Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.net



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 27 kwie 2017, 10:03 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 01 lut 2008, 16:47
Posty: 198
Lokalizacja: Mazowieckie WKZ
Witam na wstępie zakładam ten temat ponieważ przewertowałem cały Temat Transport chłodniczy ale nie znalazłem wszystkich odpowiedzi na moje pytania
Odnośnie zakupu używanej chłodni na co należy zwrócić uwagę Producent(Marka) oraz który z Agregatów mianowicie według was jest godny polecenia Za oraz przeciw CARRIER oraz THERMO KING
jakie przeznaczenie w CARRIER ma seria Vector 1550 oraz 1850 i Maxima 1300
oraz w TK model 200 i nowa seria SLX-e300
czy TK200(starszy model) oraz Maxima 1300 to jest ten sam pułap ta sama seria przeznaczenia tylko inni producenci
Jaki jest optymalny rodzaj agregatu do chłodni multi-temperatura
Oraz który z Agregatów jest mniej awaryjny chciałem też poruszyć kwestię kosztu serwisowania jak ona wygląda Cariier i TK
Czy spedycje Kraj oraz Europ mają wymagania co do roczników naczep
Pozdrawiam oraz z góry dziękuję za odpowiedzi


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2017, 13:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 31 paź 2008, 21:07
Posty: 44
GG: 1
Lokalizacja: WGS
Osobiście ciągam TKSLX 300, optymalny ciągałem i 200 i 400.
Spalanie na od 1.8l do 3.0l na mg. Przeglądy raz na pół roku.
Raczej bezawaryjny. Najczęściej wymienia się napinacze, rolki i paski. Przy 8000-10000mg pada alternator, rozrusznik. Akumulator wytrzymuje 2-3 lata orygyniał TK, zamienniki padają po pół roku.
Tak to raczej agregat bezawaryjny.
Ciągałem chwile carriera ale był dużo głośniejszy i palił minimum 1l-1,5l więcej od tk.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2017, 23:54 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 01 lut 2008, 16:47
Posty: 198
Lokalizacja: Mazowieckie WKZ
Kolego to taka różnica w spalaniu między tymi dwoma markami na mt


Na górę
PostWysłano: 29 kwie 2017, 21:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1190
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Kolega prawdziwy drajwer. Modeli nie zna ale spalanie na mth w paluszku. :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 29 kwie 2017, 21:55 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 01 lut 2008, 16:47
Posty: 198
Lokalizacja: Mazowieckie WKZ
Kolego coś w tym jest co piszesz :) ale pod względem tematu chodzi mi o zdobycie wiedzy informacji stąd ten temat który postanowiłem założyć Uwierz cały temat transport chłodniczy przeczytałem od pierwszej do ostatniej strony ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania w tym najważniejszy odnośnie THERMO KING vs CARRIER


Na górę
PostWysłano: 29 kwie 2017, 23:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2571
GG: 997
Samochód: R410
Lokalizacja: CG
Cytuj:
Kolega prawdziwy drajwer. Modeli nie zna ale spalanie na mth w paluszku. :mrgreen:
Oj tam... Tak chłopaki na "żabiwoli" mówili :(

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
PostWysłano: 03 mar 2019, 22:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 03 mar 2019, 22:48
Posty: 2
Samochód: DAF
Zdecydowanie polecam agregaty Thermo King. Są na pewno mniej awaryjne niż Carriery. Te nowsze z serii SLXi nie mają już problemów z paskami, rolkami i napinaczami. Z resztą i tak ich ewentualny koszt wymiany jest niższy niż koszt wymiany generatora w agregacie Vector Carriera. Koszt ok. 15 tys. zł. Suma symarum są cichsze nawet bez opcji wyciszenia. Dodatkowo mogę sobie przerzucić za darmo sterownik do kabiny za pomocą Bluetooth bez transmisji danych. Poza tym są trwalsze i łatwiej naczepę z Thermo Kingiem później sprzedać. Przerabiałem już temat Thermo Kinga i Carriera i zdecydowanie polecam agregaty tej pierwszej firmy.


Na górę
PostWysłano: 03 mar 2019, 23:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 paź 2018, 20:12
Posty: 101
Widzę że odkopujemy temat, ja znów jestem za Carrier-em miałem do czynienia z agregatami tej firmy nie tylko w zabudowach samochodowych ale także a może przede wszystkim w dużych instalacjach chłodniczych i trzeba przyznać że to kawał firmy ostro działają w instalacjach chłodniczych pokuszę się o stwierdzenie że to jedna z wiodących firm w tej branży.


Na górę
PostWysłano: 04 mar 2019, 13:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1190
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Daj mi 3 argumenty za Carrierem w zabudowach.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe