Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

TruckFocus.pl

Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1012 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 147 48 49 50 51 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 07 maja 2016, 14:50 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 4271
Cytuj:
Właśnie na allegro była na zdjęciu ta orginalna , jak już przykleiłem paski i zacząłem zrywać wypełnienia liter to się okazało że taka lipa jest ... :) Koguty mam z opoltransu i w środku żarówki halogenowe w miarę to świeci .
To faktycznie lipa, bo wszystko z tymi naklejkami jest ok, tylko ta czcionka...
Koguty sprawdź sobie czy na przekładni zębatej, czy na gumkach, bo kiedyś potrzebowałem na szybko, wziąłem średnie cenowo co było w opoltransie i nie zawsze kogut chce naginać, bo się gumka ślizga. Teraz jak używam więcej, to mam na przekładniach zębatych i działają elegancko.
Cytuj:
Kup jeszcze jeden motylek z tablicy i sciagnij ja piz**, w razie W to bedziesz zakladac otwartą a tak to w schowku bedzie skitrana bo teraz to wyglada jak przyslowiowe "g**** w lesie" :/
Szukałem kiedyś tych motylków i nigdzie nie mogłem ich dokupić. Tylko w komplecie z tablicą.


Na górę
PostWysłano: 08 maja 2016, 10:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 358
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]
Cytuj:
Cytuj:
Pierwszy CF który mi się podoba. Nie myślałeś by atrapę zostawić całą czarną jak u Bauera? Myślę że z kangurem by się to fajnie zgrywało ;)
Siema :) Atrapa jest już cała czarna :) a kangur na v-ce - ona bardziej na niego zasłużyła :)
No to ciepaj fotki V-ki na forum :D


Na górę
PostWysłano: 02 cze 2016, 23:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin
Klik

A jednak sprzedaż :)

Czyżby szykuje się mała rewolucja i cała wymiana floty na E5 ? :)

_________________
Scania V8 Power


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2016, 21:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2008, 12:00
Posty: 256
GG: 705962
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Daf sie nie sprawdza? Widziałem ze trafił pod młotek. Pokażesz zdjęcia scani z kangurem?

_________________
Pozdrawiam GRUBY131


Na górę
PostWysłano: 05 cze 2016, 21:46 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Joł :)
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Pierwszy CF który mi się podoba. Nie myślałeś by atrapę zostawić całą czarną jak u Bauera? Myślę że z kangurem by się to fajnie zgrywało ;)
Siema :) Atrapa jest już cała czarna :) a kangur na v-ce - ona bardziej na niego zasłużyła :)
No to ciepaj fotki V-ki na forum :D
Jeszcze chwila bo prace nad nią trwają... :)
Cytuj:
Klik

A jednak sprzedaż :)

Czyżby szykuje się mała rewolucja i cała wymiana floty na E5 ? :)
Jednak jednak ... Może nie całej ale ze dwa auta muszę wymienić ... pozatym Daf też wystawiony . Nie mam do niego zastrzeżeń jeśli chodzi o awaryjność itp ale poprostu nie czerpię przyjemności z jazdy nim ... tak jak Scanią ... , Scania to Scania i w tym kierunku będę dalej uderzał jeśli sprzedaż się uda ... Jeśli nie to będzie się trzeba do niego przyzwyczaić i cisnąć nim dalej :)

pozdro

_________________
TRAKEREM TRZEBA SIĘ URODZIĆ I MIEĆ TO WE KRWI !


Na górę
PostWysłano: 14 cze 2016, 17:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2008, 16:24
Posty: 63
Samochód: Srebny
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Mijanka dzis na a1 z daf-em około 9:30 , lecialem żółtą 105 ssc

_________________
Maszeruj albo giń


Na górę
PostWysłano: 21 cze 2016, 13:46 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 2941
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica
Szedłeś wczoraj za Jarocinem na szame, DAF-a zamykałeś jak leciałem koło parkingu :wink:
Dalej kawałek trzeba było jechać pod Żurawia, lepiej dają dam podjeść, akurat wciągałem tam :mrgreen:

_________________
STRALIS
Naczelny przewoźnik drogowo-mostowy 8)


Na górę
PostWysłano: 23 cze 2016, 10:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2015, 23:13
Posty: 90
Samochód: Fh16 580
widziałem cie tego dnia co ociu, mijaliśmy się w prusicach ja na wrocław leciałem takim miedziano-czarnym volvo z patelniooo (srebrną wieltonką) . Wołałem na cb ale cisza była


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2016, 1:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2009, 9:26
Posty: 635
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
Widziałem w czwartek między Człuchowem a Białym Borem białą albo podobne autko kursuje z żółtymi lampami

_________________
Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2016, 22:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Siemka :)
Cytuj:
Mijanka dzis na a1 z daf-em około 9:30 , lecialem żółtą 105 ssc
By się zgadzało :) pozdro
Cytuj:
Szedłeś wczoraj za Jarocinem na szame, DAF-a zamykałeś jak leciałem koło parkingu :wink:
Dalej kawałek trzeba było jechać pod Żurawia, lepiej dają dam podjeść, akurat wciągałem tam :mrgreen:
Jooo

odrazu mi się ferrari rzuciło w oczy :) Akurat tam mi wypadło 4,29 i nie chciałem już naciągać bo w ostatnim czasie coś nie mogę się zgrać z 45 :) pozdro
Cytuj:
widziałem cie tego dnia co ociu, mijaliśmy się w prusicach ja na wrocław leciałem takim miedziano-czarnym volvo z patelniooo (srebrną wieltonką) . Wołałem na cb ale cisza była
A w tym moim kukurydźniku to cb to działa jak chce - raz mam wrażenie że z NASA nadają a raz ma problem ze 100m ściągnąć ..

pozdro
Cytuj:
Widziałem w czwartek między Człuchowem a Białym Borem białą albo podobne autko kursuje z żółtymi lampami
By się zgadzało wracał z kołobrzegu :) , a za człuchowem przed kamieniem zdechł mu zawór górna - dolna skrzynia i czekał na mnie z ratunkiem :)

pozdro

_________________
TRAKEREM TRZEBA SIĘ URODZIĆ I MIEĆ TO WE KRWI !


Na górę
PostWysłano: 27 cze 2016, 22:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2009, 9:26
Posty: 635
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
Tak szybko mi mignął że aż zawór padł jak zniknął z pola widzenia :)

_________________
Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.


Na górę
PostWysłano: 13 lip 2016, 7:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 396
GG: 1
Samochód: Honda Crv
Lokalizacja: Elbląg
Mijanka z Kanią na A1, wygląda zajebiaszczo, tylko szyby kierowcy brak ;-)


Na górę
PostWysłano: 13 lip 2016, 21:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Cytuj:
Mijanka z Kanią na A1, wygląda zajebiaszczo, tylko szyby kierowcy brak ;-)
By się zgadzało :) lecieliśmy we dwóch do kutna , ja niebieską erką przed nim :) szyby brak po wczorajszym incydencie , całe szczęście cudem znalazłem podwójną szybę i 10 min temu skończyłem mu zakładać także już wszystko wróciło do normy :) Jutro też scania będzie w tych samych godzinach na a1 a ja niestety na elbląg śmigam :)

pozdro

_________________
TRAKEREM TRZEBA SIĘ URODZIĆ I MIEĆ TO WE KRWI !


Na górę
PostWysłano: 14 lip 2016, 5:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 396
GG: 1
Samochód: Honda Crv
Lokalizacja: Elbląg
A coś się nie podoba w moim mieście :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 14 lip 2016, 8:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Hehe brak powrotów ☺ ale za to idzie bez problemu kasować w kółku. Także jakieś plusy są ☺poza tym piękne miasto ☺

_________________
TRAKEREM TRZEBA SIĘ URODZIĆ I MIEĆ TO WE KRWI !


Na górę
PostWysłano: 20 lip 2016, 18:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2009, 10:23
Posty: 34
GG: 2769438
Samochód: Octavia II. R340Ti, 124G
Lokalizacja: Świecie n. Wisłą
Zaliczona bajerka wczoraj w Czernikowie
Pozdrawiam


Na górę
PostWysłano: 21 maja 2017, 7:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 947
Samochód: Scania
Lokalizacja: Różan
144L widziana na Elblągu na robotach jak się kipprowała:D

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Na górę
PostWysłano: 21 maja 2017, 16:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kurcze muszę jakiegoś aktuala zrobić ... :) generalnie 144 ma nowego właściciela wsumie jak wszystkie czwórki które miałem poza zieloną , która jest aktualnie w fazie drugiej już odbudowy i ma zostać jako rezerwowy ciągnik . Na tą chwilę walczę nadal z tym że na tą chwilę już tylko trzema autami + zieloną :)

_________________
TRAKEREM TRZEBA SIĘ URODZIĆ I MIEĆ TO WE KRWI !


Na górę
PostWysłano: 21 lis 2017, 0:22 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 01 lis 2017, 23:01
Posty: 6
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Jakiś miesiąc temu widziałem bodajże fioletową Scanie z wanną w Chwaszczynie. Rejestracje GKS, ale miała jeszcze twój napis na globie.
Aktual by się przydał :D Śledzę twój temat jakoś od września 2011 roku, więc szkoda że aktualnie tak mało wpisów się tu pojawia z twoich poczynań :)

Pozdrawiam :)


Na górę
PostWysłano: 22 lis 2017, 13:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 20 maja 2012, 8:02
Posty: 193
Samochód: Volvo Fh16 700
Lokalizacja: Bydgoszcz-UE
Dakar nie ma czasu aktualizować tematu. Chłopak siedzi i kasę liczy:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1012 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 147 48 49 50 51 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe