Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lip 2021, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 227

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 08 lip 2021, 23:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3003
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Dalej nie zmienia to faktu, że są Stralisy od 2016 roku wzwyż, które XPekami nie są.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 09 lip 2021, 0:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 227

czyli reasumujac XP od std czy evo praktycznie niczym sie nie roznia tylko sprzeglem w kompresorze ,pompa wspomagania o zmiennym wydatku i alternatorze ktory niby sie wylacza. No i bogatszym standardowym wyposazeniem , ktore w evo czy std sa w opcji. Generalnie nic wartego zachodu a biorac pod uwage jaka renome maja jakiekolwiek wynalazki i wszelakie "fjuczer improvment" iveco to wypada omijac je z daleka.Te z nakladkami to juz im raczej zostanie potoczna nazwa XP mimo iz czasami nimi nie sa bo jak ktos powie EVO to cholera wie o jaka wersje chodzi a XP to juz mamy widok na konkretne roczniki .


Post Wysłano: 09 lip 2021, 11:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1232
Lokalizacja: Chełmek

No ciekawa sprawa, z tymi XP ja nie miałem okazji takich spotkać więc zwracam honor widać że są, jeśli to nie są tylko oznaczenia doklejone... Wychodzi na to że te całe przody czarne z paskami pod, to nic innego jak limitowana wersja XP na start jak był All Blacks w Cube...
Jedyna warta rzecz w XP to chyba dyfer 2,47 bo to może zrobić oszczędność i pewno jest w każdym, natomiast do zwykłego trzeba sobie zamówić. Niewiem jak teraz ale dawniej Iveco miało 7 prędkości mostów.


Post Wysłano: 09 lip 2021, 16:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3003
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Dla S-Way 510 na 315/70 można wybrać to:
Obrazek

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 11 lip 2021, 10:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 227

Czarny przód to nie limitowana wersja bo większość była standardowo czarna tylko chciałeś czy nie chciales-bo nie każdemu to się podoba by mieć pół auta czarnego. Most napewno nie jest w każdym 2.47 bo co innego mega na 60 tkach a już zupełnie inna bajka auto pod wywrotkę na 80 a jeszcze dochodza różnice aut ze słabszymi wersjami silnikiem 11 litrowym a mocnymi 13 litrowymi a jak wiadomo XP były takie i takie. W jednym jeżdżącym po płaskim z lekkim ladunkiem może być fajnie a w innym denerwować.Tak że może często na 70 tkach XP był 2.47 ale dla innych już nie.Co do mostu to na jakieś przełożenie musiałeś się zdecydować więc nie można mówić o standardzie bo za zmianę nie dopłacasz ,tylko dla konkretnych wersji masz przełożenie polecane.


Post Wysłano: 11 lip 2021, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1232
Lokalizacja: Chełmek

Widocznie w późniejszej fazie nieco pozmieniali, jak wchodziły to wszystkie były czarne z przodu i wyłącznie wersja 480 lub 570. Gdzieś we folderach było napisane że wszystkie otrzymują w standardzie 2,47.


Post Wysłano: 11 lip 2021, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 227

tak demonstracyjny wypust wszystkie mialy czarny przod na oponach 70 zawsze na szerokim kapciu przod i kolach 70 z tylu najczejsciej niebieski z szarym lub srebrnym paskiem wzdluz czarnego , szary metallik z niebieskim lub srebrnym paskiem wzdluz czarnego , moze i wszystkie 2,49. Ale jak przychodzi do zamawiania to kazdy dostosowuje do siebie.....


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron