Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.netNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostWysłano: 05 sty 2019, 23:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1847
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
na Beneluxie jest firma(zapomnialem nazwy, czerwone zestawy mają) która ma kipry Stasa z mulda i agregatem z tym ze to jest do owoców/warzyw tylko bez rewelacji i mrożenia mięsa :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2019, 0:55 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 paź 2018, 20:12
Posty: 70
Wywrotka z agregatem https://40ton.net/naczepa-wywrotka-agre ... wy-zestaw/
Ruchoma podłoga z agregatem http://www.cmt.com.pl/?lg=&a=26
Plandeka z agregatem http://www.garnek.pl/dama23/6320028/pla ... atem-super
https://www.otomoto.pl/oferta/wielton-o ... zn9zM.html
Wywrotka z muldą https://sprzedajemy.pl/naczepa-wywrotka ... nr56079332


Edit 14:16 Coś panowie dyskusja ustała dlaczego tak???


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 0:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:59
Posty: 135
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR
Niestety V8 swoje waży coś o tym wiem... Moje highline z pełnymi kotłami 1500L i do tego zbiornik na olej za kabiną, naczepka full alu z kołem zapasowym i wszystkie koła alu waży na pusto 15160-15180. Topline z taką samą naczepą, kołem i całym zestawie na alusach waży 14300-380, tyle że zbiorniki ma 1200L. To w transporcie sypkim też nie jest atutem i raczej jest to ostatnia fałka w firmie.


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 11:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 paź 2018, 20:12
Posty: 70
Niestety V8 jeśli chodzi o Europejskie zestawy słabo się wpisuje w przyjęte standardy, nie ma jak wykorzystać potencjału silnika. Jedynie w branży przewozów ponadnormatywnych zakup auta z większym silnikiem jest uzasadniony. Zawsze zastanawiały mnie zestawy do transportu żywca ile one w sumie ważą bo często idzie spotkać V8, tak samo jak w autach to przewozu drewna.


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 16:38 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3701
Samochód: orange i grafitowy
jak to ile ważą - przecież nie więcej niż przepisowe 40 ton :D

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 17:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4394
Samochód: Volvo FH
Zdziwił byś się. Ten typ transportu, jest mocno specyficzny pod względem podejścia do przepisów. Zarówno tych o naciskach, jak i tych dot czasu.
Że tak powiem, mają do tego bardzo luźne podejście.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 18:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2232
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
Zzx a wziales ppd uwage tolerancj?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 20:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3701
Samochód: orange i grafitowy
tak naprawdę żadna żywcówka się nie wyważy bo podczas załadunku nie jesteś w stanie zważyć każdej sztuki poza tym to jest żywe i się rusza......
zreszta zapytajcie i poczytajcie do piszą ci co żywiec wożą.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2019, 20:45 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 129
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: Wlkp.
Nie wiem czy Martin tutaj jeszcze zagląda, pewnie by wytłumaczył jak to z żywcem wygląda.


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2019, 3:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 355
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18
Typowy zestaw do Żywca to znaczy trzyosiowy samochód z trzyosiowa przyczepa waży ponad 22 tony pusto. Taki zestaw gdy jeździ usługowo pod rygorystycznym zakładem zabiera tylko 32 sztuki. I na aucie załadowany jest tylko na jedno piętro.
Jednak górale lub małe ubojnie potrafią załadować na taki zestaw nawet 50 sztuk bydła. Minimalna waga byka sprzedawanego na rzeź to tak naprawdę 650 kilo a rzadko kiedy jest to mnie jak 700 do ponad 900 kg. Gdy takie auto w Płocku trafi inspekcja mówimy o tym usługowym do 32 sztuk kierowca przed
Przywitaniem się z inspektorem dzwonił do szefa żeby przysłali drugi pusty samochód po przyczepę nie ma możliwości zmieścić sie w 40dmc nawet przy 32 sztukach.


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2019, 9:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3701
Samochód: orange i grafitowy
http://www.siedlce.piwet.net/Transport07102011.pdf

instrukcja trochę stara ale na stronach od 33 do 36 można poczytać o normach przestrzeni w zależności od wagi pojedynczej sztuki.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2019, 11:56 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 155
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale
Uniwersalne zestawy do żywca są faktycznie dość ciężkie, ale już np naczepy stałopoziomowe do tucznika schodzą do 17-18t w zależności od ciągnika zaś do bydła samochód 2osie bez piętra i 3osiowa przyczepa 2pietra też zejdzie do 18-19t.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe