22:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2016, 14:36
Posty: 151
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM

Dokładnie, TruckBp Spławie-Golina. Adam +48 697 311 143. To jeden ze wspólników. Ogarnięty gość jak do tej pory raz dał ciała ale od razu wysłał dobra część z lepsza cena :D


Post Wysłano: 11 mar 2021, 12:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2016, 14:36
Posty: 151
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM

I jak ogarnąłeś temat czy dałeś sobie spokój? :>


Post Wysłano: 12 mar 2021, 11:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Auto jest w tej chwili w zabudowie.
W Golinie 5k netto za same części bez sterowników ale nie chcą podjąć się montażu na ta chwile.
i potem trzeba poszukać kogoś kto ogarnie programowanie.


Post Wysłano: 13 mar 2021, 14:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Dlaczego chcesz przerabiać.W Scanii opticruise ze sprzęgłem działa co najwyżej średnio. Jak jeździsz bez naczepy samym ciągnikiem to szarpie
nieznośnie na niskich biegach. W Scanii twierdzą że ten typ tak ma. Dopiero z naczepa jazda zaczyna być akceptowalna. Zaś opti bez sprzęgła działa fantastycznie. Ale cały układ siłownika jest porażka tak że lepiej go omijac.Z tych dwu mimo wszystko wolał bym że sprzęgłem. A manual jest przyjemny


Post Wysłano: 14 mar 2021, 14:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 425
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18

Cytuj:
Dlaczego chcesz przerabiać.W Scanii opticruise ze sprzęgłem działa co najwyżej średnio. Jak jeździsz bez naczepy samym ciągnikiem to szarpie
nieznośnie na niskich biegach. W Scanii twierdzą że ten typ tak ma. Dopiero z naczepa jazda zaczyna być akceptowalna. Zaś opti bez sprzęgła działa fantastycznie. Ale cały układ siłownika jest porażka tak że lepiej go omijac.Z tych dwu mimo wszystko wolał bym że sprzęgłem. A manual jest przyjemny
Robimy dużo kilometrów i wajchowanie 15 godzin dziennie mnie nie bawi. Auta będzie dopiero jeździć dopiero za 1.5 msc zobaczę jak będzie wyglądała jazda jak będzie duzo wajchowania to pierw podciągnę moc na 620 koni i 3000nm a ostatecznie pomyśle nad tym opticrusem.


Post Wysłano: 21 mar 2021, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Cytuj:
Dlaczego chcesz przerabiać.W Scanii opticruise ze sprzęgłem działa co najwyżej średnio. Jak jeździsz bez naczepy samym ciągnikiem to szarpie
nieznośnie na niskich biegach. W Scanii twierdzą że ten typ tak ma. Dopiero z naczepa jazda zaczyna być akceptowalna. Zaś opti bez sprzęgła działa fantastycznie. Ale cały układ siłownika jest porażka tak że lepiej go omijac.Z tych dwu mimo wszystko wolał bym że sprzęgłem. A manual jest przyjemny
Robimy dużo kilometrów i wajchowanie 15 godzin dziennie mnie nie bawi. Auta będzie dopiero jeździć dopiero za 1.5 msc zobaczę jak będzie wyglądała jazda jak będzie duzo wajchowania to pierw podciągnę moc na 620 koni i 3000nm a ostatecznie pomyśle nad tym opticrusem.
W sumie to 3000Nm to trzeba pakować się w sprzegło i most od V8, tak są wersje przeznaczone na takie momenty ale koszt *3.
Odnośnie opti to lepszy bez sprzęgła, wymieniać olej i filtr, nie przerzucać za szybko z D na R, tylko D-N-R i bedzie chodzić. Pilnować wybieraka i uszczelnień, no i nie lać kawy po manetce.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: