Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 wrz 2015, 16:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:58
Posty: 4

Witam. Czy gdy odbiorę nową ciężarówkę z fabryki i pojadę nią do klienta musi być rejestrowany czas jazdy przez tachograf? Czy nie wolno mi jeździć z kartą w tachografie, bo nie jest skalibrowany, albo przypisany do firmy? Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w jeździe nowymi samochodami do klientów?


Post Wysłano: 30 wrz 2015, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Witam. Czy gdy odbiorę nową ciężarówkę z fabryki i pojadę nią do klienta musi być rejestrowany czas jazdy przez tachograf? Czy nie wolno mi jeździć z kartą w tachografie, bo nie jest skalibrowany, albo przypisany do firmy? Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w jeździe nowymi samochodami do klientów?
tę kwestię regulują przepisy kłania sie rozpo.561/06

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 02 paź 2015, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:59
Posty: 395
GG: 2244591
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Kluczbork OKL

OUT i ogień ;)

_________________
http://www.lechmot.pl
1.Twój problem nasze pieniądze.
2.Zawsze PIERWSI przy Tobie!.
3.Marudź ile chcesz a płać ile się należy!.


Post Wysłano: 04 paź 2015, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:58
Posty: 4

Czy ktos mial okazje tak pracowac? Mam na mysli odbior nowej ciezarowki i jazda nia do punktu odbioru


Post Wysłano: 05 paź 2015, 18:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2011, 19:26
Posty: 16
GG: 0

Zawsze gdy odbieram nową ciężarówkę to musi mieć zrobioną kalibrację tachografu, następnie blokuje tachograf kartą przedsiębiorstwa i ruszam na swojej karcie kierowcy.

Inaczej nie da się poruszać po drogach publicznych, bo grożą za to srogie kary. Na żadnym OUT-cie.

Raz nawet miałem przygodę że ściągło mnie nasze ITD, jechałem nowym, samym ciągnikiem, sprawdzali wszystko co się dało, a jak już nic nie znaleźli to poprosili o okazanie zapasowych rolek do tachografu i wtedy był ZONK, dość drogo mnie to kosztowało.


Post Wysłano: 06 paź 2015, 9:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:58
Posty: 4

Mam na mysli to, ze odbieramy nowe ciezarowki, w kilka osob, zawozimy je do portow, nie do firm transportowych, dla ktorych juz jest przygotowany tachograw.


Post Wysłano: 06 paź 2015, 17:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Mam na mysli to, ze odbieramy nowe ciezarowki, w kilka osob, zawozimy je do portow, nie do firm transportowych, dla ktorych juz jest przygotowany tachograw.
chyba nie przeczytałeś mojego wcześniejszego postu, a szkoda.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 paź 2015, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Ja latałem nowymi MAN-ami z Niepołomic do Panevezys na Litwie, dopóki były tacho na tarczki to się wkładało, ale firma ich nie potrzebowała, jak później były już cyfrowe to się nie używało tacho, bo nie każdy miał kartę, ale pilnowało się żeby nie przegiąć z czasem, normalne pauzy itd. Dostaliśmy nawet papiery, że nie musimy rejestrować aktywności, bo to określają odpowiednie przepisy.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 07 paź 2015, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:58
Posty: 4

Cytuj:
Cytuj:
Mam na mysli to, ze odbieramy nowe ciezarowki, w kilka osob, zawozimy je do portow, nie do firm transportowych, dla ktorych juz jest przygotowany tachograw.
chyba nie przeczytałeś mojego wcześniejszego postu, a szkoda.

art. 3 rozporządzenia WE 561/2006

pojazdami poddawanymi próbom drogowym do celów rozwoju technicznego lub w ramach napraw albo konserwacji oraz pojazdami nowymi lub przebudowanymi, które nie zostały jeszcze dopuszczone do ruchu;


Post Wysłano: 09 paź 2015, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:59
Posty: 395
GG: 2244591
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Kluczbork OKL

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Mam na mysli to, ze odbieramy nowe ciezarowki, w kilka osob, zawozimy je do portow, nie do firm transportowych, dla ktorych juz jest przygotowany tachograw.
chyba nie przeczytałeś mojego wcześniejszego postu, a szkoda.

art. 3 rozporządzenia WE 561/2006

pojazdami poddawanymi próbom drogowym do celów rozwoju technicznego lub w ramach napraw albo konserwacji oraz pojazdami nowymi lub przebudowanymi, które nie zostały jeszcze dopuszczone do ruchu;

Czyli tak jak pisałem OUT bez karty i ogień :)

_________________
http://www.lechmot.pl
1.Twój problem nasze pieniądze.
2.Zawsze PIERWSI przy Tobie!.
3.Marudź ile chcesz a płać ile się należy!.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: