Strona 30 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3239 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 maja 2016, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Jak by ktoś szukał mocnego sprzętu do przewozu kruszywa to zapraszam :) .




Obrazek


Post Wysłano: 15 maja 2016, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2015, 17:26
Posty: 121
Samochód: DAF CF
Lokalizacja: Olsztyn/Dobre Miasto

Kiedyś chciał bym się czymś takim przejechać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Osobisty blog

http://tnijurl.com/dc93d995a045/


Post Wysłano: 15 maja 2016, 12:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Kiedyś chciał bym się czymś takim przejechać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk





teraz moje manisko na warsztacie to czasem po placu ganiam :D


Post Wysłano: 15 maja 2016, 12:49
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Ogarniasz te wszystkie wajchy :)

Osobiście większa frajda niż jazda nowo eRko V8 :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 15 maja 2016, 13:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

1-biegi
2-szosowo-terenowe
3-napęd przód
4-napęd tył środkowa oś
5-napęd tył ost.oś
6-kiprowanie.

dodatkowo kilka elektrycznych włączników do końca nie wiem do czego,klimatyzacja ręczna,wycieraczki napędzane olejem (tak wydaje mi się)


Post Wysłano: 15 maja 2016, 15:38

wycieraczki to chyba powietrzem sprężonym są napędzane


Post Wysłano: 15 maja 2016, 16:40
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3569
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Hydrostatyka :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 15 maja 2016, 16:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
wycieraczki to chyba powietrzem sprężonym są napędzane


bardzo możliwe nigdy nawet ich nie włączałem.przy najbliższej okazji obadam temat


Post Wysłano: 16 maja 2016, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
1-biegi
2-szosowo-terenowe
3-napęd przód
4-napęd tył środkowa oś
5-napęd tył ost.oś
6-kiprowanie.

dodatkowo kilka elektrycznych włączników do końca nie wiem do czego,klimatyzacja ręczna,wycieraczki napędzane olejem (tak wydaje mi się)

Obrazek
CO TAM MAN-y,scanie tu jest prawdziwa jazda :lol: :lol: :lol:


Post Wysłano: 16 maja 2016, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
CO TAM MAN-y,scanie tu jest prawdziwa jazda :lol: :lol: :lol:
Znają to akurat z widzenia, bo 250 już prostszy w obsłudze był :lol:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 24 maja 2016, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Witam serdecznie po długiej przerwie na tym forum.
Chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych w tym temacie na prezentację nowej innowacyjnej naczepy samowyładowczej której pierwsza prezentacja odbędzie sie na targach Autostrada w Kielcach.

http://www.targikielce.pl/pl/autostrada.htm

Pozdrawiam i zapraszam.


Post Wysłano: 28 maja 2016, 18:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:59
Posty: 293
GG: 3432411
Samochód: Chevrolet Lacetti
Lokalizacja: Łęczna

Witam! Może kolega mi odpisze bo KH kipper milczy. Czy będzie można osobiście bez kwitów wypróbować samochody?

_________________
By blondynek :)


Post Wysłano: 31 maja 2016, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
bez kwitów
Możesz jako pasażer.
Zapraszam wszystkich na prezentacje nowej innowacyjnej naczepy wywrotki bez ramy.
https://www.facebook.com/TruckVanPL/?fref=ts


Post Wysłano: 31 maja 2016, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 gru 2012, 19:45
Posty: 270
GG: 11788624
Lokalizacja: BSK/BI

Czego to ludzie nie wymysla. Ciekawe jaka wytrzymalosc takiej naczepy w praktyce. Ile wazy takie cudo?


Post Wysłano: 31 maja 2016, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

W Ameryce od dość dawna mają chyba takie rozwiązania?


Post Wysłano: 31 maja 2016, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Dość delikatnie wygląda ta konstrukcja. Jak TKI to weźmie w obroty to KH nie nadąży naprawiać :P


Post Wysłano: 31 maja 2016, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Ja znalazłem wzmianki że już w 1942 roku były takie konstrukcje, a w stanie Illinois prawie cały sektor budowlany jeździ na takich naczepach. Ja raz tylko widziałem na budowie w realu naczepę na ramie i kierowca miał problem o którym my nie mieliśmy nawet pojecia że to może być problemem. Nie mógł wysypać kruszywa na tak pochylonym terenie jak my i po każdym wyładunku ktoś musiał za nim latać z liną kiedy my już dawno pojechaliśmy po kolejny kurs.


Post Wysłano: 02 cze 2016, 17:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Cytuj:
Nie stabilne to, wywrotne
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
Ja w Ameryce nie byłem, doświadczenia z tego typu naczepami nie mam, ale mam spore w doświadczeniu z naszymi.

I tak:
- w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają.
- Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję.
Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona.

- Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą...
Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie.

- na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą.

Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy.

A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 02 cze 2016, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Nie stabilne to, wywrotne
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
Ja w Ameryce nie byłem, doświadczenia z tego typu naczepami nie mam, ale mam spore w doświadczeniu z naszymi.

I tak:
- w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają.
- Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję.
Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona.

- Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą...
Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie.

- na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą.

Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy.

A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt.
według mnie każdy towar ma swojego klienta, nie wszyscy który mają patelnie jeźdzą wszędzie i ze wszystkim,budowy,płody rolne,drogi , złom itd.
jest mase firm, np betoniarnie że wożą non stop jednen towar w jedno miejsce, i tam takie rozwiązanie pewnie się sprawdzi.

ciekawy jetem wagi tej naczepy, i wagi całego zestwu


Post Wysłano: 02 cze 2016, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1799
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
Ja w Ameryce nie byłem, doświadczenia z tego typu naczepami nie mam, ale mam spore w doświadczeniu z naszymi.

I tak:
- w momencie kiprowania cały ciężar jest na ostatniej osi, bo pierwsza jest wtedy w powietrzu, przecież tam będzie ze 20 ton, jak nie więcej. Wg mnie ani ośka (belka) ani poduszki na dłuższą metę tego nie wytrzymają.
- Kiedy paka się podnosi a te 20 ton jest tylko na dwóch kołach, to na każdym choć trochę miękkim terenie ta ośka będzie wbita w ziemię. Nie pisz że dwoma pędnymi to wyciągniesz, bo kiedy towar spadnie z góry te napędowe będą miały słabą / żadną trakcję.
Zapadająca się tylna ośka może też to położyć na bok, wystarczy że zapadnie się tylko jedna strona.

- Podczas podnoszenia, tylne podwozie "podjeżdża" do przodu ok metr. Zademonstruj jak tym podjechać pod rozściełacz do masy bitumicznej, przecież wysypie się wszystko przed maszynę, i to będzie ostatni kurs tej naczepy z masą...
Ty, a jak komuś ręczny trzyma na naczepę to co, koło ten metr w poślizgu pokona? Przecież to 10 razy tak się zrobi i opona szrot będzie.

- na jutubie jest sporo filmów jak te amerykańsie doczepy się kładą nawet na małych pochyłościach, europejskie na spadkach rzędu 12% podnoszą, i tak często nie leżą.

Nie wiem, nie żebym krytykował, ale jakoś nie widzę żeby polskie firmy stały w kolejce po ten typ naczepy.

A uwag powyżej nie traktuj personalnie. To są problemy nad którymi możecie popracować z KH Kiper, co by ulepszyć ten produkt.
według mnie każdy towar ma swojego klienta, nie wszyscy który mają patelnie jeźdzą wszędzie i ze wszystkim,budowy,płody rolne,drogi , złom itd.
jest mase firm, np betoniarnie że wożą non stop jednen towar w jedno miejsce, i tam takie rozwiązanie pewnie się sprawdzi.

ciekawy jetem wagi tej naczepy, i wagi całego zestwu
Za lekki to on nawet z tą naczepą bez ramy nie jest, na moje oko ok. 14-15 ton jak nic, Volvo swoje waży, same te 2 tylne mosty... :roll:

_________________
C, CE, KW :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 30 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3239 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: