Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2015, 12:21
Posty: 24

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Skoro masz zasilacz pod 24V to dlaczego nie podepniesz go pod gniazdo zapalniczki?
A jeśli już to proponuję Ci zostawić sobie ten zasilacz i podciągnąć +24V do środka i po problemie.
Ja dysponuję zasilaczem kupionym 7 lat temu, zasilacz jest na napięcie 12V i śmiało można go podłączyć do takiego reduktora, jaki Ty masz zamontowany w aucie.
Niemniej jednak ja bym unikał raczej zasilacza na 12V. Dlaczego? Chodzi o nic innego, jak straty spowodowane redukcją napięcia z 24V na 12V i później na 19(?)V.
a w jaki sposób podlaczyc laptopa jesli zapalniczki nie mamy w kabinie? Trzeba z akumulatora dostarczyć napięcie?
Kupić przetwornicę z 24v na 230v i podłączyć bezpośrednio do akumulatorów.
ale po co przetwornica na 230?
pytam sie bo np w autokarach i autobusach nie ma zapalniczki zwykle, w ciężarówkach z reguły są tak jak w osobowych pojazdach
a jak niema zapalniczki to nawet gpsa sobie nie podlaczymy


Cytuj:
ale po co przetwornica na 230?
pytam sie bo np w autokarach i autobusach nie ma zapalniczki zwykle, w ciężarówkach z reguły są tak jak w osobowych pojazdach
a jak niema zapalniczki to nawet gpsa sobie nie podlaczymy
Na Twoim miejscu darowałbym sobie przetwornicę na 230V.
Później z 230V podpinasz zasilacz to laptopa i tylko są straty energii.
A skoro nie masz gniazda zapalniczki to albo kupujesz rozdzielacz na kilka gniazd (3, 5 portów) i go adaptujesz do zaistniałych okoliczności, albo wykonujesz taki rozgałęźnik we własnym zakresie - ja zrobiłem sobie sam z wtyczką do zapalniczki do dwóch typów gniazda, tak jak np. są w DAFie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2015, 12:21
Posty: 24

Cytuj:
Cytuj:
ale po co przetwornica na 230?
pytam sie bo np w autokarach i autobusach nie ma zapalniczki zwykle, w ciężarówkach z reguły są tak jak w osobowych pojazdach
a jak niema zapalniczki to nawet gpsa sobie nie podlaczymy
Na Twoim miejscu darowałbym sobie przetwornicę na 230V.
Później z 230V podpinasz zasilacz to laptopa i tylko są straty energii.
A skoro nie masz gniazda zapalniczki to albo kupujesz rozdzielacz na kilka gniazd (3, 5 portów) i go adaptujesz do zaistniałych okoliczności, albo wykonujesz taki rozgałęźnik we własnym zakresie - ja zrobiłem sobie sam z wtyczką do zapalniczki do dwóch typów gniazda, tak jak np. są w DAFie
ale gdzie to podpinasz jak we wnętrzu wcale nie ma zapalniczki?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
ale po co przetwornica na 230?
pytam sie bo np w autokarach i autobusach nie ma zapalniczki zwykle, w ciężarówkach z reguły są tak jak w osobowych pojazdach
a jak niema zapalniczki to nawet gpsa sobie nie podlaczymy
Na Twoim miejscu darowałbym sobie przetwornicę na 230V.
Później z 230V podpinasz zasilacz to laptopa i tylko są straty energii.
A skoro nie masz gniazda zapalniczki to albo kupujesz rozdzielacz na kilka gniazd (3, 5 portów) i go adaptujesz do zaistniałych okoliczności, albo wykonujesz taki rozgałęźnik we własnym zakresie - ja zrobiłem sobie sam z wtyczką do zapalniczki do dwóch typów gniazda, tak jak np. są w DAFie
ale gdzie to podpinasz jak we wnętrzu wcale nie ma zapalniczki?
do instalacji zapewne :) a jak musi być przenośnie to trzeba znaleźć jakąś wolną wtyczkę akcesoryjną w wiązce i dorobić sobie takie podpięcie żeby można było w różnych autach to wpinać

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: