Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 gru 2014, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 9:57
Posty: 38
GG: 0
Samochód: volvo

Ma ktoś konkretne źródło na temat zakazu tranzytu w granicach Warszawy? jakaś ustawa?


Post Wysłano: 06 gru 2014, 10:23

Cytuj:
Ma ktoś konkretne źródło na temat zakazu tranzytu w granicach Warszawy? jakaś ustawa?
Wszystko na ten temat: http://www.zdm.waw.pl/zarzad-drog-miejs ... aniczenia/


Post Wysłano: 06 gru 2014, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 9:57
Posty: 38
GG: 0
Samochód: volvo

Dzięki. Jednak na tej stronie nie widzę informacji na temat całodobowego zakazu dla tranzytu.


Post Wysłano: 06 gru 2014, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Dzięki. Jednak na tej stronie nie widzę informacji na temat całodobowego zakazu dla tranzytu.
"Zarząd Dróg Miejskich uprzejmie informuje, że decyzją Prezydenta m.st. Warszawy Pana Kazimierza Marcinkiewicza, z dniem 1 listopada br., na terenie Warszawy wprowadzony został zakaz poruszania się pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton w godzinach 7:00 – 10:00 oraz 16:00 – 20:00.
Ruch tranzytowy niezwiązany z obsługą aglomeracji warszawskiej będzie odbywać się będzie po sieci dróg objazdowych wyznaczonych drogami krajowymi nr 50 i 62 oraz drogą krajową nr 60.

a to co jest?
wystarczy przeczytać tekst a nie tylko popatrzeć na mapkę.

poniżej masz całe zarządzenie.

PW-0151/4013/2006
Zarządzenie Nr 4013/2006
Prezydenta miasta stołecznego Warszawy
z dnia 31 października 2006 r.

w sprawie ograniczeń w ruchu
pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton

Na podstawie:
1) art. 30 ust. 1 w związku z art. 11a ust. 3 i art. 28f ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
2) art. 10 ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) i
3) § 8 ust. 7 i § 6 ust. 1 w związku z § 3 ust. 1 pkt 4 i § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz 1729);
zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu, informuje się, że z dniem 2 listopada 2006 r., na terenie m.st. Warszawy w godzinach 7:00-10:00 oraz 16:00-20:00 wprowadzony zostaje zakaz ruchu pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton.

§ 2

1. Zakaz ruchu nie dotyczy pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton z identyfikatorem C16.
2. Tryb i zasady wydawania identyfikatorów C16 określa „Regulamin wydawania identyfikatorów C16”, stanowiący Załącznik do zarządzenia.

§ 3

Dla pojazdów objętych zakazem ruchu, jako drogi objazdowe, wytycza się drogi krajowe nr 50 i 62 oraz drogę krajową nr 60.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnemu Dyrektorowi Zarządu Dróg Miejskich.

§ 5

Zarządzenie podlega ogłoszeniu na tablicach ogłoszeń Zarządu Dróg Miejskich oraz Urzędu m. st. Warszawy oraz na stronach internetowych Zarządu Dróg Miejskich oraz Urzędu m. st. Warszawy.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Prezydent m.st. Warszawy
Osoba pełniąca funkcję Prezydenta m. st. Warszawy


/-/ Kazimierz Marcinkiewicz

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Ostatnio zmieniony 07 gru 2014, 9:38 przez zzx, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 06 gru 2014, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 9:57
Posty: 38
GG: 0
Samochód: volvo

No i gdzie w tym zarządzeniu jest napisane o całodobowym zakazie dla tranzytu? To co wyszczególniłeś na czerwono dotyczy objazdu w godzinach zakazu. Szukam właśnie konkretnego dokumentu, który rozwieje wątpliwości.


Post Wysłano: 07 gru 2014, 9:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
No i gdzie w tym zarządzeniu jest napisane o całodobowym zakazie dla tranzytu? To co wyszczególniłeś na czerwono dotyczy objazdu w godzinach zakazu. Szukam właśnie konkretnego dokumentu, który rozwieje wątpliwości.
załącznika na pewno nie czytałeś więc poczytaj:

Załącznik
do zarządzenia Nr 4013/2006
Prezydenta m.st. Warszawy
z dnia 31 października 2006 r.

REGULAMIN
WYDAWANIA IDENTYFIKATORÓW C16

§ 1
ZAKRES REGULACJI

Regulamin określa zasady i tryb wydawania identyfikatorów C16, o których mowa w Zarządzeniu Prezydenta m.st. Warszawy Nr 4013/2006 z dnia 31 października 2006 r. w sprawie ograniczeń w ruchu pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton.

§ 2
DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) Zarządzie drogi – rozumie się przez to Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chmielnej 120;
2) Identyfikatorze C16 – rozumie się przez to dokument sporządzony według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do Regulaminu, w formie karty zawierającej:
a) hologram,
b) numer rejestracyjny pojazdu, którego dotyczy Identyfikator C16 (w przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 2 pkt 1),
c) dozwoloną trasę przejazdu na podstawie Identyfikatora C16,
d) godziny stosowania Identyfikatora C16,
e) termin ważności Identyfikatora C16,
f) właściciela Identyfikatora C16;
3) posiadaczu pojazdu – rozumie się osobę posiadającą pojazd na podstawie jakiegokolwiek tytułu prawnego.

§ 3
ZASADY OGÓLNE

1. Właściciel Identyfikatora C16 jest uprawniony do wjazdu i poruszania się po terenie m.st. Warszawy pojazdem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton, po trasie wskazanej w Identyfikatorze C16, w godzinach ograniczeń w ruchu tych pojazdów, przewidzianych odpowiednimi znakami drogowymi zlokalizowanymi na terenie m.st. Warszawy oraz poza jego granicami.

2. Identyfikatory C16 umieszcza się za szybą pojazdu w lewym dolnym rogu.

3. Kontrolę prawidłowości stosowania Identyfikatorów C16 prowadzą odpowiednie organy, uprawnione do kontroli ruchu drogowego.

§ 4
ZASADY WYDAWANIA IDENTYFIKATORÓW C16

1. Identyfikator C16 wydawany jest na wniosek posiadacza pojazdu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton, zainteresowanego dopuszczeniem jego pojazdu do wjazdu i poruszania się po terenie m.st. Warszawy, na określonej trasie, w godzinach objętych zakazem ruchu tych pojazdów.

2. Identyfikatory C 16 wydaje się:
1) na konkretny pojazd ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton, identyfikowany na podstawie jego numeru rejestracyjnego;
2) bez wskazania konkretnego pojazdu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton, którego dotyczyłby Identyfikator C16, jeżeli wnioskodawca wykaże we wniosku o wydanie Identyfikatora C16, że posiada więcej niż 50 pojazdy, a w chwili składania wniosku nie ma on możliwości jednoznacznego wskazania konkretnego pojazdu, którego miałby dotyczyć Identyfikator C16.

3. Wniosek o wydanie Identyfikatora C16, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Regulaminu, wydawany jest bezpłatnie w siedzibie Zarządu drogi oraz dostępny jest na stronie internetowej: http://www.zdm.waw.pl.

4. Wniosek o wydanie Identyfikatora C16 składa się, wraz ze znakiem opłaty skarbowej w wysokości 5,00 zł, w Kancelarii Zarządu drogi, znajdującej się w jego siedzibie.

5. Identyfikatory C16 wydaje się na podstawie złożonych wniosków, w przypadkach uzasadnionych koniecznością:
1) nieprzerwanego funkcjonowania instytucji użyteczności publicznej, w tym zajmujących się ratowaniem życia i zdrowia ludzkiego, a w szczególności jednostek ratowniczych, szpitali, przychodni i schronisk;
2) zachowania procesów technologicznych, przez co rozumie się procesy, które ze względu na swój charakter, mogłyby doprowadzić do:
a) niemożliwości rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywanych robót inwestycyjnych, prowadzonych na terenie m.st. Warszawy lub
b) zagrożenia bieżącego funkcjonowania m.st. Warszawy lub
c) powstania szkody o wielkich rozmiarach po stronie m.st. Warszawy lub wnioskodawcy, który – ze względu na zasady swego funkcjonowania albo brak możliwości dokonania przeładunku towaru na pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 16 ton – nie może zastosować się do ograniczeń przewidzianych zakazem ruchu.

6. Decyzję o wydaniu Identyfikatora C16 podejmuje upoważniony do tego pracownik Zarządu drogi, po uzyskaniu pozytywnej opinii innego pracownika Zarządu drogi, do którego zakresu obowiązków należy sporządzanie opinii w zakresie zasadności wydawania Identyfikatorów C16.

7. Opinia w zakresie zasadności wydania Identyfikatora C16 sporządzana jest na podstawie dokumentów złożonych przez wnioskodawcę, uprawdopodobniających spełnienie kryteriów z ust. 5.

8. Za wydanie Identyfikatora C16 nie pobiera się opłaty.

§ 5
WAŻNOŚĆ WYDANYCH IDENTYFIKATORÓW C16


1. Identyfikator C16 jest ważny jest przez okres na nim wskazany.

2. Identyfikator C16 traci ważność z upływem okresu na nim wskazanego, a także z chwilą zmiany którejkolwiek z danych, określonych w § 2 pkt 2 lit. b) i f).

3. W sytuacji określonej w § 4 ust. 2 pkt 1 wydanie nowego Identyfikatora C16 następuje za uprzednim zwrotem poprzedniego Identyfikatora C16.

4. W przypadku utraty Identyfikatora C16 lub uszkodzenia uniemożliwiającego jego dalsze użycie, nowy Identyfikator C16 może być wydany dopiero po złożeniu przez wnioskodawcę stosownego oświadczenia o utracie lub uszkodzeniu poprzedniego Identyfikatora C16.

§ 6
PRZEPIS KOŃCOWY

Identyfikator C16 nie uprawnia do wjazdu w strefę ograniczonego ruchu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 5 bądź 10 ton.


poza tym przeczytaj aktu prawne które są umieszczone na początku zarządzenia prezydenta zamieszczone w tym dzienniku ustaw:
Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz 1729

jak wszystko przeczytasz i zrozumiesz to pomyśl czy można było umieścić tabliczkę o tranzycie pod znakiem zakazu ruchu.

podpowiem ci jeszcze masz zatwierdzoną organizację ruchu i masz znaki drogowe to musisz ich przestrzegać jak nie przestrzegasz to płacisz do urzędu marszałkowskiego "daninę" i dodatkowo w promocji masz punkty za wytrwałość.
masz jeszcze jedno wyjście wstrzymać się rok ( a raczej 11 miesięcy) jak skończą remont S-8 przez Warszawę i później będziesz śmigał nową trasą bez konieczności zjazdu do Warszawy.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 07 gru 2014, 9:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2013, 20:00
Posty: 130

Pod znakiem zakazu jest tabliczka "dotyczy calodobowo tranzytu".


Post Wysłano: 07 gru 2014, 10:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 9:57
Posty: 38
GG: 0
Samochód: volvo

Ok, już wszystko jasne. dzięki panowie.


Post Wysłano: 20 gru 2014, 13:41

Koledzy, prośba o pomoc.
Mam w piątek startować zaraz po zakazie na "wyspy". Jak jest z zakazem "u wroga" i przejazdem A-2 do granicy z Venlo, albo A-2 na A-30 do Oldenzaal-u w niedzielę? Można jechać, czy też nie?


Post Wysłano: 20 gru 2014, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

nie

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: