TruckFocus.pl



Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 01 wrz 2007, 8:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Mój tato pracuje w malej prywatnej firmie. Jeżdżą dafami i mercedesami. Naczepy mają swpje. Dostają na nie tylko zlecenia.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 wrz 2007, 15:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2007, 19:24
Posty: 7
Lokalizacja: Zawiercie

Witam narazie jezdze z kims bo jestem jeszcze na przyuczeniu po Rumuni jezdzi sie ciezko jak dla mnie trzeba uwazac na wszystko , my wozimy szkielko BURGIEM Lagendorf jest lepszy Dabrowa Gornicza-Calarasi-Szczecin-Torgau-Dabrowa ostatnia nasza trasa


Tytuł:
Post Wysłano: 01 wrz 2007, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 21:43
Posty: 7
Lokalizacja: Radomsko

mlodykierowca23 czyli mam rozumieć ze jeździsz na Saint Gobain'ie ? moja tata tam jeździł:) a ty w jakiej firmie pracujesz? Mój tata jak byl na Rumuni z Dąbrowy Górniczej to na powrocie skasował truck'a ale na szczęście nie groźnie:) Pozdrawiam i szerokości:)


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lis 2007, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2007, 20:51
Posty: 2
Lokalizacja: Dabrowa Górnicza

witam panowie!!!

potrzebuje dokladny adres do dwoch firm wozacych szkło sa to:
1.Nicolas Jaquet
2.Van Huet/Emons
chcialbym sie tam dostac poniewaz slyszalem ze maja dosc niezle zarobki w porownaniu do innych firm. z góry dziekuje za pomoc

[ Dodano: Sob, 03.11.2007, 20:20 ]
aha zapomnialem ze chodzi mi o polskie siedziby tych firm


Tytuł: van huet
Post Wysłano: 12 lis 2007, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 maja 2005, 19:08
Posty: 5
Lokalizacja: BYTOM

http://www.emons.nl/vacatures.php?lang=nl&div=huet tu masz van hueta sam sie zastanawiam nad praca na szkle jest sie czesciej w domu zalezy w jakiej firmie oczywiscie robota czysta
moze po nowym roku bede probowal ale musze sie dowiedziec jakie kierunki i finansowo jak to wyglada
pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Kolego w domu jest się częsciej, ale w zimie jak są przestoje. Tak to będziesz średnio co 2 tyg. w domu. Kierunki?Zalezy od wlasciciela, czy tez dyspozytora. Moj tato jeździ tylko na wschód. CO do zarobków to takie jak na plandece tylko mniej roboty z naczepą przy za-rozładunku


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Cytuj:
Znacie panowie może innych producentów naczep typu Inloader poza Faymonville?
Pozostali producenci: Lagendorf i Orthaus (firma chyba już nie istnieje).


Tytuł:
Post Wysłano: 14 gru 2007, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Co do naczep to mogę sie wypowiedzieć.
Naczepy Orthausa. Bardzo dobre, mało awaryjne, ale za to mają słabej jakości blachy, hamulce tez są och mankamentem, ale za to system hydrauliczny to już inna bajka.
Naczepy Langendorfa, obecna którą jeździ tato.
Mocne dobrze zabezpieczone przed rdzą blachy. System hydrauliczny wspaniały.
Podsumowując tego czego nie ma Orthaus ma Langendorf i w drugą stronę.
Śmiem twierdzić, ze jak by te dwie marki się ze sobą połączyły to były by to idealne naczepy.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 gru 2007, 13:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Na zdjęciach naczepa Orthaus z widocznymi łapami do mocowania ładunku.

Obrazek
Obrazek

(C) LKW-Stefan Forum


Tytuł: Re:
Post Wysłano: 14 mar 2008, 11:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Cytuj:
najbardziej znane marki naczep inloader jakie znacie
Langendorf i Faymonville kiedyś istniała jeszcze Orthaus.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

http://www.truckonline.de


Post Wysłano: 29 kwie 2008, 8:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2008, 20:18
Posty: 4
GG: 0

Witam!Czytam Wasze wypowiedzi i chcialem podrzucic kilka szczegolow zwiazanych z przewozem szkla!Jestem jednym z przewpznikow i od kilku lat pracuje na inladerach!Praca lzejsza od wszystkich pare guzikow dzwigni i ladunek zaladowany badz rozladowany!Na naczepe ale lepiej bedzie jek powiem ze na stojak w ksztalcie litery L badz A laduje sie przewaznie 8pakietow szkla o wym 6m na 3.25m co przewaznie daje wage 24t.Stojak ten jes zarazem podloga naczepy w ktora sie cofa i podnosi za pomoca tyl pneumatycznie(poduszki) przod przewaznie hydraulicznie ale tez pneumatycznie w starszych naczepach.Gdy calosc jest w gorze zabezpieczamy lapami ktore sa sterowane hydraulika i daja odpowiednie cisnienie aby szkla nie zgniesc a pozniej zabezpieczamy osie dodatkowymi podporami w razie wystrzalu poduszek aby podloga naczepy ni jechala po drodze i w droge do klienta!A na miejscu odwrotnosc zaladunku czyli wpierw odbezpieczamy podpory pozniej lapy opuszczamy w dol odpinamy tzw agrawke ktora spina tyl podlogi nastepnie zwijamy dywanik i wyjezdzamy a poznie powtorka po pusty stojak ktory zostal rozladowany wczesniej suwnica badz innym srodkiem i procedura sie powtarza tylko nie zabezpieczamy lapami gdyz stojak pusty a wszysko trwa okolo 5min!Pozdrawiam!!


Post Wysłano: 01 paź 2008, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2008, 16:07
Posty: 1
GG: 0
Samochód: ..

Witam wszystkich!

Pracuje w firmie spedycyjnej, mamy stałe ładunki na takie naczepy z Polski lub Niemiec do krajów WNP więc jeżeli ktoś ma chęć i możliwości zająć się takimi przewozami można załatwić stałą robotę dla paru zestawów.

Pozdrawiam!


Post Wysłano: 03 paź 2008, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2007, 12:18
Posty: 4
Lokalizacja: Opole

To ja wam teraz przedstawie nowe rozwiazanie firmy Van Huet Glastranport ktore umozliwia transport szkla "float" o wymiarach 6m x 3.21m specjalnie skonstruowana naczepa, nie wymagajacego stojaka i umozliwiajaca przewoz ladunkow standardowych!

Maxi Trailer
http://www.emons.nl/media/huet/illus/maxitrailer.pdf

Obrazek

Zaladunek tej specjalistycznej naczepy wyglada nastepujaco:
1. Najpierw otwiera sie sciane boczna, wraz z dachem.
2. Rozklada sie stoja, przesuwa sie slupki i sklada sie gorna belke od firanki.
3. Pozniej za pomoca specjalnych "widelek" do szkla bierze sie paczke, ktora sklada sie z kilku tafli szkla

to tak ogolnie mowiac, a bardziej szczegolowo zobaczycie na ponizszym filmie:
http://www.youtube.com/vanhueteurope

Pozdrawiam ;)

nie chce sie chwalic, ale zajmuje sie przewozem szkla na codzien w tej firmie, taka moja praca....


Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 23:49 przez Mca, łącznie zmieniany 2 razy.
Tematy połączone.


Post Wysłano: 03 lis 2008, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2207
Samochód: Scania P410
Lokalizacja: Szczecin

Kurczę, wydaje się czasochłonnym przygotowanie takiego pojazdu do załadunku szkła. Dużo więcej roboty niż przy załadunku "zwykłego" In-loadera? Powiedz, jak kształtują sie zarobki, różnią się znacząco od tych na "standardzie" czy chłodni? Jeśli nie chcesz to nie odpowiadaj na to pytanie, aczkolwiek ciekawi mnie czy kierowca jest odpowiednio wynagradzany za pracę, którą wykonuje - załadunek/rozładunek zwykłej firanki jest o wiele mniej pracochłonny moim zdaniem.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 03 lis 2008, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2007, 12:18
Posty: 4
Lokalizacja: Opole

Moge powiedziec tyle, ze kierowcy maja placone od godziny/diety. Placa na inloaderze jest porownywalna z placa na plandece, czy chlodni. Tylko ze wymaga mnie wysilku, ale za to wiecej ostroznosci. Tyle co wiem Kierowca Maxi trailera posiada wyzsza stawke niz kierowca Inloadera, bo poprostu jest to duzo wiecej roboty.
Nie zajmuje sie placami kierowcow wiec nie wiem ile zarabiaja dokladnie, ale wiem ze nie mozna narzekac. :)


Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 12:17 przez raz, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 10 lis 2008, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

To te Maxi trailery jeżdżą już po drogach :? ? Jak każda praca, tak i ta ma swoje plusy i minusy. Uważam jednak że praca jest ciut lżejsza ponieważ nie trzeba fizycznie skakać po naczepie i spinać paletek.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 16 sty 2009, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Nie wiem, czy Jeżdżą, nie spotkałem się jeszcze z nimi, ale jest to chyba trochę niewypał.
A co jeżeli szkło będzie potrzebne na budowę, gdzie nie będzie specjalnego sprzętu do rozładunku?
transport tą naczepa miałby się opierać tylko na zasadzie huta szkła-huta szkła?


Post Wysłano: 26 sty 2009, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2009, 23:55
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Volvo

Witam wszystkich koledzy mam pytanie na temat szkła gdzie się najczęściej ładuje szkłem na pewno wiem ze w Rumuni i gdzie jeszcze bo zamierzam iść pracować na szkło i chce tak orientacyjnie zorientować nad kierunkami


Post Wysłano: 27 sty 2009, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Najlepiej będzie jak powiesz w jakiej firmie, a najlepiej pod jaką hutą szkła będziesz jeździł...

Jeździ się przeważnie wszędzie.
Rosja:
-Ryazan
-Czelabińsk
-Moskwa
-Sankt Petersburg
Rumunia:
-Calarasi (tyle pamiętam)
Mołdawia:
-Kiszyniów
Ukraina:
-Dniepropietrowsk
Niemcy:
-Thalheim
Polska:
-Dąbrowa Górnicza
-Sandomierz
-Jaroszowiec
-Ozorków
Czechy:
-Teplice

Tyle pamiętam


Post Wysłano: 27 maja 2009, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Panowie i Panie.... mam sprawe -pilną i poważną.....

Potrzebna jest instrukcja obsługi inloadera... objętnie jakiego producenta.
Szukam namiaru gdzieś na necie(szukałem sam i lipa) instrukcja jako plik pdf. itp itp...

Za wszelkie info ( na priv lub tu) wielkie qurde z góry dzieki :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe