wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Uniwersalność zestawu, a jego waga
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=48341
Strona 2 z 2

Autor:  Kermiter [ 05 sty 2019, 23:52 ]
Tytuł:  Re: Scania R520 Low deck.

na Beneluxie jest firma(zapomnialem nazwy, czerwone zestawy mają) która ma kipry Stasa z mulda i agregatem z tym ze to jest do owoców/warzyw tylko bez rewelacji i mrożenia mięsa :D

Autor:  Usunięty użytkownik 32565 [ 06 sty 2019, 0:55 ]
Tytuł:  Re: Scania R520 Low deck.

Wywrotka z agregatem https://40ton.net/naczepa-wywrotka-agre ... wy-zestaw/
Ruchoma podłoga z agregatem http://www.cmt.com.pl/?lg=&a=26
Plandeka z agregatem http://www.garnek.pl/dama23/6320028/pla ... atem-super
https://www.otomoto.pl/oferta/wielton-o ... zn9zM.html
Wywrotka z muldą https://sprzedajemy.pl/naczepa-wywrotka ... nr56079332


Edit 14:16 Coś panowie dyskusja ustała dlaczego tak???

Autor:  Czak\8/ [ 12 sty 2019, 0:50 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Niestety V8 swoje waży coś o tym wiem... Moje highline z pełnymi kotłami 1500L i do tego zbiornik na olej za kabiną, naczepka full alu z kołem zapasowym i wszystkie koła alu waży na pusto 15160-15180. Topline z taką samą naczepą, kołem i całym zestawie na alusach waży 14300-380, tyle że zbiorniki ma 1200L. To w transporcie sypkim też nie jest atutem i raczej jest to ostatnia fałka w firmie.

Autor:  Usunięty użytkownik 32565 [ 12 sty 2019, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Niestety V8 jeśli chodzi o Europejskie zestawy słabo się wpisuje w przyjęte standardy, nie ma jak wykorzystać potencjału silnika. Jedynie w branży przewozów ponadnormatywnych zakup auta z większym silnikiem jest uzasadniony. Zawsze zastanawiały mnie zestawy do transportu żywca ile one w sumie ważą bo często idzie spotkać V8, tak samo jak w autach to przewozu drewna.

Autor:  zzx [ 12 sty 2019, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

jak to ile ważą - przecież nie więcej niż przepisowe 40 ton :D

Autor:  Kierownik [ 12 sty 2019, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Zdziwił byś się. Ten typ transportu, jest mocno specyficzny pod względem podejścia do przepisów. Zarówno tych o naciskach, jak i tych dot czasu.
Że tak powiem, mają do tego bardzo luźne podejście.

Autor:  ciucma102 [ 12 sty 2019, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Zzx a wziales ppd uwage tolerancj?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Autor:  zzx [ 12 sty 2019, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

tak naprawdę żadna żywcówka się nie wyważy bo podczas załadunku nie jesteś w stanie zważyć każdej sztuki poza tym to jest żywe i się rusza......
zreszta zapytajcie i poczytajcie do piszą ci co żywiec wożą.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 12 sty 2019, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Nie wiem czy Martin tutaj jeszcze zagląda, pewnie by wytłumaczył jak to z żywcem wygląda.

Autor:  trolu [ 13 sty 2019, 3:36 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Typowy zestaw do Żywca to znaczy trzyosiowy samochód z trzyosiowa przyczepa waży ponad 22 tony pusto. Taki zestaw gdy jeździ usługowo pod rygorystycznym zakładem zabiera tylko 32 sztuki. I na aucie załadowany jest tylko na jedno piętro.
Jednak górale lub małe ubojnie potrafią załadować na taki zestaw nawet 50 sztuk bydła. Minimalna waga byka sprzedawanego na rzeź to tak naprawdę 650 kilo a rzadko kiedy jest to mnie jak 700 do ponad 900 kg. Gdy takie auto w Płocku trafi inspekcja mówimy o tym usługowym do 32 sztuk kierowca przed
Przywitaniem się z inspektorem dzwonił do szefa żeby przysłali drugi pusty samochód po przyczepę nie ma możliwości zmieścić sie w 40dmc nawet przy 32 sztukach.

Autor:  zzx [ 13 sty 2019, 9:21 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

http://www.siedlce.piwet.net/Transport07102011.pdf

instrukcja trochę stara ale na stronach od 33 do 36 można poczytać o normach przestrzeni w zależności od wagi pojedynczej sztuki.

Autor:  JĘDREK [ 13 sty 2019, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Uniwersalne zestawy do żywca są faktycznie dość ciężkie, ale już np naczepy stałopoziomowe do tucznika schodzą do 17-18t w zależności od ciągnika zaś do bydła samochód 2osie bez piętra i 3osiowa przyczepa 2pietra też zejdzie do 18-19t.

Autor:  twm83 [ 17 wrz 2019, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Uniwersalność zestawu, a jego waga

Apropo wagi zestawow czytam, ze Wielton ma naczepy standard z mulda o niskiej wadze coil master oraz coil light master. Czy jest mozliwosc aby taki zestaw wazyl do 15 ton? Mam na mysli ciagnik z dużą kabiną.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/