Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sty 2014, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2011, 19:44
Posty: 29
GG: 9830228
Lokalizacja: Płock

Witam. Zaczynam prace na chłodni i potrzebuje instrukcji do Carrier maxima 1300 i thermoking SLX 200. Podaje dwa modele bo jeszcze nie mam przypisanej naczepy. Proszę o linka lub pdf na priv.
Mile widziane opinie o tych agregatach.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 26 paź 2014, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Mam pytanie - z pewnością ktoś odpowiada,to przepraszam.Od kwietnia 2015 ruszamy z chłodnia w exportach z Polski na:Grecja,Włochy,Turcja - wyjazdy na głębokim mrożeniu, powroty FRESH raczej ;) Nowej naczepy nie kupimy, gdzieś 2009-2011.Proszę o info do tego typu roboty jaki najlepszy agegat i podwozie, zastanawiamy się nad LAMBERET, CHERAU. Co o tym sądzicie?


Post Wysłano: 26 paź 2014, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Agregat to TK, chociaż i te nowsze "karjerty" zle nie są, naczepe proponuje ze sciana w panelach. Zawsze to lepiej w razie spotkań z murkami itd.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 12 mar 2016, 17:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 814
GG: 0

pytanie... całkowicie zielony jestem w temacie transportu chłodniczego ale...
wożąc produkty chłodnia w miedzynarodówce co za świadectwa certyfikaty są potrzebne...
rozumiem ze na pewno certyfikat ATP ale to jest wydawane na naczepę? producent to wydaje i jest ważne bezterminowo czy trzeba robić badania co jakiś czas i ile to kosztuje w razie czego?? FCR to też jakiś certyfikat czy tak jak czytam odnosi sie to do płatnosci?? :roll: nie śmiejcie się tak odrazu :mrgreen:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 12 mar 2016, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Majac nowa naczepe dostajesz certyfikat ATP na 6 lat ktory okresla termoizolacje nadwozia a FRC to klasa przepuszczalnosci. Nizsza jest FNA. IR jest rownowazna z FRC ale jesli zabudowa jest bez urzadzenia chlodniczego (izoterma)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 12 mar 2016, 17:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ja od siebie, zaproponuje poczytanie tematu od strony nr. 1.
Później zadawaj pytania.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 12 maja 2016, 20:49
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2136
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ?

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 12 maja 2016, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

2l / h w thermokingu zawsze liczylem a w agregacie Schmitza okolo 1.5L/h


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Post Wysłano: 12 maja 2016, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ?

Jo, motogodziny. Kiele 1,5-1,7 do 2.

Chyba, że ściągniesz cięgno, zjedziesz z obrotami :D Ale to nafciarze... a i dla sprzęgła nie jest dobre...

Edler chyba chodziło Ci o Cariera ;)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 13 maja 2016, 12:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Nie o agregat Schmitza. To ich nowy wynalazek tak jak zrobili osie swoje. Agregat ten ma ta zalete ze ma zawsze pelny kontrakt serwisowy i naprawde malo pali ale pracuje jak stary ursus... glosno jak cholera i wibracje takie ze kabina zaczynala drzec. No i jest tanszy niz wszystko pozostale.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 12 kwie 2017, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.


Post Wysłano: 13 kwie 2017, 12:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Cytuj:
Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.
W "mojej" naczepie jest sl200e stary i pracuje bardzo cicho. O wiele ciszej niż wszystkie nowsze w mojej firmie. Na ciągłym to praktycznie nie słychać pomruków.


Post Wysłano: 13 kwie 2017, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449
Lokalizacja: OB

My mamy zarówno TK i Carriery, Carriery są bardzo głośne, szczególnie te nowe. To prawda , starsze TK są nieco cichsze, aczkolwiek myślę że to zależy od jego utrzymania, mamy i 200 i 300 i w sumie to zależy w jakim stanie ona jest. Jest jeszcze staruszek SL-100e i nawet fajnie to chodzi ;)


Post Wysłano: 13 kwie 2017, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Czyli nie musi to być tylko moje subiektywne odczucie :) a na jakim trybie i w jakiej temperaturze woziliście półtusze wieprzowe? Bo klient ładuje zazwyczaj w temp. 4-7 C i wymaga ustawienia na 0-3 C - różnie, (jest to uzgodnione, że im się wychładza) i ciągły tryb pracy agregatu. Któregoś razu na rozładunku marudzili, że trochę przechłodzone. Nie lepiej to wozić na automacie?


Post Wysłano: 14 kwie 2017, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Półtusze to tylko na ciągłym. Znajomemu kierowca taki nr wywinął i skończyło się utylizacja. Carrier głośny i ma dziwna prace, TK bardziej awaryjny i ma duża tendencje do samozapłonu. 90% spalonych chłodni to SLX.


Post Wysłano: 15 kwie 2017, 9:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Zastanowiły mnie te półtusze dlatego, że od jednego klienta woziłem na ciągłym a inny wymagał tylko 3 stopni na automacie i to jechało do zakładów mięsnych, gdzie mają duże wymagania co do jakości i zawsze chcą wydruki.


Post Wysłano: 15 kwie 2017, 9:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Jak zaldowali "cieple" to i na ciągłym będzie kicha.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 14 sty 2019, 14:20

Witam jak się ma transport chłodniczy na chwile obecną kraj europa


Post Wysłano: 21 sty 2019, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1359
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Jeść trzeba to ma się dobrze... :wink:

Ja jak woziłem trupy z NL na Italię to nasze pryncypały też chcieli,żeby ustawiać agregat na automat.Tyle,że w tej firmie mieli same TK SLX-400,robiły robotę... :wink: Generalie jak było w przedziale 1-4st to makarony nigdy problemu nie robiły.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 26 sty 2019, 13:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

nie chce mi się kopać tematu więc zapytam jak wygląda transport kwiatów ?? Też jeździ się na temperaturze ?? jak wygląda załadunek tych koszy ?? Zastanawiam się nad podjęciem pracy o takim charakterze :]

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: