Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 paź 2018, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2018, 11:26
Posty: 4

Witam
Jeżdżę na zmianę na tacho cyfrowym i analogowym, wpisuje na kartę swoje długie pauzya dni kiedy jeżdżę na tarczke zaznaczam pytajnikiem. Doradźcie czy dobrze to robię.


Post Wysłano: 22 paź 2018, 11:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Na tarcze zaznaczysz czynność, którą wykonywałeś w danym czasie. Na tacho nie ma takiej funkcji jak pytajnik.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 22 paź 2018, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2018, 11:26
Posty: 4

Przykładowo załóżmy że się jeździ od 8 do 16
1 dzień karta
2 dzień tarcza
3 dzień tarcza
4 dzień tarcza
5 dzień tarcza
6 i 7 pauza
8 dzień karta i czy robić wpis manualny czy nie? Jak tak to jak zrobić ten wpis?


Post Wysłano: 22 paź 2018, 15:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
8 dzień karta i czy robić wpis manualny czy nie?
Nie.

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 22 paź 2018, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2018, 11:26
Posty: 4

Ale wtedy potrzebuje zaświadczenie że byłem na pauzie, a jak to nie mam to mogę wklepać sobie to na kartę?


Post Wysłano: 22 paź 2018, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
Cytuj:
8 dzień karta i czy robić wpis manualny czy nie?
Nie.
Jak nie zrobi wpisu, to będzie miał właśnie pytajniki na wydruku.
Według mnie za 6 i 7 dzień wypadałoby zrobić wpis manualny. Na resztę dni ma tarczki i wtedy przy kontroli ma ciągłość z 28 dni.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka




Ostatnio zmieniony 22 paź 2018, 17:13 przez bibor80, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 22 paź 2018, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2018, 11:26
Posty: 4

Mi się tak wydaje jak kolega wyżej piszę i przy okazji mam długą pauze wklepaną. Jest ż tym trochę zabawy ale jak się pamięta o godzinach to jest ok.
A za pytajniki na karcie mama tarczki i jest ciągłość


Post Wysłano: 22 paź 2018, 22:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Na 6 i 7 dzien zaswiadczenie i wtedy wpis manualny nie jest wymagany. Aczkolwiek dla swietego spokoju lepiej go wykonac

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 23 paź 2018, 21:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Ja każdą tarczkę wklepuje jako inna praca (od godziny rozpoczęcia do wyjęcia tarczki/końca pracy)na cyfrówce - zabawy w cholerę (zwłaszcza w pierwszej wersji vdo), ale karta jest bez dziur( a i główne auto to cyfrówka ,analog okazjonalnie)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 10 sty 2019, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Cytuj:
Ja każdą tarczkę wklepuje jako inna praca
No niestety nie jest to poprawne gdyż czas jazdy to nie czas pracy innej i w takim przypadku w razie kontroli masz wpis manualny na karcie praca a w tym czasie defakto prowadziłeś pojazd na tacho
analogowe (mógł byś robić wpis praca na karcie jak byś np. prowadził furgon do 3,5t).
w takim przypadku zalecam:
na rewersie wykresówki "zamknąć" sobie dobę tzn. np: kreślisz kreski w pozycji łózko od 00:00 do 7:00
i o 7:00 wkładasz tarczkę na "śajbę" i jeździsz sobie kończysz np. pracę o 17:00 tarczka wek z tacho i znowu na rewersie kreślisz sobie kreski na "łóżeczko" , kolejnego dnia idzesz do auta z cyfrą tam wkładasz kartę i robisz wpis manualy "Pauza" ale od 00:00 do momentu włożenia karty (gdyż dzień poprzedni do 23:59 masz opisany na tarczce).
Jeśli boisz się że nie ogarniesz namieszasz na tacho (a jak zatwierdzisz wpis manulany to już Amen nic z tym nie zrobisz) pracodawca może ci wystawiać zaświadczenie o nieprowadzeniu i tam można prcyzyjnie wszytko poopisywać... generalnie chcąc skakać pomiędzy analogiem i cyfrą jest przekichane aby to wszytko ogarnąć.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: