Laboratorium COCH

Bezpłatna usługa Webfleet 2018 - TomTom Telematics PL

Naprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPOFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
PostWysłano: 21 lis 2010, 16:06 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 1999
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino
Obrazek

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Na górę
PostWysłano: 28 sty 2011, 20:16 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 19:18
Posty: 26
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawada
Dwie fotki ode mnie.

Obrazek

Obrazek

_________________
Moja Fotogaleria viewtopic.php?f=7&t=28624


Na górę
PostWysłano: 19 kwie 2011, 13:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 17:54
Posty: 127
GG: 0
Samochód: R440
Lokalizacja: [SG]--[SGL]
Cytuj:
znacie może jakąś firme z okolic śląska czy dąbrowy która się tym zajmuje ?
Rutkowski z Gliwic jeździ z taką naczepa

_________________
Sprzedam :
http://tablica.pl/oferta/diesel-skydd-1 ... 2GMvd.html
http://tablica.pl/oferta/spiralny-przew ... 2GLWD.html


Na górę
PostWysłano: 29 sie 2011, 14:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2007, 19:17
Posty: 338
GG: 1
Samochód: Fiat/FH
Lokalizacja: Zabrze
Cytuj:
Cytuj:
znacie może jakąś firme z okolic śląska czy dąbrowy która się tym zajmuje ?
Rutkowski z Gliwic jeździ z taką naczepa
Już nie jeździ , teraz firanki ewalsa ciąga :wink:

Tej firmy jeszcze nikt nie podał :

http://www.scheutensolar.de/

_________________
Do what you love and you will never have to work.


Na górę
PostWysłano: 28 wrz 2011, 19:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 17:54
Posty: 127
GG: 0
Samochód: R440
Lokalizacja: [SG]--[SGL]
Cytuj:
Tej firmy jeszcze nikt nie podał :

http://www.scheutensolar.de/
Pod scheutenem jeździ Delta Trans tymi białymi VOLVAMI.
Wożą szkło głównie z okolic Magdeburga do Holandi na Venlo tam scheuten ma swoją firme

_________________
Sprzedam :
http://tablica.pl/oferta/diesel-skydd-1 ... 2GMvd.html
http://tablica.pl/oferta/spiralny-przew ... 2GLWD.html


Na górę
PostWysłano: 29 wrz 2011, 19:46 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359
Zestawy inloader są do szkła ale nie tylko, resztę wyjaśnia filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=-39K6aBNW0c


Na górę
PostWysłano: 29 wrz 2011, 23:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 765
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
Na takim patencie wozi się też gotowe ściany domów, tylko że wtedy nie ma górnej części naczepy.


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2011, 19:49 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010, 12:47
Posty: 110
GG: 2982986
Samochód: Fiat Stilo 1,9 JTD
Lokalizacja: Olendry k/Piotrkowa
Innym produktem, który transportuje sie 'inloaderami' są płyty betonowe lub gotowe elementy np. duże arkusze blach. Tak samo wykorzystywane są do tego przyczepy :)
Taki przypadek można zaobserwować na placach budowy dużych obiektów.

Obrazek

_________________
Kat. B - 10.07.2012
Kurs operatora wózków jezdniowych kat. II WJO + wymiana butli gazowych
Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2014, 20:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 467
Lokalizacja: war-maz
http://www.youtube.com/watch?v=AYFJWPGneJI

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Na górę
PostWysłano: 04 mar 2015, 22:25 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 242
GG: 0
Pytanie do tych co jeździli lub jeżdżą na szkle: czy naczepa inloader w jakiś sposób obciąża oś napędową? Bo wydaje się, że na tą oś jest niewielki nacisk w porównaniu z osiami w naczepie. Może jednak jest jakieś rozwiązanie tego problemu i zestaw nie "tańczy" po całej drodze..

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Na górę
PostWysłano: 05 mar 2015, 21:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 599
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
Tak na logike to chyba projektanci wzieli pod uwage rozlozenie sil i napewno jest podobnie jak w innych naczepach. Gdyby na siodlo nie bylo obciazenia to taki zestaw by daleko nie najechal, podobnie cementonaczepa wydaje sie ze nad siodlem niema ladunku a nacisk jest normalny.


Na górę
PostWysłano: 20 wrz 2018, 20:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 242
GG: 0
Od kilku miesięcy jeżdżę inloaderem. W razie pytań chętnie udzielę informacji. Obecnie jeżdżę z naczepami Meierlinga, Langendorfa i Burga. Obsługuję huty Euroglasa, Guardiana i te z grupy AGC. Obsługa naczep jest prosta mimo że na początku wygląda na skomplikowaną. Uważać trzeba na przejazdach przez garby, przełomy. Stojak załadowany szkłem może się zawiesić i będzie problem. Zapraszam do pytań i dyskusji.

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Na górę
PostWysłano: 22 wrz 2018, 14:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1734
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
A jak już masz super nowoczesna sztywną naczepe która idzie ledwo nad jazdnią i trafisz w dobrego garba to może sie zrobić o tak:
Obrazek i potem recykling. Ogólnie robota banał w której można w koszuli z krawatem jeździć :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Na górę
PostWysłano: 24 wrz 2018, 11:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 242
GG: 0
Ubrudzić się można tylko kiedy trzeba zdjąć lub założyć blokady osi, szklarze mówią na to bociany. Czasem trzeba przestawić łapy. Reszta to obsługa sterownikami. I z moich obserwacji to wcale tak nie buja jak niektórzy mówią. Zdecydowanie gorzej jeździ się chłodnią hakówką.

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Na górę
PostWysłano: 24 wrz 2018, 12:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:04
Posty: 136
Samochód: Corsa D
Lokalizacja: Mikołów
Jak takie szkło wygląda po powrocie przez Olszyne? Dużo uszkodzien jest na takiej naczepie?

_________________
MAN TGA 18.410


Na górę
PostWysłano: 27 wrz 2018, 23:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:21
Posty: 242
GG: 0
I tu byś się zdziwił. Każde koło jest oddzielnie zawieszone. Miechy pneumatyczne doskonale amortyzują nierówności. Nawet jak jedno koło wpadnie w głęboką dziurę nic się nie stanie bo naczepy te mają wbudowany system równoważenia prawej i lewej strony. Wszystko przemyślane pod tym kątem. Z tego co wiem od innych, którzy potłukli szkło, było to w zdecydowanej większości zasługą rozregulowania ciśnienia w którejś z łap. Lub złym ustawieniu łapy względem krawędzi tafli szkła. Siłownik nie może dociskać na taflę zbyt blisko krawędzi. Dlatego zawsze należy sprawdzić z jakim formatem szkła ma się do czynienia. Przy szkle rozmiaru jumbo czyli tym największym zazwyczaj układ łap pasuje. Sytuacja się zmienia jeżeli szkło jest któtsze lub niższe.

_________________
Jeśli coś kochasz, zwykle nie jest to pracą,
talent nie idzie w parze z wysoką płacą.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe