Laboratorium COCH

Bezpłatna usługa Webfleet 2018 - TomTom Telematics PL

Naprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPOFuelSave

Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 19:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5707
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pisał że ta ośka ma nośność całe 4,5 tony

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 19:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1872
Samochód: XF e6, MP3, FH e5
Lokalizacja: Jelcz/Wrocław
Oczywiście, że nie :wink: DMC ciągników z "baby axle" oscyluje na ogół w granicach 22-24t.


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 19:47 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4083
Samochód: Volvo FH
No to ja te wozy, jak będą do sprzedania pobieram.
Do 50t Dmc będziemy wyjeżdżać. I wtedy transport się opłaci...
:lol:

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 19:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1313
GG: 1
Samochód: z bawarii.
Lokalizacja: WO
Cytuj:
No to ja te wozy, jak będą do sprzedania pobieram.
Do 50t Dmc będziemy wyjeżdżać. I wtedy transport się opłaci...
:lol:
Jeszcze sobie kupisz w DK taki doczep to z 60 tonami będą wypuszczać z kopalni. https://st.mascus.com/imagetilewm/produ ... 3099_2.jpg

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 20:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 600
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
Taka maszyna to musi mieć mega doczep wtedy się wykorzysta potencjał ;-)
Odpiąć tego ze zdjęcia i dać tam Fh...B-)
Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 21:05 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3850
To model z etsa, czy z czego?


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 21:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2004
GG: 1
Cytuj:
Mnie ciekawi ta naklejka ENATRUCK, to ukłon za.... ?? 2 obrysy czy jeszcze jakiś udział mają w "projekcie" ? :D
To tak się wydaje, tu jakaś płyta, żeby znaczek zasłonić, jakieś zabezpieczenia wlewów paliwa, nakładki na śruby, trochę lampek z Holandii (nota bene ceny nie zabijają i wychodzi u chłopaków podobnie jak w tych pseudo sklepach na FB) wszystko razy dwa i się zebrała ładna kwota. No i większość bardziej popularnych gratów mają na miejscu za co wielki plus.
Cytuj:
Oczywiście, że nie :wink: DMC ciągników z "baby axle" oscyluje na ogół w granicach 22-24t.
Dokładnie, 24000 kg ;)
Cytuj:
To model z etsa, czy z czego?
Si my friend, z etsa model bo nie umiałem sobie w głowie wyobrazić jak to miałoby wyglądać.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 17 maja 2018, 22:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1046
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Cóż auta ciekawe,konfiguracja ciekawa,pomysł trochę inny niż białe Jelcze.O ile z zewnątrz jest naprawdę ok-lubię połączenie czarnego z czerwonym,to środek trochę rozczarowuje-wiem czas i pieniądze.Pytanie,czemu akurat plusz i kto od kogo ściągnął pomysł,bo Bartek ma chyba ten sam rodzaj-kolorystykę pluszu?

_________________
Fan Volvo
Nowe spodnie-100zł,nowy telefon-500zł,obecność na WC-bezcenne.....


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 16:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 115
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: Wlkp.
A logo z globa daje sobie rękę uciąć że już gdzieś widziałem :mrgreen:


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 16:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2004
GG: 1
Widziałeś, widziałeś. Gdzieś po drodze w planach była inna marka i taki pomysł powstał. Potem tir się zmienił, ale logo zostało.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 17:07 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5707
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ja jestem ciekaw jaka jest różnica w cenie między pusherem a tą małą osią dodatkową

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 18:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2004
GG: 1
Ja też jestem ciekaw, bo w sumie nie wiem :D Klasyczny pusher nie był brany kompletnie pod uwagę.
Ta oś ma dla nas dużo zalet "pobocznych":
- kotły są w miarę duże bez jakiegoś chorego rozstawu osi (tutaj 1050 litrów na 4 metrach rozstawu osi), więc tylko 20 cm dłuższy ciągnik, najczęściej spotykane mają 800-900 litrów, odejmij 150 takiego bezpiecznego zapasu i masz tylko 2300 km zasięgu realnego. Dla nas zdecydowanie za mało bo konieczne by było tankowanie w Anglii lub Belgii i wtedy transport by się nie opłacał
- nie powoduje jakiegoś mocnego wzrostu wagi zestawu względem zwykłego ciągnika, Volvo reklamuje, że to tylko 500 kg różnicy
- z tego co udało nam się pocztą pantoflową dowiedzieć to też spalanie nie wzrasta mocno, dlatego też chociażby Wolter Koops czy HSF tak idą w to rozwiązanie
- opony nie są tak drogie (240/70/17,5) minus, że nie można wykorzystać kół z przedniej osi
- fakt, wygląda trochę idiotycznie, ale mam nadzieję, że udało się trochę brzydotę zasłonić
- no i ostatnia rzecz, często dokładana oś (niefabryczna) ma ten problem, że brak na niej ABS-u, więc opony lecą w oczach

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 18:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 758
Samochód: "królowa"
Lokalizacja: PJA
Ta oś jest skrętna? Widziałem kilka takich aut w trójmieście i jest (chyba) daf który ma osłonięta tą oś miedzyosiówkami i się już kiedyś zastanawiałem.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
"Wyobraźcie sobie jajecznicę na boczku. W przypadku jajecznicy na boczku kura była zaangażowana, a świnia się poświęciła."
~ Jacek Walkiewicz


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 18:47 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2004
GG: 1
Oś jest sztywna, zawieszenie przypomina raczej konstrukcję z naczepy, z tego co wiem nie da się zamówić tej osi skrętnej.

Osłony między osiowe można zamówić w Volvo z fabryki, ale przy rozstawie 3,8metra (klasycznym) co równocześnie zmniejsza wielkość baków więc w naszym przypadku odpadło to rozwiązanie.

Do 30 km/h na godzinę istnieje możliwość odciążenia tej osi (ewentualnie podniesienia na stałe jeżeli ładunek na to pozwala).

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 21:30 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1735
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
W sztywnej osi tez opony beda znikac szybko no i komfort skrecania spada,a juz najlepiej jak sie na rondzie rusza i auto jedzie prosto :twisted:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 18 maja 2018, 22:40 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1056
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
W mojej opinii nie zarobisz na podwyższony koszt zakupu, eksploatacji oraz późniejszego odkupu. Po co Wam takie przełożenie ?


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 19 maja 2018, 0:03 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2004
GG: 1
Nigdy jeszcze mówiąc komukolwiek ile zarabiam nikt mi nie powiedział, stary, zajebiście, tylko najczęściej kończyłem jak Zabłocki na mydle, więc i tym razem kwestię finansów pozwól, że przemilczę. Natomiast mój szef nie jest raczej z tych, dla których kupno czegoś drogo jest powodem do dumy, więc tym razem było długie liczenie czy to ma sens i ostatecznie Mateusz się jednak zdecydował na zakup.

Z przełożeniem Mateusz się wkopał w Dafie bo te ślicznie palą śmigając po płaskim terenie po czym robią wir w baku jak idą w góry pod pełnym ładunkiem. Dlatego troszeczkę wolniejsze tutaj są.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 19 maja 2018, 9:49 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2337
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Z doświadczenia wiem ze inwestowanie w pewien rodzaj dodatkow ktore wymaga spedycja z czasem wychodzi bokiem. Nie ma roboty która trwa wiecznie. Jak bralismy swoje chlodnie chcialem doppelstocka. Wedlug mnie wieksza uniwersalonsc. Spedycja wymusila zeby wziac kwiatowki. Na kwiatowke z dopplem nie bylo budzetu. Efekt? Nie mam doppla a kwiaty na wozkach w przeciagu 3 lat ladowalem moze ze 3 razy :)) dzis juz pod ta spedycja nie jeżdzę i doppla brakuje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 19 maja 2018, 14:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1056
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Dlatego trzeba organizować prace sobie sam :wink:


Na górę
 Tytuł: Re: FH500 6x2
PostWysłano: 19 maja 2018, 23:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 399
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL
Cytuj:
Ja jestem ciekaw jaka jest różnica w cenie między pusherem a tą małą osią dodatkową
Dobrych killa lat temu, w czasie gdy te małe osie zaczęły zdobywać popularność na wyspach czytałem w "Trucking magazine"że różnica w wadze względem puszera na normalnych kołach to było coś koło 300-350 kg.
Co do aut, robią wrażenie moim zdaniem i pozostaje życzyć aby jak najlepiej się sprawowały.

_________________
VOLVO FAN!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe