Autor
Wiadomość
Tytuł: MORD Tarnów
Post Wysłano: 28 mar 2008, 13:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 12:02
Posty: 14
GG: 559492

Cytuj:
MORD Tarnów

Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie

Foto galeria, pojazdy egzaminacyjne:
* Foto galeria
* Pojazdy egzaminacyjne

Kontakt:
Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie
ul. Okrężna 2F
33-104 Tarnów

tel. (Sekretariat) - (014) 626 97 32



Źródło: http://www.mord.qmedia.pl/index.php
Potrzebuje zdjęć Renault Midlum co jest wykorzystywana na egzamin najlepiej z opisem części związanych z obsługa pojazdu


Post Wysłano: 29 mar 2008, 11:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Witam Kolege z podwórka :) Powiem Ci tak: nie posiadam takich fotek, ale na przykład ja zdawałem w Nowym Sączu, gdzie także robiłem kurs.. O wszystkich przyrządach jakie znajdują się w egzaminacyjnym Midlum informował mnie mój instruktor, gdyż w Sączu praktycznie wszystkie szkoły posiadają fotki samochodu egzaminacyjnego, służące przede wszystkim do nauki kursanta.. I nie są to zdjęcia robione z ukrycia, tylko widać że MORD zezwolił na sfotografowanie samochodu.. Jak jest w Tarnowie to nie mam pojęcia, słyszałem jedynie, że Tarnów jest ciut trudniejszy jeżeli chodzi już o samą jazdę egzaminacyjną :wink: Pozdrawiam :)


Post Wysłano: 29 mar 2008, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Ja jestem świeżo po egzaminie zdałem we środę i mogę Ci napisać.

Otwierasz maskę:
-po stronie kierowcy na górze jest zbiorniczek od wspomagania sprzęgła
-po prawej stronie masz zbiornik wyrównawczy
-na dole po lewej stronie jest wlew oleju
-mówisz że pod kabiną jest do wspomagania kierownicy
-kawałek pod siedzeniem pasażera jest zbiornik płynu do spryskiwaczy-widać go

W środku:
-na pokrętle od kierunkowskazów masz wszystkie światła
-na kokpicie nad lewarkiem masz włącznik do awaryjnych
-poziom oleju sprawdzasz na zegarze na desce

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 30 mar 2008, 18:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
-mówisz że pod kabiną jest do wspomagania kierownicy
-kawałek pod siedzeniem pasażera jest zbiornik płynu do spryskiwaczy-widać go

W środku:
-poziom oleju sprawdzasz na zegarze na desce
Heh.. Trochę mnie kolego zaskoczyłeś :shock: A więc tak.. Co do pierwszego podpunktu, który wybrałem: zbiorniczek płynu wspomagania kierownicy nie jest pod kabiną a widoczny z przodu pojazdu, umiejscowiony wyżej od zbiornika wspomagania sprzęgła. Drugi podpunkt: zbiorniczek płynu spryskiwaczy umiejscowiony jest za kabiną. Natomiast poziom oleju sprawdzasz miarką umieszczoną między ramą samochodu a prawym kołem osi kierującej, jeżeli dobrze się nachylisz nad kołem to bez problemu zobaczysz bagnet..

Tyle z mojej strony, również zdawałem na Midlum, także nie są to informacje zasłyszane czy zassane od brata kolegi szwagra mojego wujka :wink:


Post Wysłano: 31 mar 2008, 12:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Kolego zdawałem na nowym Midlum. Zdawałem 3 razy więc wiem co gdzie było także nie musisz mnie poprawiać. Wrzucę zdjęcia będzie troche wygodniej.

Tutaj mam zdjęcia ale starego midlum ale wygląda mniej więcej jak ten na którym zdawałem

Obrazek

I z płynem do spryskiwaczy jest trochę inaczej bo przy tamtym wystaje wlew na zewnątrz ale umiejscowiony jest tak samo.

Obrazek

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 31 mar 2008, 12:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Tutaj mam zdjęcia ale starego midlum ale wygląda mniej więcej jak ten na którym zdawałem.
Ano właśnie.. mniej więcej :roll: Ja tam zdawałem dwa razy i wiem gdzie co jest, nie będę się zbywał. Co do zbiornika płynu spryskiwaczy to w nowym Midlum znajduje się on całkowicie za kabiną :wink:


Post Wysłano: 31 mar 2008, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Cytuj:
Tutaj mam zdjęcia ale starego midlum ale wygląda mniej więcej jak ten na którym zdawałem.
Ano właśnie.. mniej więcej :roll: Ja tam zdawałem dwa razy i wiem gdzie co jest, nie będę się zbywał. Co do zbiornika płynu spryskiwaczy to w nowym Midlum znajduje się on całkowicie za kabiną :wink:
Ja miałem tak jak tutaj tylko że wlew wystawał na zewnątrz. Niestety nie ma zdjęć na stronie MORD-u w Tarnowie najnowszego Midlum ale wszystko jest prawie tak samo...nawet lepiej bo widać niektóre elementy bardziej niż w starym.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 31 mar 2008, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 12:02
Posty: 14
GG: 559492

Ja zdaje na C+E czyli na starym Midlum


Post Wysłano: 31 mar 2008, 21:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Ja zdaje na C+E czyli na starym Midlum
To masz tutaj zdjęcia i jeszcze wejdź sobie tutaj http://www.mord.qmedia.pl/index.php/str ... swietl/142

Jest co masz zrobić i jak

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 01 kwie 2008, 8:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 12:02
Posty: 14
GG: 559492

Cytuj:
Cytuj:
Ja zdaje na C+E czyli na starym Midlum
To masz tutaj zdjęcia i jeszcze wejdź sobie tutaj http://www.mord.qmedia.pl/index.php/str ... swietl/142

Jest co masz zrobić i jak
I jak im tyle pokaze to wystarczy nie beda sie pytac o inne rzeczy??


Post Wysłano: 01 kwie 2008, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Ja zdaje na C+E czyli na starym Midlum
To masz tutaj zdjęcia i jeszcze wejdź sobie tutaj http://www.mord.qmedia.pl/index.php/str ... swietl/142

Jest co masz zrobić i jak
I jak im tyle pokaze to wystarczy nie beda sie pytac o inne rzeczy??
To są te podstawowe pytania na egzaminie. Tam na tej stronie pisze wszystko o co pytają na egzaminie. W zależności od intruktora ale większość żąda fachowego nazewnictwa typu - "światło przeciwmgłowe tylne" a nie "przeciwmgielne tylne" i tego fachowego nazewnictwa się trzymaj. Ja miałem spoko kolesia to na placu zrobiłem tylko łuk a to co wylosowałem to nie robiłem i nikt ode mnie z grupy też nie robił aż byłem zdziwiony

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 12:02
Posty: 14
GG: 559492

A jak światła sie pokazuje to właczajac je sie mowi ze to sa popzycyjne itp czy trzeba podejsc z egzaminatorem pod reflektor i pokazac gdzie sa pozycyjny, mijania, drogowe oczywiscie na wylaczonych swiatlach


Post Wysłano: 05 kwie 2008, 14:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
A jak światła sie pokazuje to właczajac je sie mowi ze to sa popzycyjne itp czy trzeba podejsc z egzaminatorem pod reflektor i pokazac gdzie sa pozycyjny, mijania, drogowe oczywiscie na wylaczonych swiatlach
Jeżeli egzaminator powie, żebyś sprawdził oświetlenie pojazdu, to proponowałbym mówić jakie załączasz i dopiero podchodzić sprawdzić czy prawidłowo włączyłeś oraz czy świeci.. I tak po kolei aż do ostatniego punktu czyli klaksonu :wink: Jak już mówiłem, zdawałem w Nowym Sączu i tam egzaminator mówił mi jakie światełka mam załączyć i dopiero wtedy latałem wokół samochodu sprawdzając ich poprawność działania.. Nie musisz jednak podchodzić przy nie włączonym oświetleniu, jak to określiłeś, z egzaminatorem do lampy i pokazywać mu przez klosz, że ta żarówka jest od tego i tego :lol:


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 mar 2008, 12:02
Posty: 14
GG: 559492

Czy samochód z przyczepa ma posiadać 2 gaśnice czy 1 i co znajduje sie zaraz kolo zbiorniczka z płynem do układu wspomagania sprzęgła dodam ze ma to związek z hamulcami proszę o szybka odp gdyż jutro mam egzamin dzięki


Post Wysłano: 23 sie 2009, 12:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sie 2009, 12:21
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Renault

Witam w ten PIątek mam egzamin z kat "C" na Renault Midlum i chciałem zapytac czy to auto posiada główny włącznik prądu ?? jeśli tak to w którym miejscu


Post Wysłano: 23 sie 2009, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Główny wyłącznik prądu w Midlum znajduje się tutaj (kliknij, aby powiększyć):
Obrazek

Jest to mała czerwona dźwignia. Ale to nie powinno Ci być potrzebne.

źródło: http://www.mord.qmedia.pl


Post Wysłano: 23 sie 2009, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

Na egzaminie w Tarnowie nie pytają o wyłącznik prądu zadają inne pytania na które ludzie czasem nie potrafią odpowiedzieć.

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Post Wysłano: 15 cze 2010, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2009, 9:57
Posty: 15
GG: 0
Lokalizacja: Tarnów

Cytuj:
Na egzaminie w Tarnowie nie pytają o wyłącznik prądu zadają inne pytania na które ludzie czasem nie potrafią odpowiedzieć.
Jakie np ?


Post Wysłano: 24 cze 2010, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2010, 11:20
Posty: 6
GG: 0
Lokalizacja: Brzesko

Widzę ze meru po roku odkopał temat.
Ludzie wykładają się np. szukając świateł mijania również z tylu pojazdu itp.
Co do samej infrastruktury ośrodka nie można mieć zastrzeżeń, plac super oznakowany, płaski jak stół.
P.egzaminator po wylosowaniu manewrów dokładnie tłumaczy jak każdy z nich ma prawidłowo wyglądać np. podczas mojego dzisiejszego egzaminu miałem dokładnie wytłumaczone w jaki sposób wykonać np. zawracanie miedzy krawężnikami, kiedy włączyć kierunkowskaz itd. Pojazdy oczywiście w b.dobrym stanie technicznym i nie można mieć do nich żadnych zastrzeżeń. Na stronie mordu podane jest, że na kat.C zdajemy nowszym Midlum a ten ma skrzynie z przesuwką oraz lusterko nad szyba które ułatwia odpowiednie "dojechanie" do końca łuku, w praktyce wygląda to tak, że po prostu wsiada się do auta które aktualnie jest na placu, w przypadku gdy na placu są oba auta wsiadamy do tego z przebitka, być może spowodowane jest to tym, że chyba tylko jedna szkoła jazdy w Tarnowie (PKS) ma auto z przesuwka ,a reszta szkół jeździ z przebitka, domniemywam, że jazda starszym Midlum na egzaminie jest ukłonem w stronę zdających. Co do samego egzaminu, na tą sama godzinę zazwyczaj jest kilka osób zdających,zestaw manewrów wylosowany zostaje przez 1wsza osobę na liście, następnie jest dokładnie omawiany przez p.egzaminatora. Osoba egzaminowana udaje się do auta, gdzie losuje jedno ze świateł oraz elementów auta do zaprezentowana. Reszta egzaminowanych udaje się do tzn. przystanka woodstock;). Jest to zwykły przeszklony przystanek jakich pełno, gdzie oczekujemy na swoja kolej do wykonania manewrów na placu (mamy możliwość podpatrzenia jak inni wykonują dany manewr, bo jak wiadomo lepiej uczyć się na cudzych błędach;), gdy już wszyscy zaliczą bądź to obleją plac, dopiero wtedy następuje jazda miejska. Egzaminowany po pokazaniu, że dane światło działa i nie brakuje np. płynu do spryskiwaczy ruszamy na łuk, oczywiście pachołek w bok i nie ma problemu z wjazdem. Po wykonaniu łuku jedziemy do stanowiska początkowego dla danego manewru. Po zdaniu wszystkich manewrów następuje jazda miejska. Akurat nie umiem powiedzieć w jakiej kolejności podchodzą do niej egzaminowani, w moim przypadku było tak, że z dwójki zdających ja byłem niżej na liście, jednak po zaliczeniu placu już nie wysiadałem z auta tylko pojechałem na miasto.
Co do samych egzaminatorów, w moim przypadku naprawdę super, Panowie dokładnie wytłumaczyli czego oczekują. Za 1wszym podejściem zawaliłem garaż tyłem, moje błędy zostały dokładnie omówione, pretensje mogłem mieć tylko do siebie. Przy 2gim podejściu ( po równym tygodniu czekania) podczas jazdy miejskiej prowadziłem naprawdę miłą rozmowę z p.egzaminatorem. Reasumując, MORD Tarnów wg. mnie- pełen profesjonalizm ośrodka w połączeniu z egzaminatorami na najwyższym poziomie- z takimi przynajmniej miałem styczność;)
Mam nadzieję, że moje wypociny na coś się komuś przydadzą. W razie pytań-chętnie odpowiem.


Post Wysłano: 25 cze 2010, 9:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

W tej chwili sprawa egzaminu jest troche uproszczona, gdy ja zdawałem losowało się tylko manewry na placu, a nie jak teraz jedne ze świateł i płynów. Problemy zaczynaja się gdy wszyscy zdają plac wtedy dwóch musi odpaść, na pierwszym egzaminie nie miał się do czego doczepić to oblał mnie za mało dynamiczną jazde, co do stanu technicznego to też jest różnie drugi egzamin zdawałem na uszkodzonym pojeździe. Co do samego przełącznika nie sprawiała mi problemu przesiadka z pojazdu z przebitką.

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: