Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

TruckFocus.pl

Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
PostWysłano: 06 lut 2018, 15:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Cytuj:
Piękny wóz mam sentyment do tego modelu. wielu bezawaryjnych życze.
Dzięki oby jednak się spełniło ;)


Na górę
PostWysłano: 06 maja 2018, 14:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
W weekend było trochę czasu więc zrobiłem doświetlanie już jak fabryka przewidziała.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jesli będziecie montować to od spodu stopnia jest specjalny okrągły otwór w którym wierci się dziurę na mocowanie halogenu. Z resztą odlew stopnia jest tak wykonany że w innym miejscu i tak nie wywiercicie.


Ponadto padł jeden od doświetlania cofania przy naczepie.
Powodem jest dostajaca się woda do środka przez niedostatecznie uszczelniona szybę lampy.
Rozebralem żeby zobaczyć czy woda napewno tamtędy się dostaje i się potwierdziło
Wejście kabla z tyłu jest bardzo dobrze zalane jakimś czarnym klejem a wilgoć weszła przez szybę.
Jest na to rada i będą wieczne, wystarczy kupić klej do szyb czarny i zaklęć łączenie szyby i ramki aluminiowej.

ObrazekObrazek

Ps
Te lampy co teraz kupiłem wydają się jakościowo lepsze i mają dłuższe żeberka radiatora ale i tak warto uszczelnićObrazek


Ostatnio zmieniony 06 maja 2018, 14:19 przez Twin, łącznie zmieniany 8 razy.

Na górę
PostWysłano: 06 maja 2018, 14:24 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2421
GG: 1
Nie boisz się, że go z buta kiedyś pociągniesz?

Jak wrzucałeś wcześniejsze foty to trochę przyznaje zgapiłem, tylko zakupiono takie bardziej podłużne lampy (1x6 bodajże) i chcemy je wkręcić w błotnik pod kabiną, mniej więcej tam gdzie jest wyłącznik prądu, tylko u nas osłon niet.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
PostWysłano: 06 maja 2018, 14:32 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Nie, nie boję się bo i tak zauważyłem że wchodzenie do auta jest dość ciasne i stawiam zawsze nogę na samym tyle stopnia.
Będzie ok, ale jeśli są tej konstrukcji co moje to przejedź je dookoła klosza klejem do szyb inaczej loteria.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 9:58 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Witam podpinam do Volvo taki voltomierz żeby cały czas pokazywał stan akumulatorów jednak moduły się usypiaja po jakimś czasie
Gdzie się wpiac żeby pokazywał cały czas
Myślałem o lodówce ale trochę daleko do niej żeby kabel ciągnąć
Jest coś takiego w kokpicie co się nie usypia?

Narazie podpięte do zapalniczki obok
Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2019, 9:58 przez Twin, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 11:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2009, 9:45
Posty: 65
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Ool
Wg. moich obserwacji wszystko się usypia , zapewne jest możliwość pod coś podpiąć ale to już gdzieś bardziej bezpośrednio w elektrykę . Jeżdżę półtorej roku takim volvem i mam żelowe aku , cieszę się ,że co weekend jestem w domu bo inaczej by mnie szlak trafił ciagle go przypalając aku . Latem Ok ale zima to porażka i ja nie mam laptopa żeby filmy oglądać


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 14:28 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 3537
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów
Tak z czystej ciekawości, jaki jest sens montowanie voltomierza w celu ciągłej obserwacji napięcia? W przypadku jak posypie się alternator to komputer wyda stosowny komunikat. Niektóre voltomierze dość silnie się nagrzewają i palą. Moim zdaniem jak już montować taki voltomierz to z jakimś przełącznikiem.

_________________
Holenderski Jelcz - CISKEJ TU!
09.09.2011r. [*] Sylwek. Pamiętamy.[/b]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#bestjobever


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 14:32 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
A po to żeby na długiej pauzie wiedzieć kiedy zapalić auto a nie grzebać i szukać w komputerze pokładowym


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 14:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2009, 20:17
Posty: 114
Samochód: Renault Mascott, MB Actros
Lokalizacja: KWI
Najbardziej miarodajne to będzie wyprowadzenie przewodów i bezpośrednie podpięcie pod akumulatory.

_________________
Szakal


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 14:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Nie opłaca się chce poprostu znać stan aku cały czas nawet jak się uspia moduły.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 15:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2349
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
A gdybys sie wpial w bezpieczniki. Gdzies tam na pewno jest stale 24v

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 15:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 3537
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów
Cytuj:
A po to żeby na długiej pauzie wiedzieć kiedy zapalić auto a nie grzebać i szukać w komputerze pokładowym
Równie dobrze wystarczy co jakiś czas włożyć taki woltomierz w zapalniczkę i efekt ten sam. Bez zbędnego prowadzenia kabli.

_________________
Holenderski Jelcz - CISKEJ TU!
09.09.2011r. [*] Sylwek. Pamiętamy.[/b]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#bestjobever


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 16:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Więc teraz jest to samo bo podpięty do zapalniczki do kabli a widać cały czas i nie blokuje gniazda.
Nie będę się tłumaczył co i po co...
Myślałem że ktoś wie gdzie w kokpicie jest źródło prądu które się nie usypia.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 20:06 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 kwie 2009, 9:45
Posty: 65
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Ool
Kto jeździ takim volvem to zna temat czemu i dlaczego . Ogólnie jest lipa z aku i to bardzo wg. mnie . Niby każdy wie o tym ale jak ci przyjdzie jeździć takim volvem to temat poznajesz od tzn. kuchni


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 20:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2517
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
http://www.jsel.pl/PL,116,118,vs2ma_wol ... alowa.html
Nie lepszy taki pipsztok z alarmem?
Te światła robocze też jakieś Lipnie. Od kilku lat montujemy lądowe Fristomy do cofania w naczepach i żaden jeszcze nie padł.

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 20:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Alarm od rozładowania jest wbudowany w aucie tylko za wcześnie pokazuje ostrzeżenia żeby przepalic.
Te drugie lampy led są już ok świeca mocno nie paruja i w ogóle git więc za tą cenę lepiej nie będzie
Żelowe aku są ok bez przepalania 24 zrobisz z webasto tylko 45 w górę jest gorzej tak to naprawdę nie narzekam.


Na górę
PostWysłano: 28 kwie 2019, 20:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2517
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Jeżeli za wcześnie, to nie da się tego kompem zmienić?

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 01 maja 2019, 19:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 14:14
Posty: 216
GG: 10803142
Samochód: FH500
Lokalizacja: Pułtusk
Nie wiem czy Ci coś to da, ale w fh3 przed nogami pasażera jest wyjście prądu z bezpiecznikami. Są 3 opcje: stały, po kluczyku i po alternatorze. W fh4 powinno być podobnie ale lokalizacji nie znam, poszukaj po kabinie ;)

_________________
Wywrotkowe Volvo


Na górę
PostWysłano: 01 maja 2019, 19:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 191
Dzięki kolego
Poszukam


Na górę
PostWysłano: 09 maja 2019, 10:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 408
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia
U góry i prawej stronie od tego schowka masz przecież bezpieczniki i przekaźniki.

Najłatwiej poczekać aż się uśpi, sprawdzić miernikiem gdzie zostało napięcie i tam się wpiąć.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe