Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 wrz 2013, 8:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
I do tego trzeba prowadzić ewidencję na podstawie tacha tak? Może to być na takim druku?http://www.e-dws.pl/produkt/10223/Ewide ... 817-1.html
w przepisach jest że to tarczki (również) są ewidencją, a także zaświadczenia.
jak to masz to jaką jeszcze ewidencję chcesz prowadzić - chyba po to by kontrolujący miał co sprawdzać.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2008, 13:40
Posty: 50
Samochód: Scania S

Ewidencja prowadzona jest w formie:

1. zapisów na wykresówkach;
2. wydruków danych z karty kierowcy i tachografu cyfrowego;
3. plików pobranych z karty kierowcy i tachografu cyfrowego;
4. innych dokumentów potwierdzających czas pracy i rodzaj wykonywanej czynności, lub
5. rejestrów opracowanych na podstawie dokumentów, o których mowa w punktach powyższych.



Jeśli wybieram 3. plików pobranych z karty kierowcy i tachografu cyfrowego; to co jaki czas mam to robić?
Jeśli bym robił to na wydrukach z karty kierowcy i tachografu cyfrowego to muszę po każdym dniu robić wydruk?


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 11:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Zmiany, zmiany , zmiany......

Ostatnia zmiana o której wiem,
to wprowadzona w życie w ramach >>>
Dz. U. z 2013 r . poz. 567

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2013/567/1

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 14:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

48 godzinny czas tygodniowy daje niecale 10 godzin dziennie, zalozmy ze jedziemy dwa razy po 4,5h z pauza 45 minut daje to nam na maxa wykorzystany czas, wiec nie ma czasu na ZADNE zaladunki tankowania oczekiwania na dokumenty itp itd.....Chcac jechac na 10h musimy miec dwie pauzy po 45 wiec razem 11,5h pracy efekt? nie jestesmy w stanie wykorzystac czasu jazdy przyslugujacego z AETR czy 561 poniewaz jesli te 11,5h nie miesci sie w normie to nalezy to jakby w inny dzien odrobic wiec wtedy nie pojedziemy na zwykle 9h......
Reasumujac sama jazda jeszcze jakos by to zniosla ale zaladunki czekania itd odpadaja niema na to czasu na legalu wiec jakie rozwiazanie? - proste ustawodawca zmusza wrecz do kombinacji i magnesowych zaladunkow ruszajac wtedy z czystym tacho mozemy jakotako jechac na nowy czas pracy.


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 16:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Zmiany, zmiany , zmiany......

Ostatnia zmiana o której wiem,
to wprowadzona w życie w ramach >>>
Dz. U. z 2013 r . poz. 567

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2013/567/1
właśnie dyskusja dotyczy tych zmian.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

Rząd chce utrudnić życie kierowcom. Czy ten przepis obowiązuje tylko w Polsce, czy zagranicą też będzie obowiązywał ? Według mnie nie powinnień, bo w Tachografie zaznaczamy w który kraju zaczynamy (kończymy) pracę. W kraju w którym zaczynamy, to obowiązuje przepisy tego państwa, tak wyczytałem gdzieś na stronie www. Myślę o Kierowcach którzy jeżdżą zagranicą na przerzutach.


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Rząd chce utrudnić życie kierowcom. Czy ten przepis obowiązuje tylko w Polsce, czy zagranicą też będzie obowiązywał ? Według mnie nie powinnień, bo w Tachografie zaznaczamy w który kraju zaczynamy (kończymy) pracę. W kraju w którym zaczynamy, to obowiązuje przepisy tego państwa, tak wyczytałem gdzieś na stronie www. Myślę o Kierowcach którzy jeżdżą zagranicą na przerzutach.
te przepisy zostały zmienione pod naciskiem unii europejskiej (chcieli na nasz kraj nałożyć karę) po to by wszyscy mieli takie same warunki.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 20:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Zasady są OK !
Tylko zapłata za pracę jest WUJOWA !!!

Wątpię , aby Mister Duda, czy ktoś inny zwalczył
firmy wykorzystujące Kierowców jako niewolników.

Po prostu POLSKI system zatrudnienia do tego nie
dorósł.

Amen


STOP parówkowym skrytożercom !

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

W sumie to moze w tym jakis plus jest, teraz czekajmy az pod naciskiem unii zrownaja nam zarobki zeby bylo sprawiedliwie....


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Sprawiedliwość ???

O tym to z Kargulami trzebaby pogadać :-)

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 16 wrz 2013, 11:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2012, 14:35
Posty: 1
GG: 0

To dotyczy tylko osób, które są właścicielami i wykonują przewozy.


Post Wysłano: 17 wrz 2013, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Cytuj:
To dotyczy tylko osób, które są właścicielami i wykonują przewozy.
Jesteś tego pewien ???

Przeczytaj chociaż raz uważnie ten Dz.U. ... ,
a nie tylko kilka paragrafów o ktõrych jest szum.

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 11 sty 2014, 12:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1596
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Przeciez wprowadzili to po to by pozbyc sie cwaniakow m.in.: z Gdansk Oliwa itp firm gdzie wszyscy robili na samozatrudnieniu

_________________
---------------------------------------
7xMAN 2xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 01 wrz 2014, 11:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lip 2014, 13:11
Posty: 21
Lokalizacja: Struga 78/601, Szczecin

Cytuj:
48 godzinny czas tygodniowy daje niecale 10 godzin dziennie, zalozmy ze jedziemy dwa razy po 4,5h z pauza 45 minut daje to nam na maxa wykorzystany czas, wiec nie ma czasu na ZADNE zaladunki tankowania oczekiwania na dokumenty itp itd.....Chcac jechac na 10h musimy miec dwie pauzy po 45 wiec razem 11,5h pracy efekt? nie jestesmy w stanie wykorzystac czasu jazdy przyslugujacego z AETR czy 561 poniewaz jesli te 11,5h nie miesci sie w normie to nalezy to jakby w inny dzien odrobic wiec wtedy nie pojedziemy na zwykle 9h......
Reasumujac sama jazda jeszcze jakos by to zniosla ale zaladunki czekania itd odpadaja niema na to czasu na legalu wiec jakie rozwiazanie? - proste ustawodawca zmusza wrecz do kombinacji i magnesowych zaladunkow ruszajac wtedy z czystym tacho mozemy jakotako jechac na nowy czas pracy.
48h dotyczy średniego czasu pracy w danym okresie rozliczeniowym, maksymalnie wynosi 60h, dla przykładu system 3/1 czyli możemy pracować przez 3 tygodnie po 60h, później tydzień siedzimy sobie w domu, łącznie w miesiącu mamy wypracowane 180h podzielone przez 4 tygodnie daje nam średnio po 45h


Post Wysłano: 25 wrz 2014, 15:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:35
Posty: 3

Cytuj:
Przeciez wprowadzili to po to by pozbyc sie cwaniakow m.in.: z Gdansk Oliwa itp firm gdzie wszyscy robili na samozatrudnieniu
To chyba norma w całym kraju, nie tylko w Gdańsku :/


Post Wysłano: 02 mar 2015, 18:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Zasady są OK !
Tylko zapłata za pracę jest WUJOWA !!!

Wątpię , aby Mister Duda, czy ktoś inny zwalczył
firmy wykorzystujące Kierowców jako niewolników.

Po prostu POLSKI system zatrudnienia do tego nie
dorósł.

Amen


STOP parówkowym skrytożercom !
Te, niewolnik czy ty jesteś łańcuchem uwiązany do tego wozu? Zwolnij się chłopie, nie męcz się.

Ja rozumiem, że "system zatrudnienia" ci nie odpowiada. Teraz kredyty są tanie, Premiumki też, za równowartość rocznych przychodów kupisz zestaw jak ta lala, zatrudnij kierowcę w takim systemie w jakim sam byś chciał pracować.
A jeśli nie umiesz/ nie potrafisz/ nie masz odwagi/ niechce ci się/ nie da się, to postaraj się chociaż nie gryźć ręki która cię karmi.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: